Rövid románc – Öt termék, amely nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket | Vendégposzt

Clara012 szerint túlzottan a szappanopera felé mennek mostanában a címadásai: a Könnyes búcsú után ugyanis itt a Rövid románc. Valamiért mégis azt gondolom, néhány be nem vált koreai arcápoló, egy korrektor és egy fényvédő miatt még nem kell attól tartanunk, hogy hősnőnknek – a szemműtét finanszírozása helyett – kozmetikumgyűjtést szerveznének a nézők. Rövid románc

Az előző bejegyzéssel ellentétben itt nem tudok azzal dicsekedni minden terméknél, hogy rendeltetésszerűen és teljesen elhasználtam. Öt olyan kozmetikumot fogok bemutatni, amik nem csak nem voltak elég jók, hogy a rutinomba kerüljenek, hanem egyenesen rosszak voltak. Ötből négy termék elég népszerű (egy pedig elég ismeretlen), így nem feltétlen ezekkel van probléma, de én már semmi pénzért nem kenném egyiket sem magamra.

Chica y Chico Asta-Z 4.0

astazet-40-chica-y-chico.jpg

Ezt elég régen, nagyjából három éve használtam, de emlékezetes maradt. Nagy izgatottsággal spóroltam rá pénzt az ösztöndíjamból, mivel igazi csodakrémnek tűnt. Középsúlyos akném volt akkoriban, sok folttal, így aztán minden ,ami folthalványítást ígért, ment a kívánságlistámra. Ez a krém igazi hatóanyagbomba, annyi izgalmas összetevő van benne, hogy úgy éreztem, megéri az árát. Krémes állaga ellenére nem hidratálókrémként tekintettem rá, hanem “kezelésként”. Úgy vettem észre, hogy a foltjaimon valóban halványított, viszont rendszeres használat mellett sok mitesszer alakult ki miatta. Abbahagytam, újrakezdtem, ismét abbahagytam, ismét újrakezdtem és sajnos mindig arra a következtetésre jutottam, hogy ez okozza a mitesszereket. Nagyon ragaszkodtam hozzá, így megpróbáltam úgy is, hogy nem egész arcra használtam, hanem célzottan csak a foltjaimra, de így is lettek mitesszerek, csak a gyógyulóban lévő foltok körül. A hyperpigmentáció elhalványításához sajnos rendszeres használat kellett, valamint  a komedogén hatása miatt már alkalomszerűen sem használtam volna szívesen. A krém maradékát a dekoltázsomon használtam el heti egyszeri kenéssel, így nem volt komedogén, de a kifejezetten pozitív hatás is elmaradt.

Catrice Liquid Camouflage korrektor

fail_catrice korrektor.jpg

Elég sokat tudok szenvedni alapozótermékek vásárlásánál, mivel általában minden sötét vagy túl rózsaszín. Az illatanyag miatt régóta hezitáltam, hogy vegyem-e meg, de végül győzött a kíváncsiság. Nagyon jó világos korrektor, sokat és gyorsan oxidálódik, végül barackos tónusú lesz, ami jó a szem alatti karikák elfedésére. Jól fed, kevés elég belőle, tartós, de annyira telenyomták illatanyaggal, hogy nekem egy hét használat után elkezdett hámlani a szemem alatti bőr. Igazából nem végleges megoldásnak akartam, csak addig, amíg találok egy teljesen mentes alternatívát, de kár volt kipróbálnom. A legszomorúbb, hogy a tégelyes testvére illatmentes. Jó lett volna, ha ebbe sem tesznek illatanyagot, mivel hiánypótló termék lehetett volna a drogériás felhozatalban.

Klairs Supple Preparation All-Over Lotion

fail_klairs all over (3).jpg

Ezt a bevezető akcióban vásároltam meg, és bár nem vált be, nem bántam meg a vásárlást. Nem tagadom, hogy csak az akció miatt rendeltem meg, de hidratálókrémre nehéz nemet mondanom, főleg ilyen kedvező áron. Nem voltam biztos, hogy egy ennyire vegyes, növényi kivonatokban gazdag krém tetszeni fog az érzékeny arcbőrömnek, de úgy gondoltam, hogy a nyakamra-dekoltázsomra el tudom használni, amúgy is szeretnék nagyobb figyelmet fordítani erre a területre. A krémbe első használat után beleszerettem, jól hidratált, nem irritált, kellemes volt az állaga. A feketeleves 7-10 napi használat után jött, sajnos ez is mitesszereket okozott. Abbahagytam arcon, de a nyakamra-dekoltázsomra továbbra is ez került. Az arcomon ezután nem képződött gyanúsan sok mitesszer, de a nyakamon-dekoltázsomon igen, ami ritka, mivel itt alig szokott lenni. Ennyi bizonyíték elég volt, hogy kizárjam, nem kapott több esélyt. Ahogy teljesen elhagytam, a probléma megszűnt. Testre sajnáltam volna elkenegetni, mivel hiába töredékáron vettem, attól ez mégiscsak egy tízezer forint körüli krém, így odaadtam Apának, aki azóta is probléma nélkül használja és nagyon szereti.

Elizavecca Galactomyces 100%

fail_elizavecca.jpg

A lengyelországi utazóneszesszeres bejegyzésemben láthattátok már, de még a használatáról nem meséltem Nektek. Mivel imádom a COSRX Galactomyces esszenciát, szerettem volna kipróbálni más formában is ezt az összetevőt. Eléggé meglepődtem mikor a kezembe kaptam, mivel egy teljesen vízszerű, színtelen, szagtalan folyadék volt benne, mondtam is Marcsinak, hogy ez akár koreai ásványvíz is lehetne. A kiszerelése abszolút rossz egy ennyire híg állaghoz, így áttöltöttem fújós flakonba, igazából tonerként használtam el. Pozitív hatást nem vettem észre, nem hidratálta a bőröm, folthalványítást sem vettem észre, nem könnyítette meg a következő rétegek eloszlatását. Óriási problémát sem okozott szerencsére, de kellemetlen volt használni: reggel és este arcmosás után fújtam be vele az arcom és olyan furcsán meleg érzetű lett tőle a bőröm. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint amikor alkohol kerül a bőrre és szinte melegíti azt, de elvileg ez a termék alkoholmentes, valamint nem is csípte a bőröm, mint ahogyan az alkohol tenné. Annak ellenére, hogy ez nem okozott problémát, mégis inkább negatív a véleményem összességében.

Herbária Solar naptej SPF50

fail_herbária fényvédő.jpg

Szüleim mentek nyaralni szeptember elején Horvátországba, Nekik kerestem fényvédőt, valamint magamnak őszi fényvédőt testre. Nem akartam drágább fényvédőt választani (Bioderma LEB), mivel úgy sejtettem, hogy nem fog elfogyni ebben a szezonban és ha ki kell dobni, akkor így kevésbé fog fájni. Drogériás fényvédőket nem igazán veszek (illat, alkohol, rossz állag stb.), de azért szétnéztem, hátha lenne valami újdonság. Eddig nem hallottam a Herbária fényvédőkről, de gyorsan utána is néztem KM-en és nem tűnt rossznak. Jó értékelés, olcsó, az INCI sem pocsék, alkoholmentes, parfümmentes, de illó van benne, kémiai fényvédős. Anyukám hozzám hasonlóan nagyon fehér bőrű, Ő sajnos leégett, pedig elmondása szerint többször újrakente, nem spórolt vele, nem napozott, főleg árnyékban tartózkodott. Nekem persze itthon az őszi napsütésben nem volt ilyen problémám, de sajnos azt vettem észre, hogy nagyon kukacosodik. A krém nagyon könnyed állagú, gyorsan beszívódik, de beszívódás után ha bármi dörzsölés éri (pl. táskapánt vagy az, hogy a BB krémet leviszem a nyakam felső részére), morzsálódik. Nem hiszem, hogy a ledörzsölés után már képes kellő védelmet nyújtani, valamint elég csúnyán is néz ki. Nagy kár érte, mert szerintem igazán kellemes állagú és drogériás szinten egész jónak számít egy ilyen INCI.

Ha van olyan termék, ami Nektek nagyon nem vált be, írjátok meg kommentben!


A Habos Kakaó követése: Bloglovinon Facebookon | Instagramon

 

 

Rövid románc – Öt termék, amely nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket | Vendégposzt” bejegyzéshez 12 hozzászólás

  1. Nekem csak a Catrice korrektor van meg, amit megmondom őszintén, még nem próbáltam ki, egyelőre tartalék korrektornak vettem, mert az aktuális Essence nemsokára megadja magát. Remélem nekem beválik, és sajnálom, hogy neked nem jött be ezek szerint. Meg úgy amúgy a többi terméket is.

    Kedvelik 1 személy

    1. Remélem Neked be fog válni a Catrice korrektor, mert alapvetően nem lenne rossz. Drágább korrektorom nem volt, így azokhoz nem tudom viszonyítani, de drogériásak között jónak számított volna.

      Kedvelés

  2. A catrice korrektor nekem se jött be, de nekem azzal volt gondom, hogy szárította a bőröm vagy száraznak mutatta, és felvitel után 1-2 órával már egy jól látható ráncos-száraz sáv húzódott a szemem alatt.
    Nekem a cosrx aha sem vált be, a használata után két napig sokkal érzékenyebb volt a bőröm, bármit kentem rá szinte és pirosas foltos volt. Heti egyszer használtam csak. A fél flakon végül a lefolyóban végezte, mert közben a szavatossága is lejárt.
    Szintén kuka lett az új kiadású Fructis samponok közül a kókuszvizes és az uborkás is, már mosás utàn másnap zsírosnak tűnk a hajam 🤤
    Életem legrosszabb élménye szépségápolás terén a szappanos-ecetes hajmosással való próbálkozás volt, több hét alatt jött helyre a kisebesedett fejbőröm.

    Kedvelik 1 személy

    1. Jajjj nagyon sajnálom ezt az ecetes hajmosást. Betiltanám az ilyen házi praktikákat. Én megvezethető koromban a citromos-cukros arcradírt próbáltam ki. Hát az sem volt a legjobb ötlet.
      A COSRX AHA helyett próbáltál mást? Én most a Geek&Gorgeous hámlasztót használom és isteni. Teszt lesz később. Vagy esetleg enzimes peelinget? Szerintem mindkettő gyengédebb mint a COSRX AHA.

      Kedvelés

      1. Igen én is megvettem kicsiben a G&G aha-s hámlasztót és az bevált, pedig erősebb is, mint a Cosrx.
        Ilyen cukros vagy sós radírt szintén próbáltam, de tényleg fényévekre van a gyengéd hámlasztástól, testre esetleg elmegy, bár én ott is kellemetlennek találtam.
        Ami bevált a házi praktikák közül, az az élesztős arcmaszk volt tini koromban.

        Kedvelik 1 személy

        1. Az egyetlen hazi praktika amit megtartottam az a DIY szarazsampon, pedig probalkoztam tobb hazi recepttel.

          Kedvelés

Kommentek

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .