Utazóneszesszer egy hónapra | Vendégposzt

Clara012 ezúttal Lengyelországból jelentkezik egy részletes poszttal arról, miket pakolt elutazás előtt a neszesszerébe. Szerintem irigylésre méltó az az előrelátás, amellyel megtervezte a csomagját, még arra az eshetőségre is gondolva, ha a feladott poggyászával történik valami. Csomagolási ötlet, alapozós tipp, DIY szárazsampon és rengeteg új bejegyzés ígérete – érdemes elolvasni!

UtazóneszesszerVendégposztAbban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a nyári gyakorlatomat nem otthon, hanem Lengyelországban tölthetem. Nagyon izgatott voltam emiatt több okból is. Egyrészt sosem utaztam még repülővel, keveset utaztam egyedül, és külföldön sem töltöttem még hosszabb időt. Másrészt lázban tartott, vajon meg tudom-e oldani, hogy egy hónapra úgy pakoljam be a bőröndöm és a neszesszerem, hogy ne szenvedjek hiányt semmiben, de a fél házat se vigyem magammal. A hab a tortán, hogy közvetlenül az utazásom előtt elköltöztünk máshova, így a ruháim kiválasztásánál extra tudatosnak kellett lennem, mivel nemcsak a szekrényből kellett volna elővennem az elfelejtett dolgot, hanem a száz doboz egyikéből előkeresnem.

20676984_1549242135127304_1110603247_o

Egy hónap túl hosszú idő ahhoz, hogy minden kozmetikumot, amire tetőtől talpig szükségem lehet, magammal hozzak, így majd egy külön bejegyzésben megmutatom, hogy milyen termékeket vettem itt. Mivel van Rossmann Lengyelországban, nem lesz teljesen ismeretlen a felhozatal, de én egyiket sem próbáltam ezelőtt. Abban biztos voltam, hogy lesznek termékek, amikről le kell mondanom, de ahelyett, hogy keseregtem volna rajta, úgy gondoltam, ez jó alkalom lesz kipróbálni, valóban hasznosak-e, vagy csak megszokásból használom őket.

Arcápolás

1. Fényvédelem

20726965_1549242138460637_281599065_o

  • A Bioderma LEB fényvédőt korábban már kiveséztem, így ehhez nem fűznék sokat, csak annyit, hogy nagyon szeretem és ebben a hónapban el is fogom használni.
  • A Goodal fényvédőről is volt már teszt a blogon. Annyi update van vele kapcsolatban, hogy több vékony rétegben feltéve egész normális eredményt kaphatunk, de továbbra sem szeretem kifejezetten, így jelenleg ez a fényvédős kézkrém a táskámban.
  • A Missha és Secret Key fényvédőt még csak a Facebookon láthattátok, ezekről lesz részletes bejegyzés, de hogy elhoztam őket magammal, már jelent valamit. 😉
  • A Klairs fényvédőmintát még nem volt alkalmam kipróbálni de ami késik, nem múlik. Több mintát is pakoltam a kézipoggyászomba, azért, hogy ha a feladott csomagommal történne valami, akkor legalább egy estére és egy reggelre elegendő kozmetikum legyen nálam.

2. Hidratálás

20684415_1549242175127300_878963548_o

Ez a kép trükkös, mivel három termék is szerepel rajta, amely nem az eredeti csomagolásában van.

  • A sorban az első a COSRX mézes maszkja, amit a Purito C-vitaminos szérumjának pumpás flakonjába tettem. Ennek a maszknak egyedül a tégelyes csomagolását nem szeretem, de így ez a probléma megoldódott. Egy steril fecskendővel tettem át az új flakonba. Továbbra is imádom, otthon is van egy bontatlan. (Egyébként most már tubusos kiszerelésben is állandóan kapható ez is és a rizses verzió is.)
  • A nagyon cuki, menta színű flakonban egy új termék van, amely nem más, mint az Elizavecca 100% Galactomyces esszencia. Erről fogok írni egy külön bejegyzést.
  • A sorban a harmadik termék, a The Ordinary hialuronsavas üvegében a COSRX galactomyces esszenciája, amit egyszerűen imádok. Újravettem már többször és most is meg fogom rendelni. Utazás előtt gondolkoztam, hogy ezt vagy a csigás esszenciát hozzam el magammal, de ezt jobban szeretem. Így azt is meg fogom tudni, hogy fog-e hiányozni a csigás esszencia, azaz vegyem-e újra vagy keressek mást helyette.
  • A Klairs Midnight Blue krémre sem került még sor, de eljön majd az ő ideje is.
  • A csoportban az utolsó az Alterra ajakápoló, amit Marcsitól kaptam ajándékba. Egyszerűen imádom, nagyon szuper termék, ha nem lenne még itthon egy fél csomag Sierra Bees ajakápoló, valószínűleg csak ezt használnám.

3. Arc- és sminklemosás

Teljes kiszerelésű lemosót nem hoztam magammal, ezt mindenképpen itt akartam beszerezni, így csak pár használatra elegendő termék volt nálam.

20727528_1549428091775375_2020119860_o

  • Első a Skinmiso lemosó csomagja, amiben három terméket találunk. Van két, sminkeltávolítóval átitatott korong az egyik az arc-, másik a szemsmink eltávolítására. A harmadik benne egy fültisztító pálcika, aminek a nyelében van a sminkeltávolító folyadék és az egyik vattabuci eltávolításával fog a folyadék lecsorogni a a másik vattabuciba. Valamilyen vásárlás mellé kaptam ajándékba két darabot, magamtól biztosan nem vettem volna meg. Az ötlet jó, a csomagolás praktikus, de a lemosó folyadék nagyon csípte a bőröm és a szemem, így nem ajánlom senkinek.

20676772_1549242905127227_1255055137_o

  • A Klairs lemosó olaja is a kézipoggyászban volt vészhelyzet esetére, de szerencsére nem volt rá szükség.
  • A kézfertőtlenítő flakonjában az univerzális Babylove fürdető van, ami nálam arclemosó, tusfürdő, sampon, folyékony szappan, és ecsetmosó egyben, de vészhelyzet esetén használtam már mosogatáshoz is.

4. Speciális termékek

20677074_1549242198460631_1199220812_o

  • A Ziaja peeling nélkül nem tudtam volna elképzelni ezt az egy hónapot. Ennek a tesztjével tartozom Nektek, mivel elég régóta használom már és mindenképp megérdemel egy bejegyzést. A Ziaja egy lengyel márka de biztosra mentem, féltem, hogy nem találtam volna itt meg.
  • A Skinoren krémre szerencsére már csak ritkán van szükségem, de ez a „biztonsági hálóm”, így nem tudtam nem elhozni. Szerencsére a mostani ciklusom elég nyugodt volt minden téren, de ha másképp alakult volna nagyon bántam volna, hogy nem hoztam el.
  • A The Ordinary niacinamidos szérumával kapcsolatban megfogadtam a saját tanácsom és félretettem, hogy meg tudjam nézni, hogyan teljesít önállóan: vagyis nincs mellette C-vitaminos szérum, ami bizonyítottan a bőröm egyik legjobb barátja. (Legutóbb, mikor a niacinamidos szérumot használtam a rutinomban, a C-vitamin miatt nem tudtam eldönteni, hogy egyáltalán csinál-e valamit. Most C-vitaminos szérumot nem hoztam magammal, így itt a lehetőség a niacinamid előtt, hogy bizonyítson.) Kíváncsian várom, hogy látok-e pozitív vagy negatív változást a hónap végére.
  • Bedobtam még két COSRX AHA-mintát is a sarkamra, erről is írtam már korábban, így itt nem részletezem.

5. Egyéb termékek

20684669_1549428088442042_157002834_o

  • A NIVEA black and white deo az aktuális kedvencem. Sokat nem akarok róla írni, mert szerintem elég egyéni, hogy ki mit vár egy dezodortól. Izzadni szoktam mellette, de nekem nem célom a teljes izzadásgátlás, büdös sosem vagyok, bár hozzátenném, hogy epilálom a hónaljam, így mindig szőrmentes, ami nagyban hozzájárul ehhez.
  • A két 10 ml-es flakon eBay-ről van. Mindkettőben parfümöt tartok, méghozzá a két kedvencemet. A rózsaszín flakonba az Yves Rocher zöldteás parfümjéből tettem, a kékbe pedig egy Yves Rocher férfi parfüm került. Régóta vágytam egy uniszex, tiszta illatú parfümre, amit legtöbbször férfi parfümök között találtam meg, de sokáig nem mertem magamnak venni egyet. A legutóbbi karácsony előtt végre megvettem ezt és nagyon imádom. Nem kifejezetten férfias, szerintem inkább uniszex illat, bár tudom, vannak olyan nők, akik a maszkulin illatokat is szívesen használják, de azokat én egyelőre nem szeretem (magamon).
  • Az utolsó termék egy DIY szárazsampon, amit a kiürült Yamuna ásványi alapozóm tégelyébe tettem. A bolti szárazsamponok között nem találtam olyat, ami kedvencemmé vált volna, így két éve kipróbáltam ezt a receptet, és azóta ezt használom. Csodát nem tesz, de egy nappal ki lehet vele tolni a hajmosást és az INCI sokkal szebb. Kukoricakeményítő kell hozzá, barna hajú lányok tegyenek hozzá egy kevés CUKROZATLAN kakaóport, vöröses árnyalatú barna haj esetén mehet bele még egy kis fahéj is. Sürgős esetben nem igazán állja meg a helyét, inkább lefekvés előtt érdemes feltenni.

Smink

Az amúgy is minimál sminkemet most még tovább egyszerűsítettem az utazás kedvéért.

1. Alapozás

  • Nemrég beszámoltam Nektek arról, hogy mennyire nem tetszett a Catrice alapozó, így az utazásra rendeltem egy Aritaum BB krémet. Ezt még nem használom annyi ideje, hogy véleményt merjek mondani, de szeptemberben láthatjátok majd újra a blogon. A BB krémet felvinni vagy kézzel szoktam, vagy sokkal gyakrabb, hogy egy eBay-es silisponge utánzatot használok a felvitelhez. Önmagában a silisponge nem ad szép végeredményt, de nagyon kevés terméket lehet vele nagy területen eloszlatni, ezért minimál sminkhez nagyon hasznos eszköz. A silisponge után egy szivaccsal ütögetem bele a bőrbe a már felvitt és eloszlatott BB krémet. Otthon beauty blender utánzatot használtam, de a nehézkes kimosás és a helyspórolás kedvéért a cushion termékekhez használt puffot pakoltam be a neszesszerembe.
  • Eltettem még a Rimmel púderem is, amihez egy pirosító mellé kapott mini ecsetet csomagoltam a felvitelhez. Egyelőre úgy néz ki, hogy az itteni időjárás nem követeli meg a púderezést.
  • A Jolse-től kapott blotting papírt sem használtam itt eddig, de még jól jöhet.

20663569_1549242308460620_1015075645_o

2. Egyéb sminktermékek

  • A Catrice szemöldökspirál már nem újdonság, volt róla szó egy haul bejegyzésben, szeretem utána átfésülni a szemöldököm egy eBay-es ecsettel.
  • Új szempillaspirált kerestem, és mivel nálunk még nem lehet kapni a L’Oréal Lash Paradise/Paradise Extatic spirált, ezt a Miss Sporty Fabulous Lash-t vettem meg. Egyelőre tetszik, de mivel hetente egyszer használom, nem tudnék rendes véleményt mondani róla. Szempillafestés után az előzőleg említett eBay-es ecsettel szoktam átfésülni a szempillám is.
  • Két pirosítót hoztam magammal, az egyik egy rózsaszínes Catrice, a másik egy barackszínű kifutott Essence darab. Mindkettő felviteléhez egy ebayes Real Techniques pirosító ecset utánzatot használok, ami épp a utazás előtt tört el (DIY utazóecset 🙂 ) (Elnézést, de a képen az ecsetet használat utáni állapotban láthatjátok.)

20684418_1549242335127284_1680266045_o

Elég sok tervezgetés előzte meg a neszesszerem bepakolását, de úgy érzem, sikerült csak azokat elhoznom, amikre szükségem van és itt nem tudtam volna beszerezni, de túlzásba sem estem. Valószínűleg több időt öltem bele a megtervezésbe, mint amennyit a legtöbb ember rászánna, de szerintem azok, akiknek a bőrápolás olyan fontos, mint nekem, meg tudják érteni, miért tettem így.

Szeptemberben meg fogom mutatni, hogy miket vásároltam itt, valamint az Elizavecca szérumról és a BB krémről is fogok írni egy tesztet. Ebben a hónapban be szeretném mutatni Nektek a két fényvédőt és a Ziaja peelinget. Ha kommentben megírjátok, melyikre vagytok jobban kíváncsiak, akkor azzal fogok kezdeni.

Bloglovin Facebook | Instagram

Utazóneszesszer egy hónapra | Vendégposzt” bejegyzéshez ozzászólás

    1. Az elkövetkező hetekben sorra fog kerülni minden, amit említettem itt. A Babylove fürdető megvásárlását csak támogatni tudom (halkan megjegyzem, hogy én már mosogattam is vele, amikor elfogyott a mosogatószer). A niacinamidos szérumról már volt egy bejegyzés korábban (https://haboskakaoblog.wordpress.com/2017/05/10/svedasztal-deciem-the-ordinary-teszt-clara012-vel-es-viktoriaval/) de hamarosan jön az update 🙂

      Kedvelés

Kommentek

