Borítékméretű luxus – NARÜKO rózsás fátyolmaszk | Vendégposzt

A Szépségcenter által küldött Narüko fátyolmaszkok tesztelésében Clara012 is részt vett, száraz, érzékeny bőrére a rózsás tűnt a legjobb választásnak a négy közül. Érdemes végigolvasni a cím által már meg is előlegezett végkifejlet indoklását. Borítékméretű luxus

Marcsi nagyon kedvesen felajánlotta, hogy vegyek részt én is a tesztelésben, amit természetesen örömmel elfogadtam. Két dolog miatt különösen izgatott voltam: az egyik az intenzív hidratálás ígérete, a másik pedig a rózsakivonat-tartalom. Nagyon szeretem a természetes rózsaillatot, szerencsére nem kellett csalódnom.

IMG_20171021_124430

Narüko intenzív hidratáló fátyolmaszk rózsával és hyaluronsavval

Ugyan épp meg vagyok fázva, így illatokat csak elvétve érzek, de zuhanyzás alatt szerencsére kidugult annyira az orrom, hogy ezt a nagyon kellemes, nem tolakodó, természetes rózsaillatot érezzem. Mikor kivettem a zacskóból a maszkot, csöpögött belőle a szérum és a tasak alján is rengeteg “felesleges” szérum maradt. Felhelyezés után a maradékkal majdnem derékig be tudtam magam kenni, és az arcomra is jutott még egy adag, amit a maszk levétele után vittem fel. A maszk nagyon szépen simult az arcomra, puha anyagból készült, jól illeszkedett és annak ellenére, hogy ennyire bőségesen át volt itatva, nem csúszkált.

Elég nehéz feladatot kapott: a betegség miatt a szokásosnál is szárazabb a bőröm, az orromat szinte minden csípi és még a PMS miatti problémákkal (pár pattanás, nyűgös bőr) is szembe kellett néznie. A hatásával nagyon elégedett vagyok, a bőröm sokkal frissebbnek tűnt a maszk levétele után, érezhetően hidratáltabb lett, a növényi kivonatok nem irritálták a bőröm (még az orromat sem!), sőt én nyugodtabbnak látom az összképet. A maszk hidratálást és nem zsírpótlást ígér, így egy óra után muszáj volt bekenni egy krémmel, ami most a The Ordinary híres hidratálókrémje volt, felvitele közben is feltűnt, hogy pihe-puha és mélyen hidratált a bőröm.

Az INCI elemzésébe nem szeretnék belemerülni, csak annyit jegyeznék meg hogy sem alkoholt, sem mesterséges illatanyagot nem tartalmaz. Többször említettem már, hogy azok a termékek, amik halmozzák a növényi kivonatokat, nem tartoznak kedvenceim közé, de ebben az esetben a csodás rózsaillat miatt megbocsátó vagyok. A névadó rózsa és hyaluronsav közül előbbi bőségesen szerepel az összetevők között, de a hyaluronsav nagyon hátul kullog.

DSCF3192

Ez a második maszk, amire biztosan azt tudom mondani, hogy helye van a rutinomban. (Az első, amelyik elnyerte ezt a címet, az a Balea aktív szenet tartalmazó maszkja.) Mennyei illat, fantasztikus hatás, letisztult csomagolás, ami számomra igazi felüdülés a sok színes, cuki koreai csomagolás után. Ez a borítékméretű luxus.

Beszerzés: Szépségcenter


A Habos Kakaó követése: Bloglovinon Facebookon | Instagramon.

Reklámok

Borítékméretű luxus – NARÜKO rózsás fátyolmaszk | Vendégposzt” bejegyzéshez 3 hozzászólás

  1. Ez felkerült a kívánságlistámra most. Én is kedvelem a rózsát, ahogy látom ebben többféle is van. Igaz, illóolaj is van többféle, régebben odáig voltam értük, már kicsit óvatosabb vagyok azért, bár nem vettem még konkrétan észre hogy ezekre rosszul reagálnék.

    Kedvelik 1 személy

    1. Remélem ha kipróbálod, akkor nem fogsz csalódni benne. Nekem tényleg nagyon megtetszett, pedig egyébként nem vagyok fátyolmaszk párti.

      Kedvelés

Kommentek

