Fázisok

Egy októberi Glamourt kérek. Tessék? Elfogyott? Igen, a kuponok miatt kellett volna. Jó, akkor megvárom az olcsósított verziót. FázisokTudom-tudom, te megmondtad, hogy ne várjak vele ilyen sokáig, de miért vegyek októberi magazint szeptemberben? A spórolás miatt, hogyne. És mi ez az olcsósított verzió? Az újságost nem akartam megkérdezni, annyira cikinek éreztem, hogy jobban képben van, mint én.

Neked sincs még újságod, de már megvan a bevásárlólistád? Hogy csináltad? Hát persze, már megint a blogok. Komolyan, te minden témára tudsz mondani egy releváns blogposztot? Hogy érted, hogy egyébként nem is kell hozzá blog? Hát jó, benézek akkor valamelyik Facebook-csoportba.

Jaj, képzeld, hogy jártam. Ajánlottad ezeket a csoportokat, ugye. Föl is tettem egy kérdést, de kiderült, hogy olyan Glamour-kupont keresek, ami valójában nem létezik. Pedig annyira vártam, hogy valaki rámondja, ott van az, csak keresd jobban. És azt sem mondtad előre, hogy a kérdésfeltevés lehetőségéért cserébe tele lesz a hírfolyamom mások hasonló kérdéseivel. Mondjuk még így sem teljesen tiszta, mit mivel lehet összevonni. Na, nem baj. Te is izgulsz már a nulladik nap miatt? Le kellene vadászni ezt a Burgundy Bart.

Szerintem is nagyon sokan lesznek, de most mit csináljunk. Menjünk, jobb ezen túlesni. A kuponokat kivágtad? Nem? Ollót legalább hoztál? Ó, ne már, most mi leszünk azok, akik feltartják a sort a pénztárnál – látod, ezt is megtanultam, írták a csoportokban, hogy bevásárlólista meg előre kivágott és csoportosított kuponok nélkül nincs tudatos vásárlás.

Ne haragudjon, de ezt nem értem. Most akkor van Burgundy Bar vagy nincs? Nem, nem tudom, melyik márka gyártja, mindenki csak így emlegeti, hogy Burgundy Bar. Jó lesz nekem a teszterpaletta is, ha bontatlan és kedvezményes. Miért teszi vissza? Igen, a körülöttünk lévők mind látták, hogy az állvány alja tele van Burgundy Barokkal. Ugye te is láttad?

Éppen ötödjére léptek rá a lábamra. Neked is feltűnt, hogy már csak csupa olyasmit nézegetünk, amire egyikünknek sincs szüksége? Ugye? Olyan nehéz nem megvenni valamit, ha egyszer van rá kupon. Jobb lesz, ha megyünk. Te jössz holnap is? Minden napodat beosztottad? Hát, én talán majd jövőre. És miért csak most mondod? Ha ezt tudom, megrendelek mindent online. Na, mindegy.

Ebben a pillanatban jutott eszembe, hogy elfelejtettem babafürdetőt meg vattapamacsot venni. És már kuponom sincs. Most álljam ki a sort még egyszer? Mezei vásárlóként? Kupon nélkül? Olyan ciki. Szerinted, ha kedvesen kérem valakitől az üzletben, megszán egy kuponnal? Miért hagyjam a csudába? Á, értem, szóval a Joy-napokon is ugyanilyen kuponok lesznek. Megyünk arra is?


Ha tetszett, amit olvastál, többféle felületen követheted a Habos Kakaót: Bloglovin Facebook | Instagram.

 

Reklámok

Fázisok” bejegyzéshez 9 hozzászólás

  1. Ez jó 🙂 Én kihagytam az idei Glamour napokat. Igazán semmire se volt szükségem amire van kupon, ami kell, arra meg nincs. Esetleg a hajfestéket és egy spirál-utánpótlást megvehettem volna kuponnal, de azért a Glamourt nem érdemes megvenni 900 Ft-ért, a Kiskegyed is hozza már a kuponokat, az csak 400 Ft, de ha nem csinálok nagybevásárlást, akkor az egész cécó nem éri meg. Egyéb dolgokat, ami a háztartásba kell pl mosószer, tisztítószer, azokat megveszem amikor épp kell.

    Kedvelik 1 személy

    1. Elismerem, hogy nagy összeget meg lehet spórolni, ha eleve nagy értékben vásárol az ember (számítástechnikai cikk, háztartási nagygép stb.), ez nem is kérdés. De pár valami kedvéért újságot venni tényleg nem éri meg. Plusz tegnap ajánlották nekem (köszi, Smejka! 🙂 ) az Inspirál-lak minimalista glamourozásról szóló blogbejegyzését, és engem az fogott meg a legjobban, hogy tényleg, ha megebédelek plázázás közben, nagyjából ki is röppent a kezemből az az összeg, amit egy szerényebb összegű vásárlás esetén spóroltam.
      (Amúgy én sem glamouroztam.)

      Kedvelés

      1. Igen, ha úgyis mosógépet kell venni pl akkor jól jön hozzá a kupon. Viszont volt múltkor egy KM-es komment, hogy miért nincs több high-end kozmetikumhoz, illetve magas árkategóriás ruha-cipő márkához/üzlethez kupon, és akkor arra gondoltam, hogy hiába lenne, én egy 20.000-es krémet nem vennék meg 50%-os akcióban sem. Nem azért mert igénytelen volnék, hanem mert van rá jó alternatíva töredékáron. Ruhát, cipőt pedig szintén nem tudok bizonyos összeg felett megvenni, a luxusmárkák még akciósan is agyoncsapnàk a költségvetésem. Szóval így végülis egészen haszontalan nekem az egész 😃

        Kedvelik 1 személy

        1. És azt is sokan megjegyezték már, de azért én is leírom, hogy a kuponos napokon kívül is szokott lenni bőven nagyobb akció – a drogériákban biztosan. (Amúgy meg nehogy már azon múljon az igényesség, hogy ki milyen drága kozmetikumot vesz.)

          Kedvelés

          1. Ez így van. És sok ember van, akiknek a 4000 Ft-os drogériás alapozónál is sokat számít, ha jön egy kis kedvezmény rá. Ha elfogy a mostani korrektorom, a Maybelline Age Rewind korrektort is jobban esne akciósan megvenni majd 😊

            Kedvelik 1 személy

  2. Hú ezen de jót szórakoztam. ☺ Nálunk ez az egész gyerekcipőbán jár, és már múlt hétvégén lecsengett. Inkább ruházati cikkekre, meg ilyesmikre voltak érvényesek a kuponok meg parfümre a Douglasban de csak kiemelt darabokra. Idén is kihagytam. :☺

    Kedvelik 1 személy

    1. Örülök, hogy tetszett. 🙂 A Douglas Magyarországon is elég furcsán kezeli a kuponos napokat: ha jól tudom, csak bizonyos, megjelölt termékeket lehet kedvezményesen megvásárolni, és – bár ebben nem vagyok biztos, de azt hiszem, ezt olvastam, hogy – előre nem lehet tudni, mi lesz kedvezményes. Nesze neked, tudatos vásárlás! 😀

      Kedvelés

  3. Rutinos Glamour-napozóként jól szórakoztam ezen a poszton. Ja, a Burgundy bar, mondtam én hogy úgysem lesz. Soha sincs kint az új. Nem is láttam sehol. Még tesztert sem. Nem zuhantam össze, hogy nem lett Baby roll spirálom és végül idén először több olyan dolgot vettem végül, amire nem is volt kupon, mégsem bánom. Nekem a kétszer másfél óra plázában töltött idő bőven elég volt, ha lenne még pénzem sem mennék már. Jóból is megárt a sok. Szerencsére nem voltak rossz élményeim sem, inkább kedves emberekkel futottam össze. Azért van olyan pláza, ahová ha fizetnének sem tenném be a lábam, akkora a tömeg.

    Kedvelik 1 személy

Kommentek

