[Jolse] Rivecowe Bubble Mask Pack Review – Felpezsdülve | Tesztelésre érkezett

Egy Kacsamesék-epizódban szerepel az a jelenet, amikor Egyszeregy Tóbiás fürdővizébe az inas egy palack pezsgőt önt. Ezért én évekig azt hittem, hogy a pezsgőfürdő valóban így működik. Azt nem tudnám elemezni, hogy csalódott voltam-e vagy megkönnyebbült, amikor kiderült, hogy mindössze buborékozó, “pezsgő” vízről van szó. A Rivecowe Bubble Mask Packben sincs pezsgő, de habzik.

Pezsgés

A Rivecowe Bubble maszkokat a Jolse webshop küldte.  Viki az Oh My Brush blogon csodás pórustisztító hatásról számolt be, Salomé pedig azt elemezte ki a Tudományos Szépségen, milyen kémiai háttere van az effajta maszkok működésének. Mi újat mondhatnék?

Ha nem veszem komolyan a feladatot – Képelemzés

rivecowe bubble mask

A függőlegesen két részre osztott fotó egyik felén egy intakt csomagolású, gondosan pozicionált fátyolmaszk látható, kellemes, púderrózsaszín-mentazöld/világoskék színösszeállítással, cuki masnival és buborékokkal. Csak én asszociálok folyton egy tehénre a márka neve láttán?

A másik képen érdemes megfigyelni a szelfie részleteit! A képen látható személy valószínűleg rablásra készül, ezért húzott az arcára fekete símaszkot. De talán még nem döntötte el, hogy a tetthelyen majd rögtön marcona és durva legyen, vagy először próbáljon meg kedvességgel hatni az áldozatra, ezért a símaszkot bekente habbal, és úgy néz ki, mint egy kiskutya – az orrára pottyant hab miatt különösen. Szája kényszeredett mosolyra húzódik (lehet, hogy le akar csúszni a habos maszk?), szeretné uralma alatt tartani a helyzetet, de hiába fogta szorosan össze a haját, egy kósza hajszál mégis kiszabadult, és a homlokára tapadt. Rossz ómen. Mint ahogy a ruhaválasztás is: a csíkos felső mintha már a rabruhát vetítené előre. Maszkos rablójelöltünk láthatóan szeret elveszni a részletekben, mert rózsát formázó fülbevalót tett a fülébe – pedig őt aztán nem lesz akkora munka elkapni a rendőröknek, mint amilyen erőfeszítést igényelt fényt deríteni a gyilkos kilétére A rózsa nevében.

Mi teremt kapcsolatot a kép két fele között? Valószínűleg nem tévedünk nagyot, ha azt gondoljuk, hogy a Rivecowe buborékmaszk látható a szelfiző rablójelölt arcán. Erre a kép két felének színharmóniájából is következtethetünk: a maszk és a tubusprés rózsaszínje hunyorítva akár még egyezőnek árnyalatoknak is vélhető. A meghatározhatatlan kékeszöldet viszont többféle kékkel is megpróbálta körbelőni a kép készítője: ott a szájvíz, az egyik fogkefe sörtéje, a fogkrém tubusa, az elektromos fogkefe feje és a csempe színe.

Zárásként két dolgot szögezhetünk le a képpel kapcsolatban. 1. Kriminológiai újításnak tekinthető, hogy a szelfiző rabló egy Rivecowe fátyolmaszkot visel. 2. A tükörben látszódó ajtóknak mély mondanivalója van: ahol egy fürdőszobaajtó bezárul, ott egy zuhanykabinajtó kinyílik.

Ha komolyan veszem a feladatom – Teszt

Ezt a buborékmaszkot arctisztításra találták ki. Mivel nem volt számomra teljesen világos, hogy helyettesítheti-e a double cleansinget, vagy csak kiegészíti, többféleképpen kipróbáltam. (Az INCI-t feltöltöttem a Krémmániára, addig is, míg jóváhagyják, itt a kép róla.)

DSCF3468

Durva tenzidek nem kerültek bele, a parfüm az utolsó a listán, és látható még néhány növényi olaj is, a hidratáltságért.

  • A csomagolás tetszik, a maszk anyaga jó: erős, vastagabb fajta. A mérete is megfelelő.
  • Közepesen erős az illat, a használat során végig érezhető, és öblítés után is.
  • Ahogy a maszk elkezd habzani, olyan érzésem van, mintha le akarna csúszni az arcomról. A buborékképződés is érezhető enyhe, kellemes bizsergés (nem irritáció) formájában.

DSCF3463DSCF3466DSCF3467

1. Hogy működik a maszk arctisztítás után?

Először úgy próbáltam ki a maszkot, hogy micellás vízzel leszedtem a szemsminkem, majd túlestem a szokásos double cleansingen.

rivecowe kollázs

Így nagyon szép, tiszta lett a bőröm, sima és selymes, de a szemkörnyékemnek már sok volt ez a mennyiségű tisztítás: nagyon húzódott.

2. Hogy működik a maszk arctisztítás helyett? – Minimális smink(maradék), sminkeletlen szem

A következő alkalommal ennek a sminknek a maradéka volt az arcomon, vagyis a fényvédő eltávolításán kívül nem sok dolga volt a maszknak. Így, hogy mindössze ezt használtam arctisztítóként, csakis az előnyös hatásait tapasztaltam meg: tiszta, ezért kisebbnek látszó pórusok, selymes, nem húzódó bőr. Azt, hogy teljesen tiszta-e a bőröm, micellás vizes áttörléssel ellenőriztem: nem volt mit leszedni.

3. Hogy működik a maszk arctisztítás helyett?  – Teljes smink, beleértve a szemsminket is

Másnap teljes sminket viseltem, alapozóval, tussal kombinált szemfestéssel, szóval megadtam a módját. Semmilyen módon nem készítettem elő a bőröm a maszk használatára, hanem rátettem a száraz arcomra. A sok-sok habbal átmasszíroztam az arcom, a végén pedig a szemsminkemet is megpróbáltam lemosni a kezemen lévő habbal. Ez utóbbi annyira nem volt jó ötlet, csípte a szemem.

  • Leöblítés után az arcom tisztának látszott, a szempillaspirál majdnem teljesen, a tus többé-kevésbé tűnt el. A vízálló szemöldöktermékeknek nyoma sem volt. A micellás vizes áttörlés megerősítette, hogy az arcom valóban tiszta, a szememről pedig gyorsan leszedtem a maradékot.
  • Így, hogy egymás után két este is erre a maszkra bíztam az arctisztítást, eléggé húzódott már a bőröm. Látszik, hogy az erőteljes tisztításnak ára van, bár valószínű, hogy nem rendszeres használatra szánták a maszkot.

Összefoglalás

Azt hiszem, érthető, hogy ez a maszk nem győzött meg, hogy mindig tartsak itthon belőle, hiszen a double cleansing a megfelelő eszközökkel szerintem kíméletesebb, a tiszta pórusokra pedig megvannak az instant eredményt adó és a hosszabb távú használatra szánt csodaszerek: agyag, BHAniacinamidretinol.

Miért tetszik mégis ez a maszk? Mert ha csak annyit nézek, hogy fátyolmaszkról van szó, akkor ez egy aktív darab: látom és érzem, hogy történik valami, szükség van a közreműködésemre, és az eredmény bárki által szemmel látható: míg a ragyogó, egészségesnek tűnő, feltöltött jelzők kevésbé megfogható eredményre vonatkoznak, a piszkos arc helyetti tiszta egy tagadhatatlan következmény. 

DSCF3471

Tudom, nagyon erőlködöm, hogy még valami jót írjak erről a maszkról, de azt is el tudom képzelni, hogy amikor valaki nagyon későn és fáradtan ér haza, és semmi kedve sincs az végigcsinálni az arcápolási rituáléját, akkor ezzel a maszkkal legalább gyorsan, egyszerűen és viccesen tud megszabadulni a sminktől és a szennyeződésektől.

Ha pedig csak legyintesz ezekre a mondatokra, akkor elmesélem, hogy a környékünkön lakó idős, fekete cicát a barátommal elneveztük Bársonyzsámolynak, mert karikába gömbölyödve, messziről pont úgy néz ki, mint egy fekete bársonyból varrott kis puff. Hogy mi az összefüggés? Nos, fekete szövetből készült, bársonyos habbal borított maszkban szerintem te is átélheted a Bársonyzsámoly-életérzést. Így juthatunk el a bánatos tekintetű kiskutyától az arisztokratikus fekete macskáig, egyetlen fátyolmaszk segítségével.

Beszerzés: Jolse

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Reklámok

[Jolse] Rivecowe Bubble Mask Pack Review – Felpezsdülve | Tesztelésre érkezett” bejegyzéshez 12 hozzászólás

  1. Milyen jó a humorod, ez a poszt kifejezetten tetszett, és nemcsak a felvezető, hanem az is, hogy többféleképpen kipróbáltad, és nemcsak mint egy házifeladat írtál egy posztot róla és kész.

    Kedvelik 1 személy

  2. Még hogy nincs sok humorérzéked? Az elejét végigkuncogtam a monitor előtt! 😀 Ami a maszkot illeti, eléggé húztam a szemöldököm, amikor először hallottam róla. Próbáltam korábban sima habzó arcmaszkot, engem nagyon csiklandozott, szintén végigvigyorogtam a procedúrát. Hogy még fátyolmaszkba is oltsák a habzó anyagot? El nem tudnám képzelni magam ilyennel az arcomon. Te jól bírtad a kiképzést, nagyon alapos lett a teszt!

    Kedvelik 1 személy

    1. Nekem tetszett ez a csiklandozás, ahogy írod, viszont nekem ismét kevesebb a tapasztalatom, mint neked, és nem tudom, a fátyolmaszk felerősíti vagy visszafogja az érzést.
      És nagyon örülök, hogy a “komolytalan” rész is tetszett, egyébként pont ez a probléma a humorommal, hogy néha tudok vicceset mondani, csak általában mások vicceit nem értem, illetve mindent komolyan veszek. 😀

      Kedvelik 1 személy

  3. Hat ez nagyon szorakoztato volt! 😀 Ugy ereztem feljebb kapcsoltal valahogy az irassal. Az eddigiek is tetszettek, de ebben most meg tobb volt az, ami miatt Te Te vagy. Csak igy tovabb!!! ❤

    Kedvelik 1 személy

    1. Tudod, a blogposztok ökonómiájáról szóló bejegyzés alatt írta Réka, hogy őt a blog személyes része jobban érdekli, aztán ott a saját hozzáállásom, hogy (szépség)naplóként tekintek a blogra, végül pedig feltűnt egy kis kísérletező szándék: szerettem volna látni, hogy az előző “Tesztelésre érkezett” bejegyzés azért lett kevésbé sikeres, mert hiteltelen volt az ingyentermék miatt (az ökonómiás bejegyzés visszajelzései alapján nem), unalmas az objektivitásra törekvés miatt, vagy érdektelen a terméktípus miatt. Szóval ki akartam próbálni, hogy egy geg el tudja-e feledtetni, hogy ebbe a Rivecowe-buliba utolsóként érkeztem. 🙂
      Lehet, hogy ez most így too much information volt, nem tudom, de nagyon köszönöm a kedvességed, igyekszem tartani a színvonalat. 🙂

      Kedvelés

  4. Nahát ez a masz igazán vicces és az lett a poszt is 😀 Őszintén szólva viszont nem hiszem h kipróbálnám, nekem olyan felesleges terméknek tűnik. Bár igazad lehet, egy-egy esetben jól is jöhet akár.
    A double cleansinghez melyik olajos lemosót használod?

    Kedvelik 1 személy

    1. Valóban lehet élni nélküle, de ha egyszer bekattanna valami, hogy buborékokra vágysz az arcodon, akkor itt lesz hozzá a tökéletes darab. 😀 Örülök, hogy tetszett a poszt. ^_^
      Most a Klairs Black Deep Cleansing Oil van meg nekem (a mosdókenőcs mellett).

      Kedvelés

      1. Köszi a gyors választ:) szeretnék egy igazi lemosó olajat beszerezni most már. Van egy alverde sminklemoso olajam de az tömény olaj, nincs benne pl emulgeálószer amitől talán könnyebb lenne lemosni. Nem túl kényelmes érzés teljes arcon használni. KM-en böngészve kinéztem most pl a Banila co. Clean it zero sensitive verzióját is…többek közt 😀

        Kedvelik 1 személy

        1. Nem néztem meg ezt a videót, de ha sminklemosó balzsamot keresnék, biztosan belepillantanék. 😉 http://jolse.com/project/cleansing-balm-comparison/596#cate_597 És a múltkor láttam a Müllerben, hogy most már a L’Oréal is igyekszik meglovagolni ezt a trendet, persze a maga módján: http://kremmania.hu/kremek/l-oreal-paris-skin-expert-kostbare-bluten-sminkeltavolito. Tudom, több sebből vérzik ez az INCI, de már látom magam előtt, hogy a habzó lemosók és sminklemosó tejek mellett végre többféle olaj és balzsam is lesz hamarosan a polcokon.

          Kedvelés

Kommentek

