Kétszer lépni ugyanabba a folyóba – Maybelline Lash Sensational Luscious szempillaspirál | Teszt

A Hérakleitosztól kölcsönvett filozofikus cím mögött mindössze annyi áll, hogy a Maybelline szempillaspirálokkal kapcsolatos kísérletezésem a “klasszikus” és az Intense Black Lash Sensationallel kezdődött, majd a Luscious-szel folytatódott. Tehát sikerült kétszer is belelépnem a szilikonkefés spirálok és nehezen eltávolítható fekete festékek folyójába, mert bár a Luscious-szel pillatörést eddig nem tapasztaltam, ez még kevés ahhoz, hogy maradéktalanul elégedett legyek.

Kétszer lépni ugyanabba a folyóba

Minden azzal kezdődött, hogy a Krémesen szép az élet! blogon jókat olvastam a Luscious-ről. Aztán egészen véletlenül kiderült, hogy az egyik testvérem is használja és nagyon szereti ezt a spirált, ráadásul megengedte, hogy kipróbáljam az övét. (A teljes igazság pedig az, hogy a testvérem lenyűgöző spirálkollekciójának két másik darabját is kipróbálhattam.) Tetszett az eredmény, kényelmes volt a kefe, és bár a szemhéjam “takarításakor” a bal szememen sikerült három csomóba összenyomnom a pillákat, mert még nem száradt meg a festék, ezt a kapkodásra fogtam. Csak beleléptem még egyszer abba a folyóba, és egy rossmannos akció alkalmával megvettem a Maybelline Lash Sensational Luscious-t.

Tapasztalataim

Több mint egy hónap eltelt a vásárlás óta, vagyis a kéthetes “sűrűsödési” időt bőven kivártam a teszt megírásához. Az elmúlt hetekben napi rendszerességgel használtam ezt a darabot. Azt hiszem, nem elhamarkodottan mondok véleményt.

IMG_20170525_115437IMG_20170525_115614IMG_20170525_115621
Pozitívumok
  • A kefe kiválóan alkalmas a külső és belső szemzug legkisebb pilláinak befestéséhez is, az eredmény pedig rajtam nem annyira kerek babaszem, inkább cicaszem, a külső sarkoknál hosszabb pillákkal. Tetszik.
  • Eddig nem vettem észre, hogy károsodtak volna a pilláim.
  • A festék rajtam nem potyog, nem pereg. Sem a felvitel során, sem később.
  • A képeken annyira nem látszik, de a festék fényes marad a pillákon is, így ad egyfajta nedves, szerintem egészségesnek tűnő hatást.
  • Ha van időm és kedvem játszani vele, akkor tudok szép és látványos pillákat festeni vele, de… A többi már a negatívumokhoz tartozik.
Negatívumok
  • A festék híg, tapaszt. Ezt minden réteg után tiszta kefés átfésüléssel orvoslom, a képek is így készültek, fésülés után. Fésülés nélkül általában nem szép az eredmény, bár néha ügyes vagyok.
  • Az is látszik, hogy a hígabb festék lassabban szárad: kicsit feltapadt a szemhéjam fölé a fotózás alatt.
  • A festék tartós, ragaszkodó. A “vízzel és szappannal könnye eltávolítható formula” szép ígéret, nem teszteltem, mert nem szappannal mosok arcot. Az biztos, hogy a micellás víz csak a meglazításához elegendő, és a Heimish balzsam is megküzd vele.
  • Érdekes, hogy azok a póklábak, amelyek főleg a második réteg esetén képződnek, a nap végére kevésbé feltűnőek, vaskosak. Mintha a festék egy kis része (hiszen a nagyjával még este küzdenem kell) egyszerűen elszublimálna a pillákról. (Mert nem köt ki sem a szemem fölött, sem a szemem alatt.)
  • Vékony és rövid alsó pillák hangsúlyozására szerintem alkalmatlan a festék, illetve maximum twiggys csomókat lehet készíteni vele. De én egyébként is nagyon ritkán festem ki az alsó pillákat.
spirál kollázs
Összességében

Ez a spirál számomra egy rétegben, hétköznapi spirálként vált be, például élénkebb ajakfestés mellé. Két rétegben szerintem elég póklábas az eredmény, illetve túl sok időt elvisz, amíg kevésbé póklábasra sikerül fésülgetni. Határozottan elfogadhatóbb és ütősebb a látvány akkor, ha egy kevésbé tapasztó spirál fölött ez a Maybelline adja a második réteget. Erről is készült néhány kép.

maybelline luscious kollázs2
Egy kis előzetes a következő szempillaspirálos posztból: az első réteg az Essence Lash Princess zöld változatával készült, erre festettem rá a Maybelline-nel. Mindhárom képen a végeredmény látható, más-más szögből.

Korábban is írtam már,  hogy nem szívesen tartok felbontva egyszerre több szempillaspirált. Természetesen nem vettem volna újat, ha maradéktalanul elégedett lettem volna a Maybelline-nel. Ezt is elhasználom, nem reménytelen eset, de vannak ettől jobbak. A továbbiakban két Maybelline spirálra vagyok még kíváncsi. Térjünk is rá a kívánságlistámra!

Kívánságlista

  1. Maybelline The Falsies Push Up Angel: Netti tesztje győzött meg.
  2. Maybelline The Colossal Big Shot Volum’ Express: az egész Colossal-sorozatból egyetlenegyet sem próbáltam még, és számomra ennek a verziónak a legszimpatikusabb a keféje.
  3. Kiko Extra Sculpt Volume: Niki tesztje és egyéb megnyilvánulásai, továbbá a jó összetevőlista miatt került a listámra ez a spirál.
  4.  L’Oréal Voluminous Lash ParadiseTatinál láttam először. Addig is, míg behozzák Magyarországra, igyekszem nem elcsábulni helyette a már kapható L’Oréal Miss Baby Roll Mega Volume-ra.

Ennyit a festékfolyókról és a megfizethetőbb spirálokról. Nem mondom, hogy nincsenek high-end darabok a krémmániás kívánságlistámon, de mivel a közeljövőben nem fogok ilyeneket venni, egyelőre fölöslegesnek tartom, hogy a blogon csacsogjak róluk. Ajánlom viszont a Krémmánián szeliger véleményeit, ha hozzám hasonlóan te is szeretsz high-end termékekről olvasni, mert ilyen mondatokat ír, mint például: “Annyira szép a végeredmény, hogy legszívesebben mindig újrakezdeném az egészet, újra átélve az átváltozás varázsát.” (Egy Chanel-alapozóról.) Remélem, hamarosan én is megtalálom ugyanezt, szempillaspirálban (is).

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Kétszer lépni ugyanabba a folyóba – Maybelline Lash Sensational Luscious szempillaspirál | Teszt” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Tudom, hogy mindenki a L’Oréal és Maybelline spirálokért van oda (nem is alaptalanul), de tapasztalataim szerint a Catrice is helytáll, mindegyik kefével szuper, ár-érték arányban pedig egyértelműen verhetetlen. Még a híres Lovely Curling Pump Up-ra vagyok nagyon kíváncsi.

    Kedvelik 1 személy

    1. Na jó, de neked alapjáraton is csodaszép pilláid vannak! 😀 Komolyra fordítva a szót, a Catrice spirálok tényleg kimaradtak nálam eddig, a Lovely-ra viszont ráuntam kicsit: ahhoz képest, mennyire olcsó, nagyon jó spirál, de a böködős szilikontüskéktől be lehet sokallni a harmadik-negyedik tubus után. De nem fogod megbánni, ha megveszed, az biztos. 🙂

      Kedvelés

  2. A Glamour-napokon, gondos mérlegelés után én is egy Maybelline (pontosabban a Lash Sensational Intense Black) tulajdonosa lettem, de nem vagyok annyira elégedett vele… ahogy te írod, “ha ügyes vagyok”, sikerül szép végeredményt alkotni, de nem ez a “rohanós” szempillaspirál (amit én mindig szps-nek rövidítek). Egyszer (szintén G-napokon) beruháztam a Bourjois “tekerősére” (Mascara Twist up The Volume), és ő az etalon – könnyen tudom használni és eddig ez az egyetlen spirál, amitől 3-4 óra múlva nem szúr és könnyezik a szemem.
    szeliger értékeléseit én is szeretem olvasni, nagyon szórakoztató, igényes stílusa van (amikor “pórusok” helyett “pólusok”-ról olvasok egy krém kapcsán, belül zokogok).

    Kedvelik 1 személy

    1. Egy Bourjois-t én is szívesen kipróbálnék, csak sosem tudom eldönteni, melyiket. Kupon nélkül kicsit drága a kísérletezéshez, de jó, hogy írtad, mert észben tartom ezt a fajtát is. 🙂
      Ha szeliger blogot írna, azt hiszem, két hűséges olvasója máris lenne. 🙂

      Kedvelés

    1. Köszönöm ezt a megerősítést, nagyon reménykedtem, hogy lesz az olvasók között olyan, akinek van saját tapasztalata valamelyik kívánságlistás darabbal is. 🙂 Hétvégén épp nézegettem is a Big Shotot a Rossmannban, mert kedvezménnyel adták, de mindegyik tubus karcos, megviselt volt, és nem vágytam félig kiszáradt, többször kinyitogatott példányra.
      Az eltávolíthatósága milyen a Big Shotnak? Nem ragaszkodóbb az átlagosnál?

      Kedvelés

      1. Én nem tapasztaltam, hogy problémás lenne leszedni. Most az alverde q10 olajos lemosót hasznàlom, utána a Balea med ultra sensitive washgel-t, és szépen lejön minden. Én tènyleg elégedett vagyok ezzel a spiràllal, többfélét próbàltam előtte (essence, catrice) ez messze jobb. A Bourjois-t én is kipróbálnàm, de én is dràgànak tartom teljes áron kísérletezésre.

        Kedvelik 1 személy

  3. Még sosem olvastam olyan beauty blogot, ahol szóba került volna Hérakleitosz – imádom! 🙂 S hogy a témához is hozzászóljak: évek óta veszem újra a Max Factor Clump Defy-t, szigorúan kuponos napokon (mindig G-napokon cserélem a spirálom, így tuti, hogy fél évnél tovább nem használom, s nem is felejtődik el a csere). A sminkes barátnőm pedig a Maybelline The Falsies Flared és a Max Factor Masterpiece Rich Blackre esküszik.

    Kedvelik 1 személy

    1. Pedig szegényt tényleg a hajánál fogva rángattam ide, úgyhogy inkább a tied az érdem, hogy így is díjazod. 🙂
      A Falsies Flaredről egyetlen, régebbi vélemény van KM-en, így nem vagyok biztos benne, hogy jelenleg kapható Magyarországon, de a kefe a kép alapján nagyon hasonlít a Big Shotéra.
      Már a többi kommentnél is írhattam volna, de akkor most beismerem: lehet, hogy legközelebb én is glamourozok majd, mert drágább és jó spirált sokkal szívesebben vennék féláron. 🙂 Köszönöm a tippeket!

      Kedvelés

  4. Most én is a Maybelline Big Shot-ot használom, és eléggé kedvelem. Azért nem venném csak újra, mert nagyon csábít a L’Oréal Miss Baby Roll, bár arra Glamour-napok előtt biztos, hogy nem nevezek be, szóval lehet, hogy a Big Shot kap majd még egy esélyt. Én egyik eddig használt spirálomnál se figyeltem meg, hogy nehéz lenne lemosni, szóval e téren nem tudok nyilatkozni. Előtte én is használtam a Lash Sensationalt és az Intense változatot is, de mindig rájöttem, hogy nem, ez nem nekem való.

    Kedvelik 1 személy

  5. Oooo, a Kiko spirál ❤ . Most fel is bontok egy újat, mert a mostani Lila Lash Princess szerintem megadta magát. Elkezdett potyogni és fél nap után a szemem alatt csücsül egy fekete karikában 😦

    Kedvelik 1 személy

    1. :/ Ó, de kár. Mennyi időt bírt a lila Princess? Két hónapot? (Nekem a zöld teljesen jól tartja magát, de egyelőre még nem írom meg róla a laudációt, hátha ez is rosszalkodni kezd.) A Kikót meg már rég megvettem volna szerintem, ha nem lenne az a relatíve magas rendelési minimum a kedvezményes szállításhoz a webshopban.

      Kedvelés

Kommentek

