Szőkeségek – ColourPop Brow Colour | Teszt és aktuális szemöldökrutinok

Bár a hajam színe talán inkább világosbarna vagy maximum sötétszőke, a szemöldökömhöz általában a szőke “színeket” választom. (A szemöldökszálaim meg szürkék, hogy izgalmasabb legyen a feladat.) A ColourPop Brow Colour tesztje mellett, mivel tapasztalat híján nem tudom más, hasonló termékkel összehasonlítani, ebben a bejegyzésben megmutatom, hogyan és mikkel szoktam elkészíteni a szemöldökömet. 

Szőkeségek

Egyáltalán nem dús a szemöldököm, de az ívével elégedett vagyok. Nem szedem vagy igazítom, mert félek, idősebb koromra egy szál sem maradna belőle, ha rendszeresen “ritkítanám”. A bal szemöldököm rendben is van, nincs vele gondom, de a jobbal sokat kell szenvedni, és nem is mindig sikerül szépre. A képeken ezért csak a szebb (bal) szemöldököm fog szerepelni.

I. Az első ColourPop-rendelésem

A legutóbbi ingyenes szállításkor néztem ki magamnak ezt terméket. A folyékony rúzsok is érdekeltek egy kicsit, de erre volt nagyobb szükségem és érdekelt maga a terméktípus. Korábban nem tájékozódtam ezzel a szemöldökformázóval kapcsolatban, véleményeket sem olvastam. Azt láttam, hogy az összetevőlista rövid és valószínűleg nem rossz, így megrendeltem a ColourPop Brow Colour Blondie árnyalatát. Elég lassan érkezett meg a csomag, de legalább sérülésmentesen ideért.

colourpop fb
Icipici doboz hatalmas dobozban.

II. Tapasztalataim

A Blondie árnyalat szerintem jó választás volt, illik a hajamhoz és az arcomhoz. Nem szeretném, hogy nagyon művi legyen a  szemöldököm, de a hiányos részeket a jobb esetében muszáj valahogy feltölteni. Ettől a krémtől/pomádétól/”nem tudom, mi az egyezményes neve magyarul”-terméktől azt vártam, hogy könnyen és gyorsan tudok majd vele természetes(ebb)nek kinéző szemöldököt készíteni. Egy ferde ecsetet szoktam hozzá használni, a legutóbbi eBay-es készletből.

IMG_20170523_122831

Pozitívumok
  • Nekem tetszik a textúra: nem viaszos, hanem habos-krémes, de szerintem inkább szárazabb. Nincs olyan zsíros érzete a szemöldököm, amire pedig valamiért – felkészülve minden eshetőségre – számítottam.
  • A felvitelt követően bár a festék gyorsan megszárad, annyira azért nem gyorsan, hogy ne lehessen javítani, ha valamit elrontok.
  • Vízállónak hirdetik, és tényleg tartós. Igaz, hogy nincsenek extrém elvárásaim, de nem fakul ki a nap végére sem, nem tűnik el nyomtalanul egy dörzsöléstől, viszont akár a micellás víz, akár az olajos lemosó maradéktalanul lehozza. (A sima víz nem.)
  • Szerintem az ár-érték arány ingyenes szállítással teljesen jó.
  • Tényleg gyorsan el tudom vele készíteni a bal szemöldököm, a jobbal azért trükközni kell…
Összességében

Rosszat nem tudok rá mondani, hétköznapi felhasználásra, hétköznapi igényekkel nekem megfelel. Nem hiszem, hogy tűzön-vízen keresztül újravenném, mert a postaköltséggel együtt már drágállom, de a terméktípus tetszik, örülök, hogy kipróbáltam. Ráadásul nekem a szemöldök “rajzolása” amúgy is folyton a tanulásról és egy kicsit a próba-szerencséről szól, főleg a jobb szemöldököm miatt. Nagyon tudok örülni egy good brow day-nek.

DSCF3141DSCF3145

DSCF3148cpDSCF3151cp

III. Mi van még a tarsolyomban? – “Szemöldökrutinok”

1. Catrice Eyebrow Filler 20ahogy korábban is írtam, önmagában nekem inkább nagyon no make up sminkekhez alkalmas, de más termékekkel kombinálva látszik igazán a hatása: valahogy finomabb, természetesebb az összkép. A fotón önmagában látható. Egy kevés színt ad, rendezettebb lesz tőle a szemöldököm.

DSCF3152catrice

2. Essence szemöldökceruza 04 Blonde: többször említettem már a blogon is, évek óta alapkellék a készletemben. Nem lehet vele szálacskákat húzni, arra alkalmatlan a textúra, de a szín nekem jó, és ezzel satírozgatva tudom a leginkább feltöltött hatást elérni. A “kefe” érthetetlen, sokáig kísérleteztem vele, azt hittem, bennem van a hiba, de ez a kis vacak egyszerűen haszontalan. A képen a szemöldökceruza nem önmagában látható, hanem a Catrice szemöldökspirállal együtt.

DSCF3153e+cat

DSCF3146DSCF3147

3. ColourPop, Essence és Catrice: a ceruzával kontúrt húzok, a krémmel kitöltök, a spirállal fésülök. Szerintem ez a legszebb, legkidolgozottabb és persze leginkább időigényes verzió. De ha mást nem dolgozok ki annyira a sminkemben, akkor erre szánom rá a legszívesebben az időt.

DSCF3181
Most nem a szempillaspirál a lényeg, ráadásul szinte mindig összekenem magam, de ezt csak a fotón veszem észre.

DSCF3144

Ahogy az a képen is látszik, az Essence ceruza már eléggé a végét járja, és bár egyik terméktípusról sem szeretnék lemondani, mert mindegyiket kihasználom, jelenleg azt hiszem, ez az, amelyet most valószínűleg nem fogok újravenni: szeretnék egy olyan szemöldökceruzát, amellyel pici, vékony szálacskákat tudok húzni  a szemöldökömbe.

(Megjegyzés: közben hazahoztam egy Trend It Up szemöldökceruzát, de ebbe a tesztbe nem akartam betenni, mert még keveset használtam, másrészt nem is “szőke” a színe, hanem kicsit sötétebb barna.)

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Szőkeségek – ColourPop Brow Colour | Teszt és aktuális szemöldökrutinok” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Szerintem gyönyörű a szemöldököd úgy, ahogy van, és jól teszed, hogy nem szeded. 🙂
    A CP gélje nagyon szép, gondolkodtam én is, hogy megrendelem, de most nagy választék van szemöldöktermékekből itthon. Hozzád hasonlóan én is megtalálom mindegyik terméknek a funkcióját. Az Essence ceruza nekem is nagyon bejött, hozzá hasonlóan a Rival de Loop Young-é sem rossz. Az Essence szemöldökgélje nemrég fogyott el, most a Trend it Up hasonló termékére ácsingózom. Szintén félig kifogyott a Maybelline Brow Satin – a ceruzából már nincs, a por még megvan, ez is mutatja, hogy melyiket szerettem jobban, de így is elhasználom majd a maradékot. Nálam most a legnagyobb kedvenc viszont a Milani szemöldökgélje, ha van időm, mindig ahhoz nyúlok. 🙂 És ugyanezt az ecsetet hazsnálom, tökéletes ezekhez a pomádékhoz 🙂

    Kedvelik 1 személy

    1. Nagyon kedves vagy, köszönöm! 🙂
      Látom, te jóval tapasztaltabb vagy a szemöldökformázás terén. 🙂 A Brow Satin és a Milani szemöldökgélje nálam is a kívánságlistán volt, a CP miatt mondtam le róluk. (Egyelőre.) Arra leszek nagyon kíváncsi, hogy a CP nem fog-e kiszáradni hamar, mert mintha azt olvastam volna a Milaniról, hogy nem lehet teljesen elhasználni. Neked mi a tapasztalatod ezzel kapcsolatban?

      Kedvelés

      1. én Krémmánia piactéren vettem pár hónapja, félig elhasználtan. Érződik rajta, hogy már pár hónapja nyitva volt az előző tulajdonosnál is, de egyébként én még mindig szeretek vele dolgozni, nincs semmi problémám vele, de az is tény, hogy én előtte nem használtam semmilyen pomádét, szóval nem tudom, hogy alapból milyen kellene, hogy legyen. Az biztos, hogy ha ezzel végzek, kipróbálok egy másikat (valószínű én is ColourPop-félét) 🙂

        Kedvelik 1 személy

  2. Én nem vagyok annyira igényes a szemöldökömre. Na jó, talán nem is az igényes a jó szó rá 🙂 Kozmetikus szedi (és végtelenül hálás vagyok, hogy amikor a csíkszemöldök volt a divat, ő akkor is inkább szép ívesre szedte, és dúsra hagyta), én pedig sminkeléskor egy színezett szemöldökspirállal futok át rajta – pont annyira egységesíti, amennyire kell. Próbálkoztam ceruzával és porral is, de nekem a spirál vált be a legjobban. Mondjuk most ott is mellényúltam egy hangyányit, de megesik, a csiga is elesik.

    Kedvelik 1 személy

  3. Én pont fordítva vagyok, szőke hajam van, de a szemöldökömet mindig sötétebbre szeretem festeni, úgy sokkal jobban tetszik és látszik is. Én a porokat, ceruzákat unom sajnos és annyira nem is vagyok megelégedve velük.

    Kedvelik 1 személy

Kommentek

