Egyharmad bőrápolás, kétharmad smink | Kindertojás III.

A Kindertojás névre keresztelt mintatesztelős sorozat e darabja két dolog miatt különleges: egyrészt kétharmados többséget szereztek a sminktermékek, másrészt volt olyan tesztnap, amikor mindhárom mintát alkalmam adódott viselni. Egyszerre. 

kindertojás3

Két minta a legutóbbi Jolse-rendelésből származik, a Klairs tonikot pedig Clara012-től kaptam. Ahogy korábban is írtam már, e tesztelések során a wow-faktoros termékeket kutatom, amelyek egy-két használattal is annyira le tudnak nyűgözni, hogy megfontolom a vásárlást.

1. Tonymoly BCDation+

Sosem adom fel a reményt, hogy egyszer akár a tökéletes BB-krémre/alapozóra is rátalálhatok egy kis minta által, úgyhogy ezt kezdtem a leglelkesebben használni a mostani válogatásból. Két használatra volt elég. Az összetevőlistát nem találtam meg.

IMG_20170529_154658

Első használat:

  • Kibontáskor megcsapott a virágillat: elvoltam vele, nem zavart, de nem bántam volna, ha kihagyják a parfümöt, ráadásul ekkora mennyiségben.
  • Nagyon örültem, amikor elkezdtem eldolgozni a mintát az arcomon, mert úgy láttam, tökéletes a színegyezés.
  • A textúra inkább krémes, semmint folyékony. Gyorsan kellett vele dolgozni, hamar száradt.
  • A fedése elég magas. Tetszett, hogy nem éreztem különösebben szükségét a korrektornak. Elfért volna éppen, de örültem, hogy a BB nem gyűrődött össze a szem köré használt fizikai fényvédőmön, így inkább nem kísértettem a sorsot még egy réteggel.
  • Úgy vettem azonban észre, hogy még a nem létező száraz foltokat is kiemelte, főleg az államon.
  • Az orrom melletti tág pórusaimat viszont nem emelte ki túlzottan.
  • Fényvédőre vittem föl, de egyáltalán nem lett dewy a finis, maximum bőrfényű.  A biztonság kedvéért lepúdereztem. Mivel először egy hűvös napon viseltem, estére is teljesen vállalható volt az átfényesedés.
  • Kényelmes viseletnek éreztem, a pirosító sem kopott meg rajta.
  • Lemosáskor viszont az államon száraz foltokat észleltem.

Második használat:

  • Nagyon meleg nap volt, kevesebb púdert is tettem rá, ráadásul a fényvédő alá (csak) a Klairs tonikot kentem, amely – ahogy arra mindjárt rátérek, nagyon jól hidratál -, így az alapozó sokkal jobban átfényesedett, de legalább este nem voltak száraz foltok a bőrömön.

Slusszpoén:

E bejegyzés írásakor, amikor a krémmániás linket kerestem ehhez az alapozóhoz, észrevettem, hogy írtam már véleményt róla, több mint egy évvel ezelőtt, és a két vélemény szinte teljesen egyezik. A téli használat számlájára írom a kisebb mértékű átfényesedést, a szemem alatti rosszalkodás oka pedig valószínűleg az lehetett, hogy ekkor még nem igazán figyeltem külön a szemkörnyékem ápolására. Egyébként a tökéletes színnek tényleg nagyon örültem, de ez még kevés ahhoz, hogy rohanjak az eBay-re vagy valamelyik webshop oldalára.

bcdation KM

2. Klairs Supple Preparation Facial Toner

A bőrsemleges pH nagyon jó, az összetevőlistában látható növényi kivonatok egy részéről tudom, hogy valóban hasznosak lehetnek (centella, édesgyökér), de sajnálatos, hogy bár parfüm nincs az INCI-ben, illóolajok viszont igen. Mindenesetre a két használat arra nagyon jó volt, hogy lássam, megéri-e kockázatot vállalni esetleg a jövőben egy nem tökéletes összetevőlistájú, de ígéretes koreai tonikkal.

Első használat az esti rutinban, arctisztítás után:

  • Nagyon örültem a kibontáskor, mert a tonik állaga jóval sűrűbb, mint a víz: inkább szérumra hasonlít, ezért nem folyt mindenfelé a tenyeremben, könnyen ki tudtam nyerni a kis tasak tartalmát.
  • A nagyon erős szúnyogriasztóillat már nem töltött el akkora örömmel.
  • Elmasszírozgattam kicsit a tonikot, mert nem szívódott be azonnal. Ezt követően olyan lett a bőröm érzete, mint egy jobb fátyolmaszk után: picit ragadt, de puha, hidratált lett.
  • Néhány perc után teljesen beszívódott, mintha semmi sem lett volna a bőrömön.
  • Csak a The Ordinary Buffet-t kentem a szemkörnyékemre, egyébként nem használtam semmi mást az arcomra.
  • Reggel puha, egészséges, ragyogó, az orromnál a szokásostól picit olajosabb bőrrel ébredtem.

Második használat a reggeli rutinban, arctisztítás és C-vitaminos szérum után:

  • Lehet, hogy nem volt tökéletes a sorrend, hiszen a Klairs tonik picit (de nem sokkal) hígabb, mint a Mad Hippie C-vitaminos szérum, viszont az utóbbit annyira automatikusan kenem föl reggelente, hogy már túl későn kaptam észhez. Fényvédő került még a tonikra, aztán kezdtem a sminkelést, és alapozóként ismét a BCDation+-t használtam.
  • Tehát ez, ahogy már írtam, egy nagyon meleg nap volt, és az alapozóm sokkal hamarabb átzsírosodott, viszont egyáltalán nem száradt ki alatta a bőröm. Van rá esély, hogy ez a Klairs toniknak is köszönhető.

Nyáron az én bőrömnek valószínűleg nincs szüksége erre a tonikra, mert inkább használok olyan alapozót, amely nem szárítja ki a bőröm, minthogy minden nap a sminkem okozta károkat orvosolgassam. Az őszi-téli kívánságlistámra viszont fölkerült.

IMG_20170601_122456

3. Etude House Berry Delicious Colour in Liquid Lips Juicy

Először nem volt ötletem, mit is kezdjek egy rúzsmintával, aztán persze rájöttem, hogy a fültisztító minden gondomat meg fogja oldani. Az eredmény nagyon meglepett. (Nem néztem korábban utána az Etude House e termékének, a krémmániás véleményeket sem olvastam el, úgyhogy nem voltak előzetes elvárásaim.)

  • A termék textúrája teljesen olyan, mint egy folyékony rúzsé: könnyen kezelhető, irányítható még ilyen fapados módon is. Az illata erős, epres.
  • Egy vékony rétegben csak halványan fogja be az ajkak bőrét, mint egy lip tint. Két réteg már szép fedést ad, de szerintem három rétegben áll elő a teljes fedés, a telt szín és az a szép, vizes fény, amelyről az embernek rögtön valami frissen mosott gyümölcs jut eszébe.
  • A szín nagyon tetszett: azt hiszem, a képen kicsit hidegebb árnyalatú, mint amilyen a valóságban volt.
  • A csillogás miatt nehéz eldönteni, hogy mikor száradt meg. Viszont nem éreztem, hogy lenne bármi is a számon, nagyon kényelmes viselet volt. Estére kiszáradt alatta a szám. Azt egyelőre nem tudom pontosan, hogy ez ennek a rúzsnak, vagy pedig az alá kent fényvédős ajakápolónak a hibája.
  • Bár a poháron nyomot hagyott, a vízivás nem viselte meg, és a késsel-villával fogyasztott ebédtől sem kopott le, csak a csillogás tűnt el, a fedés pedig egyenletesen halványodott.
  • A nap végére viszont nagyon csúnyán kopott le, az ajkaim belső részét nagyon megfogta, a többi helyről pedig eltűnt.
  • Maradéktalanul csak az olajos lemosó szedte le, a micellás víz nem hatotta meg.
  • A tasakban lévő mintamennyiség legalább három, de inkább több használatra elég.

A három termék közül ez az, amelyik a leginkább fölkeltette az érdeklődésem, mert tetszik a szín és a finis, de mivel van itthon hasonló tudású ajaktermékem, egyelőre nem veszem meg teljes méretben. A kívánságlistámra viszont fölkerült.

Slusszpoén:

A blog Facebook-oldalán már leírtam, de itt sem hallgatom el, hogy ez a minta csak egy véletlennek köszönhetően került elő: egy ismerős kért és kapott tőlünk néhány kartondobozt, a legutóbbi Jolse-rendelés dobozából pedig az átadáskor kipottyant ez a kis minta. Ez az igazi meglepetés, nem?

IMG_20170617_125330

4. Eperajkak

Jólesett egy teljesen egyező színű alapozót viselni, tetszett a rúzs színe is, ezért megörökítettem a kész sminket.

IMG_20170617_125949

IMG_20170617_142055

kindertojás3 kollázs

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Reklámok

Egyharmad bőrápolás, kétharmad smink | Kindertojás III.” bejegyzéshez 2 hozzászólás

Kommentek

