A vágy tárgya | Már megint a Zoeva

Talán unalmasnak tűnik, hogy február eleje óta a sminkes bejegyzések többségének a Zoeva palettám a főszereplője. Szeretem a szemem sminkelni, szeretek kísérletezni és tanulni, és azt is nagyon fontosnak tartom, hogy abból hozzam ki a maximumot, amim van. Talán tekinthető a minimalizmus gyakorlati megvalósításának, hogy bár gyönyörködöm az újdonságokban, és akár kívánságlistára is teszem azokat, amelyek beleférhetnek a költségvetésbe, a blogon most inkább azt igyekszem megmutatni, milyen boldognak lehet lenni akár egyetlen, jól megválasztott palettával is. Mert boldog voltam, amikor ezt a sminket készítettem.  A vágy tárgya

Kívánságok

Ekkor már napok óta nézegettem a Zoeva The Basic Moment nevű, új palettáját. Régi vágyam ugyanis a tökéletes, mindennapi, nude paletta. Nagyon tetszenek az Urban Decay Naked Basics-ei, képeken csodaszép és ránézésre eléggé hasonlít ezekhez a Makeup Revolution Renaissance Day palettája, szóval én már ezzel is kiegyeztem volna, de az új Zoeva aztán lesöpörte az asztalról a kiegyezés tervezetét. Hogy miért mesélem ezt el ilyen részletesen?

a vágy tárgya paletták

  1. Azért, mert elszégyelltem magam. Itt van nekem a csodaszép Cocoa Blend, nem is tudom még, mi mindent lehet belőle kihozni, és máris másik palettára ácsingózom?
  2. Megkaptam ajándékba a Catrice cushion tust, de annyira nem tudtam vele bánni az első néhány alkalommal, hogy teljesen elszállt az önbizalmam tusvonalhúzás terén. Kellett valami, amivel bebizonyíthattam magamnak, hogy nem vagyok teljesen kétbalkezes.

Ekkor jött a színes tusvonal ötlete, nedves ecsettel és szemhéjpúderrel kivitelezve, teljesen nude szemfestés mellé.

IMG_20170518_130712

A bőröm annyira jó állapotban volt (szerintem), hogy a reggeli rutin után csak a szemem alá és a szemhéjamra vittem föl egy kis korrektort, és az egész arcomat lepúdereztem átlátszó púderrel. Alapozót nem használtam. A szemhéjalapról sajnos megfeledkeztem, annyira hozzá akartam már fogni a tusvonalhoz.

használt színek (1)

Először a szemhéjamat és a mélyítővonalat intéztem gyorsan el a megjelölt két színnel, ez lett a nude alap. (Bár tartok tőle, hogy az én értelmezésemben a nude most egyet jelentett az összecsapottal.) A cicaszemhez két színt kevertem össze, ahogy a képen is látszik. Nekem nincs fixálóspray-m vagy MAC Fix+-om, úgyhogy a szokásos tonikomból (a folyadékot magát nyilván nem erre találták ki, de mivel porlasztós flakonban tartom, jó ötletnek tűnt) fújtam egy keveset az egyik eBay-es készletből származó ferde ecsetre.

Boldogság

  • A tusvonalak pillanatok alatt elkészültek. (De az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy szemhéjalap nélkül és nem sminkfixálóval befújt ecsettel húzva három-négy óra alatt elhalványodtak.) Kiderült, hogy még e hibával együtt is valószínűleg ez a lehető legjobb felhasználása számomra a lilás Delicate Aciditynek, mert korábban is írtam, hogy a teljes szemhéjamon alkalmazva számomra talán nem ez a leghízelgőbb szín a palettából.
  • Átéltem egy olyannyira good brow day-t, hogy tulajdonképpen a mindig rakoncátlan jobb szemöldököm szerintem szebb lett, mint a bal.
  • Végre elfogyott a nem különösebben szeretett Essence spirálom. A felső vízvonalamat hirtelen ötlettől vezérelve húztam ki a barnásfekete Beans Are White-tal, ilyen ritkás pillasor mellett megérte rászánni az időt.
  • A pirosítást nem akartam a Zoeva palettával megoldani, ezért a kedvencemet használtam, a Catrice Treasure Trove pirosítót. Az én avatatlan szememet egyébként ez a NARS Orgasm-re emlékezteti, de van más is, aki így látja.
  • Azt is fölfedeztem, hogy a highlighterként használt Sweeter End arcon és kézen nagyon hasonlít a Catrice Treasure Trove highlighterre. Nagyon szeretem az utóbbit, talán a textúrája még krémesebb is, mint a Zoeva szemhéjpúderé, de megnyugvás nekem, hogy a limitált, régi Catrice-re van alternatíva a készletemben. Utazáskor így biztosan nem fogok többet a már majdnem letört tetejű Treasure Trove-val szerencsétlenkedni.

IMG_20170602_123522IMG_20170602_123527

IMG_20170602_123534
A mintákat alapra készítettem. Ha a Catrice sárgásabb, akkor ugyanolyan fényviszonyok között a Zoeva rózsaszínesebb, és fordítva. A kezemen nézegetve ez nagyon izgalmas, de az arcomon kb. ugyanazt tudják.
  • A bronzosítást is próbálgatom, azt hiszem, a magas homlokomra rá is fér, és annak külön örülök, hogy kicsit tudom itthon kevergetni, próbálgatni a színeket, kitapasztalni, mi áll jól e téren. Ez a barna valószínűleg hajszálnyit narancssárgább rajtam, mint kellene.
  • A csillagok szerencsés állása miatt az egyébként szerintem nagyon szép színű, de a számon a nem létező száraz foltokat is kiemelő Yves Rocher rúzs most épp jól viselkedett a H&M Strawberry Blush ajakbalzsam fölött. Igaz, nem vittem föl az ajkaim teljes területére, csak középre ütögettem föl egy keveset.

a vágy tárgya kollázs

Tanulság is van?

Van. Apróság. Nem mondom, hogy ősszel, amikor eljön a sötét ajkak és nude szemek időszaka, nem fogok megint (vagy addig folyamatosan) a Basic Momentre vágyni. De olyan jó érzés, hogy több hónap után is valami számomra újat, izgalmasat tudtam kihozni a Cocoa Blendből. Olyasmi lenne tehát az üzenet, hogy másokhoz hasonlóan nekem is nehezemre esik ellenállni a sok újdonságnak, szépségnek. De ennek a sminknek a kitalálása és elkészítése kicsit visszabillentett a gyűjtögetés oldaláról a minimalistább oldalra. És ennek nagyon örültem.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

 

Reklámok

A vágy tárgya | Már megint a Zoeva” bejegyzéshez 10 hozzászólás

  1. :)) . Na igen, én is annyi sok új dolgot szeretnék folyton, hogy nem is értem. Hiszen annyi jó (jobb) sminktermékem van itthon, hogy nem is értem. A Douglas dobozzal most egy darabig letudom az ilyesmik vásárlását, de folyton belenyúlkálok mindenféle Quatro teszterbe, és a kiegyezős paletta is tetszik nekem, mondván, hogy utazni nem fogok a nagy bubble palette-el szóval kellene egy utazás kompatibilis kis valami. 🙂
    Van egy kifogyóban lévő, kicsit tönkrement Essence palettám, amit akkor vettem, hogy jobban kezdett érdekelni a sminkelés, és fogynak belőle a világosabb színek, és kellett egy új, akkor szántam rá magam egy Sleek Au Naturelle-re, és a barátom azt monta, hogy hát most használjam el a sötét színeket, aztán majd veszek másik palettát. 🙂 Aztán elmagyaráztam, hogy a világos színek ugyan úgy a smink alapját képezik , mint a sötétebb barnák, tehát kell egy paletta, ami nem mellesleg, szegény parkolópályán van. de szerintem nem sokáig tartom ott már. Kicsit idegenkedtem tőle, mert az is annyira pigmentált darab, hogy csak simogatni kell az ecsettel, az Essencehez képest.
    A tanulság: lenne miből dolgozni, de álmodozni azért csak szabad. Vicces, mert az egyik beadandómat pont a consumerizmus rossz hatásairól írtam, de én is folyton csak vásárolnék. 🙂

    Kedvelés

    1. Ha te kommentelsz ilyen témában, mindig eszembe jutnak a kolozsvári, sminknézegetős élményeim. 🙂 Pl. ott vettem először kézbe Sleek palettákat is, az Au Naturel is kívánságlistán volt, de a boltban nekem túl hidegnek tűntek a színek, amelyeket nem tudnék minden nap viselni. De biztosan gyönyörű füstös sminkeket lehet készíteni a sötét színekkel, és szerintem neked ezek nagyon jól állhatnak. 🙂
      Amúgy nekem ez a Zoeva-vásárlás arra volt jó, hogy az Essence-Catrice vonal paletták tekintetében lényegében immár teljesen hidegen hagy, és a Sleek paletták is lekerültek a listáról, mert a vélemények annyira vegyesek a satírozhatóságot és pigmentáltságot illetően, hogy nem akarok kísérletezni, bejönne-e nekem bármelyik összeállítás. Mert olyat még nem láttam, amelyre teljes egészében azt mondtam volna, “igen, ez én vagyok”.
      És igen, szerintem is szabad álmodozni, én csak annyit szeretnék átkattintani a fejemben, hogy az álmodozás vége ne a vásárlásmánia legyen. 🙂

      Kedvelés

      1. 🙂 Aranyos, hogy ezt mondod, én most ecsetkészlet vadászatban is vagyok, de szerintem nem a közeljövőben fogok rendelni. Több véleményt, és webshop kínálatot, valamint ebayt, és más oldalak akcióit figyelem. De még úgy érzem, nem akarok valami nagyon drága mulattságba beleugrani, amíg nem mérem mire is van szükségem pontosan. Pedig DJKaty BH. cosmetics-es tetsztjei is nagyon jók. 🙂

        Kedvelik 1 személy

        1. Az ecsetekkel én is pontosan ebben a cipőben járok, mint te: olcsóbb darabokkal kikísérletezni, mire van valójában szükségem, aztán majd egyszer venni jobbakat is, akár egyesével.

          Kedvelés

  2. Hát… Nekem 15 paletta várja, hogy újra felfedezzem. 😀 A közeljövőben biztosan nem veszek palettákat, bár a Smokin rosszalkodik, úgyhogy karácsonyra érik az Urban Decay Smoky. Viszont ezen felül most teljes a kollekció, tök jól elvagyok velük. Még sok is van. Köszi a plusz inspirációt. 🙂

    Kedvelés

      1. Egyben nincs, viszont nyáron jön egy sminkszelektálós videó, ha máskor nem is, akkor mindenképp láthatod őket egyben. Év közben nekem amúgy is két felé vannak a sminkeim, nem tudnám össze szedni. 🙂 Pedig érdekes látvány lehet, főleg, ha még a picikéket is mellé teszem. Igazi fájdalmas szembesítés lenne. 😀

        Kedvelik 1 személy

        1. Értem, akkor várom a videót. 🙂
          Egyébként azt gondolom, ha mindegyik palettát szereted, mindegyik örömet okoz, akkor miért lenne fájdalmas szembesülni velük? 🙂 Az Essence Toffee palettát is olyan jól megérvelted legutóbb, hogy miért szereted, éreztem a bejegyzésből, hogy neked bevált, boldog vagy vele. Ez a fontos. 🙂

          Kedvelés

Kommentek

