A kakaó újabb árnyalatai | Teljes smink egy palettával?

Rögtön felcsillant a szemem, amikor végiggondoltam, milyen áldásos következménye lehet a későbbiekben az utazós neszesszer méretét tekintve annak, ha hasznosítom a Lakó Niki (Nicki from the Blockvideójából szerzett tudást, és megpróbálom egyetlen palettával, mégpedig a hatalmas kedvenc Zoeva Cocoa Blenddel elkészíteni a sminkemet. Lássuk, mire jutottam! 

A kakaó újabb árnyalatai

Amikor legutóbb hosszabb időre utaztam el, harmincegy sminkterméket vittem magammal. Mindent használtam, mindennek megvolt a funkciója, de persze sok helyet foglalt a bőröndben a sminkes neszesszer. Arra voltam kíváncsi, sikerülhet-e lefaragni ebből a számból, ha javarészt a kakaós palettára hagyatkozom.

IMG_20170501_132917

Mellékkörülmények

Egyértelmű volt, hogy a szemöldökömre egyik szín sem jó, úgyhogy itt csaltam egy kicsit. De a primer, az alapozó, a korrektor, a szempillaspirál és a szemöldökspirál mellett mindössze ajakbalzsamot használtam még, amelyet lehagytam a képről, mert inkább a reggeli arcápolási, semmint a sminkelési rutinom része. Azt hiszem, egyáltalán nem vittem el vad irányba a sminket, talán csak a szám színe az, amellyel annyira nem tudtam kibékülni, mert egyfelől úgy tűnt, mintha elfelejtettem volna megtörölni a számat kakaóivás után, másfelől ez a barna olyan kilencvenes évekbeli hatást keltett rajtam, hogy kénytelen voltam oldalcopfot készíteni mellé, “ha már lúd, legyen kövér”-alapon. A felsőm színét persze még így sem lett volna muszáj ehhez választani…

IMG_20170501_132911

Amatőr felhasználóként az ecseteimet összességében továbbra is csak dicsérni tudom: főleg az eredeti és a másolat Real Techniques-ekkel vagyok nagyon megelégedve, de a többi eBay-es és drogériás darab sem alkalmatlan a munkára. Egyébként most, hogy már egész sok ecsetem van, kezdem átlátni, mely típusok azok, amelyekből szeretnék majd többet és jobbat. Például az összesatírozáshoz használt, fekete nyelű ecset formája nekem nagyon tetszik, szeretem használni, mert puha és pontos, de a szálak minősége azért bőven hagy kívánnivalót maga után. Ferde ecsetből is jól jönne még egy-kettő. Itt nem érzékelem annyira, melyik a jobb és melyik a rosszabb minőségű a meglévő kettő közül, inkább az a szívem vágya, hogy legyen egy (több) tökéletes ferde ecsetem folyékony tushoz (is).

Tapasztalataim a smink elkészítése során

Pozitívumok:
  • A szemsminknél minden tökéletesen működött, úgy, ahogy azt már korábban megszoktam: semmi potyogás, semmi porolás, egyszerű satírozhatóság, tartósság.
  • Nem volt szükség külön highlighterre, mert a két szín, amit összekeverve vittem föl pirosító gyanánt, annyira szép fényt adott, hogy feleslegesnek látszott a plusz kiemelés. Pláne, hogy nem púdereztem le az alapozót, vagyis már eleve számíthattam némi bőrfényre.
  • A pirosító elsőre ijesztően soknak tűnt még úgy is, hogy alig mártottam a festékekbe az ecsetet, de aztán nagyon szépen el tudtam dolgozni, szerintem nem lett bohócos. (A fotókon egyébként semmi sem olyan élénk, mint amilyen a valóságban volt.)
  • Jó volt kísérletezni a bronzosítással (szintén két színt kevertem össze), nekem ugyanis nincs bronzosítóm, hanem néha egy hűvösebb barnával szoktam kicsit kontúrozni az arccsontom.
Negatívumok:
  • Sem a “pirosító”, sem a “bronzosító” nem bizonyult tartósnak annak ellenére, hogy a szememen mindig nagyon jól teljesítenek ezek a színek. Ez persze nem a paletta hibája, hiszen nem erre találták ki, viszont magamnak mindenképp meg akartam jegyezni, hogy ha egyszer éles bevetést szánnék neki, akkor készüljek erre a kompromisszumra.
  • Talán a Warm Notes-t (felső sor közepe) kellett volna a számra tenni inkább, a Substitute for Love (alsó sor, balról a második szín) nekem nem igazán tetszett. Ajakápolóval bekentem a szám, ebbe az alapba nyomkodtam bele egy ecset segítségével a púdert. Mondanom sem kell, hogy ez a megoldás az ivást sem igazán bírta, amint az várható is volt.
Összességében:

Izgalmas volt elkészíteni a sminket, többé-kevésbé tetszett is a végeredmény, de nem győztem meg magam 100%-osan arról, hogy csak erre a palettára bízzam magam, ha például elutazom. Viszont jó tudni, hogy nem hamvába holt ötlet, az inspirációt pedig innen is nagyon köszönöm Nikinek, mert magamtól sosem jutott volna eszembe így is kipróbálni a Cocoa Blendet.

teljes smink egy palettával kollázs

Számszerűsítés és elmélkedés

Hat sminktermék és tíz ecset még mindig kevesebb helyet foglal, mint összesen harmincegy. (Igaz, az utóbbi mennyiség négy napra szólt, és egyik nap sem volt pontosan ugyanolyan a sminkem.) Talán, ha még egy fixáló púdert mellé tennék, a pirosító és a bronzosító tartósságán is tudnék javítani. A szemhéjpúderrel készített szájsminket pedig semmiképp sem erőltetném a továbbiakban, inkább maradok akkor a sima ajakápolónál, vagy bedobok egy rúzst is. Ördögi kör…

Egy palettával

 Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Reklámok

A kakaó újabb árnyalatai | Teljes smink egy palettával?” bejegyzéshez 17 hozzászólás

  1. Nagyon érdekes volt ez a poszt, nekem tetszett A szád színe a képeken tetszik, mondjuk, biztosan időigényes volt eldolgozni, és ha már az ivásnál is lekopik, akkor már inkább tényleg egy rúzs, vagy kettő 🙂

    Kedvelik 1 személy

    1. Képzeld, nagyon könnyen ment az eldolgozás, az ajakápolón szinte siklott a púderes ecset, szóval emiatt ne aggódj, ha esetleg te is kipróbálod. 🙂 A színnel leginkább az volt a bajom, hogy volt egy kis olívás-zöldes beütése ennek a barnának a számon. Talán a képek is visszaadják ezt egy picit, vagy csak én képzelem oda, nem tudom. De kísérletnek tényleg tök jó volt, élveztem, és valójában az egész poszt ismét arról szól, mennyire csodás szerintem ez a paletta. 🙂

      Kedvelés

    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy! ^_^ Tudom, neked nem a szíved csücske ez a márka, de nekem minden egyes alkalommal örömöt okoz, mikor a kezembe kerül ez a paletta. 🙂

      Kedvelés

  2. Ez mekkora ötlet! Köszi, hogy kipróbáltad, és megosztottad velünk! Én mindig úgy voltam utazásnál, hogy apróságokat viszek, palettát nem mert az “nagy”. Pedig mennyivel értelmesebb egy paletta, mint sok apróság, ki fogom próbálni. 🙂

    Kedvelik 1 személy

    1. Köszönöm szépen! Én is Niki videójából vettem az ötletet, és a poszt óta már újabb sminkkel is kísérleteztem, szintén “csak” ezt a palettát használva, és nagyon tetszett az eredmény! Egyre biztosabb vagyok benne, hogy lesz “éles”, elutazós bevetés is. Ha te is kipróbálod, mesélj majd róla, nagyon kíváncsi vagyok. 🙂 Melyik palettát szemelted ki hozzá?

      Kedvelés

        1. Nagyon szép ez a paletta, és ahogy nézem, még szemöldökszín is akad benne. Talán a pirosító lehet neccesebb, de biztos ki lehet keverni valami használhatót. 🙂 A saját magam által összeválogatott palettától azért ódzkodom egy kicsit, mert sajnos nem értek annyira a színekhez, hogy sok-sok monóból ki tudjam válogatni a néhány tökéleteset. De nagyon irigylem azokat, akiknek megvan ehhez a tehetségük! 🙂

          Kedvelés

          1. Igen, és amúgy a szemöldökömre mindig is szemhéjpúdert használtam. 😀 A pirosító főleg a csillogása miatt kérdéses, én mindig a mattakra szavazok, meglátjuk. Így, hogy már sokféle színt használtam a szememen, van pár elképzelésem mi az ami tetszik és jól is áll, (sajnos ez ritkán fedi egymást 🙂 ), de majd a gyakorlatban kiderül. 🙂

            Kedvelik 1 személy

          2. Kipróbáltam! Nagyon kalandos volt, mert az összes színnel kísérleteztem, és azok mutattak a legjobban, amikre a legkevésbé számítottam. De nagyon bejött. 🙂 Persze nem tökéletes, míg csak a szememre használtam, addig nem tűnt fel, hogy ennyire porzik, és emiatt arcon eldolgozni sem a legegyszerűbb. Pirosítóként az szín a legszebb, amit amúgy is a legjobban szerettem (jobb felső sarok), és eszembe jutott, hogy létezik olyan rúzs, ami pluszban arcra és szemhéjra is jó, és ez is működik ezzel a palettával. (http://bitebeauty.com/multistick/) Ez a talán halvány lazacos (???) szín megy a szememre, orcákra, a számra pedig a Catrice beautifying lip smootherbe ütögettem bele, és kész is a döntési fáradtságtól abszolút megkímélő nyári smink. 😀

            Kedvelés

            1. Akkor ez egy hasznos és tanulságos kísérlet volt, úgy látom! 🙂 Gyönyörűek ezek a multistickek. Lisa Eldridge-nek is van olyan videója, amelyben egy Laura Mercier rúzst használ az orcákra, a szemhéjra és az ajkaira is. Nagyon meggyőző volt, én is próbálgattam az itthoni készlet darabjaival, leginkább az Essence mini sheer lipbalm adott szép végeredményt, de az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy a krémes pirosítók szerintem szebben mutatnak és jobban teljesítenek az enyémtől szárazabb bőrön. Ami rád nézve, azt hiszem, nem rossz hír. 😀
              A Catrice-nek meg olyan gyönyörű fénye és tök jó állaga van, nekem is volt egy, de nagyon hamar megromlott sajnos.
              És mennyire igazad van a döntési fáradtsággal kapcsolatban! Elsősorban az öltözködés terén szeretném elkerülni, de a sminkelésben is abszolút releváns.

              Kedvelés

              1. 🙂 Hmm, akkor a kísérletezés folytatódik, végül is, ha utazáshoz egy rúzst pakolok, az még a palettánál is kisebb, és ecsetek sem feltétlenül kellenek. Kihívás elfogadva. 😀

                Kedvelik 1 személy

                1. Nos, azóta folytattam a kísérletezést az “egy darab termék mindenhova” kategóriában, de ezzel már nem jártam (teljes) sikerrel. Tehát a célom az lett volna, hogy egy rúzst vagy krémpirosítót használok szemekre, orcákra és ajakra is. Sajnos ez egyelőre olcsó drogériás szerzeményekkel lehetetlen küldetésnek tűnik, valamelyik mindig hibádzik. Bár lehet az is nehezíti, hogy arcra elég problémás krémes dolgokat használnom, mert akármilyen gyengéden dolgozom el, kipirul az arcom a kontaktustól, és várnom kell, míg ez a természetes pír eltűnik, hogy lássam, jól mutat-e az, amit én vittem fel.

                  Viszont lett egy új kedvencem, ez a kis krémpirosító sweet apricot árnyalata: http://kremmania.hu/kremek/alverde-candy-bar-mousse-rouge Tény, hogy arcról hamar eltűnik, szájra lehetetlen használni, annyira száraz, pergő, de idén nyáron szerintem nem volt olyan szemsmink amihez ne használtam volna! Mindenféle színhez jó alapot ad, de szívesen használom önmagában is egy kis matt barnával a mélyítővonalban. De a legjobb, hogy beleütögetve arany fényű szemhéjpúdert, nagyon nagyon szép rosegoldos hatást lehet elérni, szóval már ezért megérte ez a kísérlet. 🙂

                  Kedvelik 1 személy

                  1. Köszönöm a beszámolód! 🙂 Örülök, hogy – ha nem is 100%-osan, de – jó lett a vége. 🙂 Szinte látom magam előtt ezeket a szépséges szemsminkeket, amelyeket leírtál.
                    Az arcod természetes pírjáról eszembe jutott, hogy láttam egyszer olyan sminkvideót, amelyben a “hogyan tűnj frissebbnek reggel, smink nélkül” része volt az is, hogy a lány megcsipkedte az orcáját: https://www.youtube.com/watch?v=DPk-Ff4EC5w. 😀
                    Sajnos drogériás szinttől följebb én nem tudok tanácsot adni, meg nem is célom, hogy bárminek a megvásárlására rábeszéljelek, de ha egyszer úgy adódik, esetleg vess majd egy pillantást ezekre a stickekre: http://kremmania.hu/kremek/l-oreal-paris-infallible-blush-paint. A háromból két szín szerintem nagyon szép, én is csak a kezemen próbálgattam a tesztereket, de ott szépen siklottak a stickek. A legutóbbi mülleres nézelődésem alkalmával pedig ettől a márkától: http://kremmania.hu/markak/bell, a Hypoallergenic vonalból próbáltam ki a L’Oréaléhoz megszólalásig hasonlító, feleannyiba kerülő stickeket, azok is nagyon tetszettek.

                    Kedvelés

                    1. 🙂 Az is kiderült a teszt alatt, hogy én igazából imádom a Bourjois pirosítómat, ez volt az első, és évekig az egyetlen amit használtam, még úgy kuporgattam rá össze annak idején a zsebpénzemet, úgyhogy már nem is vágyok másikra. De azért ha arra járok, megnézem, amiket ajánlottál, mert a kíváncsiságom nem ismer határokat. 🙂 Hát ez a videó nagyon érdekes, hogy tényleg nem használ semmilyen sminket, és még így is micsoda “meló” a szépítkezés. 😀

                      Kedvelik 1 személy

                  2. Gondolom, fontos volt beletenni az arctisztító készülék reklámját is, nekem leginkább ezért tűnik hosszúnak a videó. 😀 És milyen igazad van a Bourjois-val… Ha megvan a tökéletes szín, nem is lehet szebbet kívánni.

                    Kedvelés

Kommentek

