Kindertojás II. – Újabb, koreai minták tesztje

Az alapképlet egyszerű, az előző részben megmutattam: megvásárolt kozmetikum + mellé járó termékminta = kindertojás. Az első kindertojásos bejegyzés végén azt a kérdést tettem föl, hogy kindertojásnak számít-e, ha csak mintákat rendelek. Nos, mintákat azóta sem rendeltem, de amikor Clara012 meglepett néhány koreai mintával, úgy láttam, ideje újabb szintre léptetni ezt a metaforát. A személyre szabott kis csomag miatt ugyanis azt éreztem, eljött a Mikulás-nap. 

Kindertojás II.

Korábban egyiket terméket sem próbáltam, bár csiganyálas termék volt már a rutinomban a Benton lotion miatt. A mintákat a felhasználás sorrendjében véleményezem.

1. COSRX Advanced Snail 96 Mucin Power Essence

AZ INCI ismert, a csiganyálon kívül egy-két további hidratáló és gyulladáscsökkentő összetevő került bele. A mintát arclemosás után használtam fel, nem spóroltam vele. Tonikra kentem, majd a COSRX rizses kréme következett, végül egy csepp marulaolaj. Az esszencia gyorsan beszívódott, nem pergetett le magáról semmit, szemben a szintén esti rutinban szokásos The Ordinary niacinamiddal, és nem is hagyott olyan ragacsos felületet maga után, mint amit a COSRX galactomyces esszencia szokott.

IMG_20170501_132508

Másnap reggel nagyon puha, de kicsit túl olajos volt a bőröm, viszont eddig csak a retinol+olaj kombináció után ébredtem ennyire szép, puha, feltöltött, hidratált bőrrel, pici pórusokkal. A wow-faktor tehát abszolút megvolt. Egy ideig mégsem fogom megrendelni, mert azt a készletet szeretném elhasználni, ami van. Szerintem ősztől viszont lesz helye a rutinomban, hacsak valamelyik másik, szívem vágya ki nem túrja.

2. Neulii Snail Bee Anti-Wrinkle szérum

A Neulii a RoseRoseshop saját, 2016-ban alapított márkája. Úgy látom, jelenleg öt termékük van. Ennek a csiganyálas szérumnak az INCI-je is elég egyszerű, ráadásul az összetevők 75%-ban egyeznek a COSRX csigás esszencia összetevőivel. A COSRX csiganyálka-tartalmát pontosan tudjuk, a Neuliinál viszont nem adják meg. Az utóbbiban ráadásul vízben oldották a csiganyálat, míg a COSRX nem tartalmaz vizet. Az is meglepett, hogy nem méhmérget, hanem propoliszt találtam a Neulii összetevőlistájában. Megismerve a Benton Snail Bee-vonalát, nem erre számítottam a termék nevében szereplő bee szó alapján. A ránctalanító hatás ígéretével nem foglalkoztam.

IMG_20170501_132456

Két mintám volt ebből a szérumból.

Első használat:

A PMS miatt épp nem igazán volt szép a bőröm, ezért a retinol csodáját várva tonik és a Madre Labs retinol után kentem föl ezt a csiganyálas kis mintát. Úgy tűnt, kicsit kevésbé ragacsos, mint a COSRX csiganyál, és talán még attól is selymesebb bőrt hagyott maga után. Ettől azért nem estem hasra, mert a retinol után egyébként is nagyon puha szokott lenni az arcom. Hidratálókrémet, olajat nem használtam. Reggel hiányzott is a hidratáló, extra puhaságot sem tapasztaltam, és a pórusaimat sem láttam különösebben kisebbnek. (A pórusszépítést egyébként nem is a koreai szérumtól vártam volna, hanem a retinoltól, és meglepett, hogy nem a szokásos bababőr fogadott reggel. De ezt a PMS számlájára írtam, és nem siettem a második minta elhasználásával.)

Második használat:

A bőröm egyébként is jó állapotban volt. A szérum alá csak tonik került, fölé semmi. Reggel is elégedett voltam a bőröm hidratáltságával, feltöltöttségével és állapotával, szóval el tudom képzelni, hogy a “ránctalanító” hatás pici, vékony vonalak esetén így meg tud mutatkozni a bőr felszínének hidratálása miatt, rendszeres használat mellett. De összességében, ha már csiga, a COSRX-ben sokkal inkább láttam a wow-faktort, mint ebben.

3. Neulii Aloe BHA Soothing szérum

A BHA ebben az esetben nem azt jelenti, hogy hámlasztóval lenne dolgunk. Egyrészt a krémmániás adatlapon 7,7-es pH szerepel, a Neulii honlapján pedig az INCI-ben jelzik, hogy a fehérfűzfakéreg-víz (természetes BHA) és az aloe vera kétféle formája mellett a Betaine-Salicylate 0,05%-os koncentrációban található meg a termékben.  Vagyis sem a savas pH, sem a megfelelő koncentráció nem adott a hámlasztáshoz. Igaz, a termékleírásban is csak bőrnyugtató hatást ígérnek. Egy használat után véleményezek.

IMG_20170501_132444

A nyugtató hatásban bízva akkor próbáltam ki, amikor volt három, gyógyulófélben lévő pattanásom. Nem lepett meg a géles-tapadós állag. Tonikra kentem, más nem került rá. Nagyon könnyű érzetű volt a bőrömön, mégsem szívódott be gyorsan, inkább csak csúszkált ide-oda. Sokkal ragacsosabb is maradt, mint a másik két szérum. Reggelre a pórusaimmal nem történt csoda, a bőröm hidratáltságával viszont egészen elégedett voltam, soha rosszabbat. A három pattanásom közül kettő szépen begyógyult, majdnem teljesen elhalványodott. Nagyon meglepődtem, hogy ennyire jól működött a bőrömön ez a kis minta. Így azt mondom, hogy a wow-faktor ebben is megvolt, a COSRX BHA-hámlasztója ugyanis nekem nem szokott ennyire jól működni gyulladáscsökkentőként. Persze az is lehet, hogy az aloe verának örült ennyire a bőröm, ezt nem tudom megítélni egy minta alapján. Mindenesetre szívesen kísérleteznék még ezzel a szérummal.

IMG_20170501_132408

Mivel alapvetően mindkét kipróbált Neulii-szérum tetszett, megnéztem a többi terméküket is, hátha lenne valami kifejezetten nekem való ezeken kívül. A Teatree BHA Blemish Control és a Greentea BHA Pore Tightening szérum neve pont így hangzott. De sajnos mindkettő tartalmaz alkoholt, mégpedig a nem túl hosszú összetevőlista negyedik helyén, úgyhogy ezekről le is mondtam. A Neulii AHA Vita Brightening szérum INCI-jével szerintem nincs gond, viszont nem ismert sem a pH, sem a szérumban lévő glikolsav és aszkorbinsav koncentrációja. Ráadásul nekem most bőven van AHA-hámlasztóm a Krémmánia beauty box miatt, ha pedig nem ez lenne a helyzet, és mindenképp koreai AHA-hámlasztót szeretnék, akkor a hasonló INCI-jű, ismert pH-jú és erősségű COSRX AHA-t választanám.

Összességében nagyjából a papírformát hozta ez a mintacsomag: a COSRX csiganyálka pozíciója még inkább bebetonozódott a kívánságlistámon, a Neuliitól pedig, bár egyelőre nem tűnik izgalmas márkának, Clara012 jóvoltából épp azokat a mintákat próbálhattam ki, amelyek nem rontottak, illetve javítottak a bőröm állapotán. Ezúton is köszönöm!

A kindertojásos bejegyzéseknek nem az a célja, hogy bárkit rábeszéljek bármi megvételére. (Természetesen a többi bejegyzésnek sem.) Egy-két minta elhasználása alapján ez pláne nem lenne túl etikus. A magam részéről a wow-faktort keresem: az a termék, amely már néhány használat után ígéretesnek tűnik, megérdemli, hogy alaposabban utánajárjak. Az pedig különösen szerencsés együttállás, ha az általam véleményezett terméket te már régóta használod. Ebben az esetben még inkább számítok a hozzászólásodra.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Kindertojás II. – Újabb, koreai minták tesztje” bejegyzéshez ozzászólás

Kommentek

