A ti hibátok! – Öt termék, amelyet mások miatt vettem meg | Újabb együttműködés a Szépség elsősegély bloggal

Ha elkezdeném összeszámolni, lehet, hogy csak bajosan találnék az itthoni készletben olyan bőrápolási vagy sminkterméket, amely ne mások ajánlására, hatására került volna hozzám. Volt, ami bejött, volt, ami nem. Most öt olyan terméket választottam ki, amelyekről magyar bloggereknél olvastam, beváltak, és még nincs róluk teszt a blogon. Igen, rátok nézek, Wishes, Viki, Netti, Salomé (illetve Lolly és Gigi) és Clara012, ez a ti “hibátok”! 

5termék

Ez a bejegyzés ismét Stefivel együttműködve jött létre. A Szépség elsősegély blogon megtalálhatod az elméletet: milyen is az, amikor a másoknál olvasottak alapján kezdesz kívánságlistát gyártani. A Habos Kakaón pedig egy kívánságlista gyakorlati megvalósulását láthatod.

I. Öt termék, öt blogger – Az elmélet: Stefi kívánságlistája

Álmodozni szabad, ugye? Sminkeléshez kötődő és bőrápolási termékek egyaránt megtalálhatók Stefi listáján, a posztot  – kívánságlistát és indoklást – ide kattintva olvashatod el.

II. Öt termék, öt (plusz két) blogger – A gyakorlat

1. Wishes – RdeL Young Crazy Matt’n’Lasting szájfény

Már a Lovely folyékony matt ajakrúzsának tesztjében is írtam, hogy Wishes krémmániás véleménye miatt tettem kívánságlistára a RdeL Young hasonló termékét. A húsvéti hazautazás előtt, egy rossmannos kör során döntöttem el, hogy a lényegében fekete-fehér-szürke kapszularuhatár élénkítő kiegészítője lesz ez a rúzs Forever Young árnyalatban, a hasonló színű, réges-régi sálammal együtt. Nagyon jó döntés volt.

IMG_20170425_164358

Tapasztalataim:

A Lovelyhoz képest:
  • Sokkal könnyebb érzés viselni, két rétegben sem vaskos vagy nehéz, tehát a festék jobb állagú, kevésbé szárít. Emiatt a bemattulásra is többet kell várni.
  • Hajlékonyabb, könnyebben kezelhető az applikátor.
  • Mivel ez egy élénkebb szín, csúnyábban is kopik, mint a Lovely.
Egyéb pozitívumok:
  • Kontúrceruza nélkül is szépen körbe tudom rajzolni vele a szám, pontosan oda kerül a festék, ahová szeretném.
  • Nem hagy nyomot a poháron, az óvatos evést is bírja egy ideig.
  • Egy rétegben enyhébb, ajaktintához hasonló a fedés, két rétegben teljes.
IMG_20170425_164447

Talán a képen nem látszik annyira, de egy (vékony) rétegben enyhébb és foltosabb a fedése ennek a rúzsnak, mint kettőben.
Negatívumok:
  • Ha elkezd kopni, vállalhatatlan. Le kell mosni és újrafesteni.
  • Játéksminknek néz ki a csomagolás miatt.
Összességében:

A micellás víz elmegy egy napközbeni igazításhoz, de este mindenképp olajos lemosó szükséges a teljes eltávolításhoz. Ez persze a tartósságát bizonyítja. Örülök, hogy megvettem, tökéletes tavaszi-nyári színt találtam. Ajándékba is megvettem ugyanezt az árnyalatot, mert nagyon megdicsérték rajtam.

2. Viki – EBay-es ecsetkészlet

Azt hiszem, nem kattintottam még soha olyan gyorsan a “Buy it now” gombra eBay-en, mint ennél a készletnél, miután láttam a zsákmányos bejegyzést az Oh My Brush blogon. Szerintem ezeknek az olcsó készleteknek annyi a tétje, hogy meg tudom tanulni, mire van igazán szükségem, és ha úgy döntök, itt az ideje a minőségibb ecseteknek, már nem veszek fölösleges darabokat.

Tapasztalataim:

A tizenkét ecsetből álló készletet itt vettem. Három hét alatt érkezett meg. Mindegyik ecsetre védőfóliát húztak, egyik sem volt sérült.

DSCF3123

Pozitívumok:
  • Az ecsetek tömöttek, az ecsetszálak összességében puhák.
  • Az első mosásnál jött ki pár szál, azóta erre nem volt példa.
  • A mosást jól viselik az ecsetek: nem “borzolódnak” annyira, és messze nem olyan durva tapintásúak a sokadik mosás után sem, mint a fekete nyelű, szintén eBay-es készletem tagjai.
  • A krémes tushoz, illetve a szemöldököm formázásához három nagyon jó ecset van a készletben: egy ferde, egy ceruza és egy nagyon vékony, mindössze pár szálból álló ecset. (Utóbbi még jobb lenne, ha valóban “pointed” lenne, mert akkor nemcsak a szempillatőbe tudnék vele vékony vonalat húzni, hanem a tusvonal farkincáját is szebben meg tudnám rajzolni.)

DSCF3125

Negatívumok:
  • Minőségbeli különbség van a fehér, a fekete-fehér és a barna szál között: a fehérekre és a barnákra nincs panaszom, de a fekete-fehérek merevebbek, és nem is adják le olyan jól a por állagú festékeket.
  • Mivel ritkán készítek nagyon aprólékos szemsminket, a pici satírozóecseteket nem tudom kihasználni. Másoknak lehet, hogy pont ez a készlet előnye.

DSCF3129DSCF3131DSCF3132

Összességében:

Nem bántam meg a vásárt, eddig ez látszik a legminőségibbnek az eBay-es ecsetkészleteim közül. A lapos ecsetek nem lettek a kedvenceim, cserébe jobban értékelem a korábbi rendelésből származó, aranyszínű készlet tagjait. A satírozóecsetek között vannak feleslegesek, de egyik sem rossz. Most már tudom, hogy

  • egy jó ferde ecset és egy vékony tusecset aranyat ér,
  • arra is rájöttem, hogy a szemhéjpúder felhordásához a kedvenceim a picit nagyobb, puha, tömött, lapos ecsetek,
  • a satírozóecsetek közül ellenben inkább a közepesen nagyokat szeretem
  • és jó lenne, ha lenne elkeskenyített végű, kúposabb satírozóecset is a szettben, mert abból nekem most csak egy van, nem is túl jó állapotban.

3. Netti – Essence Contouring szemhéjpúder szett

A Szütyő blogon olvasható ‘I Woke Up Late’ Makeup Bag bejegyzést már korábban is ajánlottam a Habos Kakaón, mégpedig egy téli sminkes bejegyzésben, de akkor még nem árultam el, hogy Netti lelkes véleménye alapján meg is vettem az Essence szemkontúrozó duóját.

Tapasztalataim

Nekem a 01-es van meg, mindkét szín matt. Arra gondoltam, nemcsak a mindennapi gyors sminkeléseknél, hanem az utazásoknál is jól fog jönni ez a készlet. Egyébként mindkét, Stefivel közös Day&Night sminkben használtam, itt és itt.

Pozitívumok:
  • Mivel a színek nem hiperpigmentáltak (de az Essence-hez képest nem is rosszak), nem szükséges nagyon pontosnak lenni a felvitelnél.
  • Lehet és érdemes is egy kicsit építgetni, a sötét szín nem foltosodik.
  • Nem potyog, nem pereg egyik szín sem.
Negatívumok:
  • Az építgetésnél a világos szín hajlamos foltosodni, de ez az én szemhéjalapom hibája is lehet.
  • A nap végére kifakul mindkét szín, főleg a világos hajlamos eltűnni.
IMG_20170425_164112

A highlight szinte nem is látszik a kezemen, a szemhéjamon viszont igen. A minták szemhéjalapra készültek, három rétegben.
Összességében:

Nem mondom, hogy nélkülözhetetlen darab, voltak kételyeim a csomagolás strapabírásával kapcsolatban is, de összességében nem bántam meg a vásárlást. A sötétebb szín nekem kontúrozásra nem alkalmas az arcomon, mert túl hideg és szürkés-lilás rajtam, de nem is ezért vettem. A porolást és a krétásabb állagot nem akartam  a negatívumokhoz beírni, mert egy olcsó, drogériás szemhéjpúderről van szó, vagyis nem lehetnek irreális elvárásaim a textúrával kapcsolatban, de elhallgatni sem akarom. A DM-ben a szaténfényű készletek színeinek textúrája puhábbnak tűnt, de én mindenképp mattat akartam venni.

4. Salomé – DM-es mikroszálas kendők

Lolly posztját a DM-es mikroszálas kendőkről akkor olvastam, amikor még nem foglalkoztatott egyáltalán a double cleansing. Vettem egyet (a kétdarabos csomagot megfeleztük a barátnőmmel), használgattam is, csak simán, bevizezve, de nem tetszett: úgy éreztem, a kendő hatékonysága a durvaságából adódik (a kezemmel puhának érzem, de az arcomon azért másabb hatást kelt a rücskös felület), ezért néhány kísérlet után lefokoztam portörlővé. A következő állomást Gigi, vagyis Petrán Ágnes videója jelentette. Eldöntöttem, hogy a patikai mosdókenőccsel kipróbálom a kétlépéses arctisztítást.

Az utolsó impulzust egy Saloméval, a Tudományos Szépség bloggerével folytatott beszélgetés adta, amelyből kiderült, hogy ő teljesen elégedett ezekkel a DM-es kendőkkel, a tisztításukat is egyszerűen megoldja a mosógépben. Ismét vettem tehát egy csomag kendőt. Mindössze hetente kétszer használom őket, mert tényleg nem elhanyagolható a fizikai hámlasztó hatásuk, egyébként csak vízzel és kíméletes, habzó lemosóval távolítom az olajos lemosót. De az az igazság, hogy a legtisztábbnak a mikroszálas kendővel kombinált double cleansing után látom a pórusaimat. Örülök, hogy adtam még egy esélyt ezeknek a kendőknek.

5. Clara012 – Catrice Eyebrow Filler

Ez a szemöldökformázó abban az értelemben kakukktojás, hogy nem én vettem, hanem ajándékba kaptam. Clara012 Glamour-napi zsákmányos bejegyzésének olvasása után – mint azt meg is írtam – “véletlenül” betévedtem a Rossmannba, hogy szemrevételezzem élőben is. A két szín viszont megzavart, így nem vettem meg. Aztán kiderült, hogy Clara012 véletlenül a világosabbat hozta el, és mivel nem volt elégedett a színnel, nekem adta.

IMG_20170426_115435

Tapasztalataim

Az első használatnál még nem értettem teljesen, hogyan is kell fésülgetni a szemöldökszálakat ezzel a spirállal, de azóta már rájöttem a számomra legjobb módszerre.

Pozitívumok:
  • A 20-as szín tökéletes nekem.
  • A festék nem kenődik, nem pereg száradás után, és tartós: maradéktalanul csak olajos lemosóval lehet leszedni.
  • A spirálkefe mérete kényelmes: nem túl nagy, bár kisebb lehetne.
IMG_20170426_115531
Negatívumok:
  • Nem érzékelem, hogy lennének benne rostok, sűrűséget nem ad a szemöldökömnek. Igaz, nekem elég ritkás a szemöldököm, különösen a jobbat nehéz formázni.
  • Szerintem nem fixál különösebben.
Összességében:

Ez a szemöldökformázó jelentősen meggyorsítja a mindennapi készülődést: gyors és megbízható. Rajtam nagyon természetes végeredményt ad. Azért nem mondom, hogy lecserélném rá az összes port, ceruzát és krémes formázót, mert szeretem a kicsit kontúrosabb, kitöltöttebb szemöldököt is. De ez a Catrice termék tényleg igazi “időnyerő”. Nagyon hálás vagyok Clara012-nek, hogy kipróbálhattam.

III. Egy smink

Arra gondoltam, összehozom egy sminkben a szemhéjpúdereket, a szemöldökformázót és a rúzst.

IMG_20170424_123431

Természetesen a rózsaszín nyelű ecseteket használtam a nagyon egyszerű szemsminkhez. Annyi különlegessége van még ennek a sminknek, hogy a matt ajkak mellé most inkább dewy finisű alapozást képzeltem el, ezért nem púdereztem. (Tartósság szempontjából ez nem volt annyira jó döntés.) Illetve krémes pirosítóként az Essence mini sheer ajakbalzsamot vittem föl Little Miss Rosie színben a Real Techniques Stippling Brush utánzatommal.

5termék kollázs

Ha tetszett, amit itt olvastál, és még nem kattintottál át Stefi blogjára, mindenképp nézd meg az ő bejegyzését is. Követhetsz minket az alábbi közösségimédia-felületeken is.

Bloglovin: Habos Kakaó | Szépség elsősegély

Facebook: Habos Kakaó | Szépség elsősegély

Instagram: Habos Kakaó | Szépség elsősegély

A ti hibátok! – Öt termék, amelyet mások miatt vettem meg | Újabb együttműködés a Szépség elsősegély bloggal” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Az ecsetkészlet nekem is megvan, de őszintén szólva még nem is nagyon próbáltam ki, magam sem értem, miért, pedig első tapogatásra tök jónak tűnik. Most meghoztad hozzá a kedvem! 🙂 És a rúzs miatt most már mindkettőtöket hibáztatni fogom, mert ezeket le kell csekkolnom, és tuti hazajön velem legalább egy árnyalat. Na ezért nem szabad(na) se blogokat, se Krémmániát olvasgatnom… 😦 😀

    Kedvelik 1 személy

    1. Azt azért vedd figyelembe, hogy nekem nincs túl sok ecsetem, és ami van, az sem drága darab, szóval egy rutinosabb és komolyabb készletű felhasználónak nem biztos, hogy élményt jelent a használata. És nagyjából ugyanez igaz a RdeL Young rúzsra is. Mindenesetre kíváncsi vagyok, meg fog-e tetszeni végül valamelyik szín. 🙂 Állítólag van nude is, de én csak pirosat és ezt az élénk pinket láttam.

      Kedvelés

Kommentek

