Day & Night – Két blogger, négy smink II.

Folytatódik a sminkes együttműködés a Szépség elsősegély blog írójával, Stefivel! Ahogy az előző részben ígértük, bemutatjuk, hogyan készítünk nappali és esti sminket elérhető árú, könnyen hozzáférhető termékekkel a kifinomultság és egyszerűség jegyében. A Habos Kakaón most esti, Stefinél pedig nappali sminket láthatsz. 

Day & NightKét blogger, nlgy smink II.

Ajánló

Az előzmények ismeretében (a Habos Kakaón nappali, a Szépség elsősegély blogon pedig esti smink készült) már nem kell bemutatnom a Szépség elsősegély blogot. Stefi friss bejegyzései közül csemegézve bőrápolási vonalon ajánlom a Magister Products arcápolási termékekről írt tesztet, az Eucerin AtopiControl termékcsalád két tagjáról írt beszámolót, továbbá a ceramidokról a Szépségrecepteken megjelent vendégposztot. A sminktermékekkel kapcsolatos bejegyzések közül pedig nekem a Beauty on a Budget sorozat újabb tagja tetszett a legjobban.

II. rész

Nappali smink – Szépség elsősegély blog

A bejegyzést erre a linkre kattintva érheted el. Szerintem hihetetlenül bájos és természetes lett a végeredmény.

Esti smink – Habos Kakaó

Koncepció: A mostani smink főszereplőjéül a Lovely matt ajakkrémet szántam. Mivel a Nr. 4-es szín nem túl élénk, úgy gondoltam, jól fog mutatni mellette a kedvencem, a vastagabbra rajzolt tusvonal és egy finoman ragyogó, de nem túlzottan hangsúlyos szemhéjfestés.

DSCF3001

DSCF3005

1. lépés – Primer

Most kétféle módon készítettem elő a bőröm az alapozásra.

  • Használtam egyrészt a már sokszor említett Thefaceshop színkorrekciós, fényvédős primert. Az elkészült sminket valóban este viseltem, úgyhogy nem lett volna szükségem fényvédőre. Viszont az alapozóm színe nem tökéletes, ez a primer pedig épp annyit világosít rajta, amennyi szükséges.
  • Bevetettem továbbá a Catrice Prime and Fine primeremet. Csak az orrom környékén és az államon ütögettem bele egy vékony réteget a bőrömbe, hogy picit kitöltsem a pórusaimat. Nem egy kihagyhatatlan darab egyébként ez a primer, biztosan vannak ettől sokkal jobbak is. Nem is használom túl gyakran, így nagyon lassan fogy, és szerintem egyébként is kevés kell belőle. Ha egyszer elfogy, nem hiszem, hogy ezt veszem újra, mert kíváncsi vagyok más primerekre is, illetve nem szeretnék még egyszer tégelyes kiszerelésűt.

DSCF3010beszámozva

2. lépés – Alapozás

Mivel tartós és makulátlan alapra vágytam, illetve matt arcbőrt képzeltem el ehhez a sminkhez, a L’Oréal Infallible 24H-Matte alapozómat használtam. A For Your Beauty alapozószivacsommal (11.) ütögettem bele a bőrömbe.

3. lépés – Korrektor

Először nem lett a kedvencem az Etude House Big Cover Tip Concealer, de amióta a COSRX Galactomyces esszenciával hidratálom a szemkörnyékemet, sokkal szebb az eredmény. Még mindig nem ezt tartom álmaim korrektorának, de immár sokkal jobb érzés használni. A szemem alatti karikákra vittem föl, illetve ez volt a szemhéjalapozóm is. A For Your Beuaty szivacs csúcsos részével dolgoztam el. A korrektort a szemem alatt a Rimmel Stay Matte púderrel (Transparent) fixáltam, amelyet a Real Techniques Multitask szett rózsaszín ecsetével (8.) vittem föl.

DSCF3003

4. lépés – Szemhéjfestés

  • A korrektorral lealapozott szemhéjamra egy pici, lapos ecsettel (1.) fölvittem a Maybelline Color Tattoo Breathless árnyalatából egy nem túl vastag réteget. Ez egy pezsgős szín, elég sok csillámot tartalmaz, amelyet hajlamosak potyogni a felvitelkor, úgyhogy óvatosan kell bánni vele, de megéri a macerát, mert bombabiztosan tartja a rá fölvitt szemhéjpúdereket. Önmagában nem szeretem használni.
  • A Catrice Treasure Trove highlightert két rétegben nyomkodtam bele egy tömött, lapos szemhéjpúderecsettel (2.) a Color Tattoo-alapba.
  • Az Essence Contouring szemhéjpúder szett sötétebbik színét (nekem a 01-es van meg) elsatíroztam (3.) a mélyítővonalban.
  • A W7 In the Nude paletta utolsó előtti színével a szemem külső sarkát árnyékoltam egy kicsit (3.), illetve elsatíroztam belőle egy keveset az alsó pillasor tövénél (5.).
  • A színeket kicsit összemostam és a széleket elsatíroztam a Real Techniques Multitask szett lila ecsetével (4.).

nyilacskás

  • A Maybelline Eye Studio Lasting Drama zselés szemhéjtust a hozzá járó ecsettel (6.) vittem föl. A tusról: amikor meguntam a filces tusokkal való szenvedést (kiszöszösödő hegy, halvány, gyorsan kifogyó festék), kipróbáltam ezt a zselés, ecsetes verziót. Sokat kellett gyakorolni vele, de megérte, mert szerintem nagyon megbízható, lerobbanthatatlan darab. Ráadásul sokáig elég. A tusvonal meghúzásáról: ezt a műveletet sajnos nem lehet elkapkodni, ráadásul aszimmetrikusak is a szemeim, úgyhogy nagyon kell figyelnem a vonal vastagságára és különösen a farkincára. Még így sem lett tökéletes, de szerintem az összkép vállalható.
  • Végül a tusecseten maradt icipici festéket fölvittem az alsó szempillák tövéhez.

5. lépés – Szemöldök

A Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe árnyalatával és egy ferde ecset (7.) segítségével halványan meghúztam a szemöldököm kontúrját főként a szemöldököm legmagasabb pontjára koncentrálva, majd az Essence szemöldökceruzámmal kitöltöttem a hiányos részeket.

6. lépés – Szempillák

Még mindig az Essence The False Lashes Extreme Volume & Curl spirállal szenvedek. Hol egészen vállalható az eredmény, hol meg rémes. Most két réteget vittem föl (az alsó pillasorra csak egyet), nem sikerült rosszul, elég keveset kellett takarítanom utána. A régi Maybelline Lash Sensational spirálom tisztára mosott keféjével fésültem át a pilláimat a két festékréteg között és a második réteg után.

7. lépés – Fixálás

A Rimmel Stay Matte púder és a Real Techniques Multitask szett sárga ecsetének  (10.) segítségével fixáltam az alapozót az arcom T-zónájában.

8. lépés – Kontúrozás, pirosítás, highlight

  • Az Essence I Love Nude szemhéjpúder My Favourite Tauping árnyalatával és a púderezésre is használt ecsettel (10.) kontúroztam az arccsontomat. (A púder gagyi csomagolása sajnos hamar tönkrement, de annyira szeretem ezt a színt, hogy inkább beletettem egy Törökországból kapott kézműves szappan kiürült dobozába, minthogy kidobjam.)
  • A Rimmel Lasting Finish pirosító Pink Rose árnyalatban van meg nekem. A Real Techniques Blush Brush ecset utánzatával (9.) vittem föl az arcom almácskáira.
  • Az arccsontom tetején a szemhéjpúderként is jól működő Catrice Treasure Trove highlightert használtam (8.). Talán látszik a fotón, milyen szép, finom ragyogást ad a bőrnek.

9. lépés – Ajkak

A Lovely Extra Lasting matt ajakrémet egy rétegben vittem föl az ajkaimra. Előtte sajnos elfelejtettem ajakápolót használni. Így nem volt annyira kényelmes a viselete, de szerencsére nem szárította ki extrém módon a számat.

A magam részéről mindkét esetben nagyon élveztem az egész együttműködést, a koncepció kitalálásától kezdve a megvalósításon át egészen a megszövegezésig és publikálásig. (Még akkor is, ha a szebb fotók készítéséhez mindkettőnk esetében sokat kellett várni a jó fényviszonyokra.) Annyit még elárulok, hogy nem ez volt az utolsó, bloggerek közti együttműködés a Habos Kakaón.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a Habos Kakaót és a Szépség elsősegély blogot is!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod, a Szépség elsősegély blogét pedig itt.

Reklámok

Day & Night – Két blogger, négy smink II.” bejegyzéshez 10 hozzászólás

  1. Irigylésre méltó szép az egész smink, kifejezetten a tusvonal tetszik! 😉 Köszönöm az eddigi két bejegyzést, remélem hogy a jövőben is tudunk majd együtt dolgozni valamin! 🙂 ❤

    Kedvelik 1 személy

  2. Nagyon szép smink lett. Általában eseményekre én is ilyet, vagy hasonlót szeretek csinálni. A tusvonallal most megfogtál. Valószínűleg én is váltani fogok a zselés megoldásra, addig is a tushúzás háromlépéses rutinjával elvagyok amíg a Rimmel Scandal Eyes filces tusom el nem fogy. Sajnálom kidobni így még egy kicsit bénázok vele. 😃

    Kedvelik 1 személy

    1. Köszönöm, Orsi! 🙂 Ez a Rimmel filces tus meddig működőképes?
      Az én Maybelline-em is eléggé a végét járja már. Ha elfogyott, a KM-es wishes ajánlására a Catrice cushion tusát szeretném megvenni.

      Kedvelés

      1. Azt hiszem szeptemberben vettem. Igaz kb csak havonta egyszer használom. Nekem őszintén szólva nem vált be, a filc kemény és irányíthatatlan. Én a filcről szedegetem le egy ecsettel a festéket és azt festem egy szemceruzás alapra. Másképp nem válik be de így elég szép eredményt tudok vele elérni.

        Kedvelés

  3. Visszajelzés: Öt nem | Habos Kakaó

Kommentek

