Fátyolmaszkok versenye II.

A fátyolmaszk szóról néha a fátylas Ana jut eszembe. Nem a karaktere, nem is a sorozat, amelyben szerepelt, mert ezekből semmit sem tudok felidézni. Mindössze egy lány képződik meg előttem, akit a válláig fátyol takar. De gondolhatnék Isabel Meredith-re is az Árny északonból. A fátyol eltakar, romantikussá tesz. A biztonság kedvéért mégis mindig szólok a barátomnak, mielőtt belépek a szobába, mikor fátyolmaszk van rajtam, nehogy megijedjen a látványtól. 

Fátyolmaszkok versenye II.

A Clara012 által jegyzett Fátyolmaszkok versenye I. után én is kedvet kaptam a teszteléshez. A DM kínálatából válogattam. Mivel a Garnier maszkokról szerintem sok bejegyzés készült mostanában, ezeket kihagytam a merítésből. Kétféle Balea és egy Dr. Chen maszkot vettem meg. Mindegyiket az esti arctisztítás után használtam, pusztán tonikkal fújtam be az arcom a maszkok előtt. A maszkok levétele után egyik esetben sem folytattam a rutinomat. A felhasználási sorrend: Balea Vital, Balea Aqua, illetve Dr. Chen kollagénes, szőlőkivonatos maszk.

3. helyezett: Balea Aqua fátyolmaszk

DSCF3011

Ez a maszk azonnali felfrissülést ígér a vízhiányos bőrűeknek. Bár algakivonattal reklámozzák, ez az összetevő az INCI végén található, a parfüm pedig sajnos eléggé az elején. Igen, sejthető, hogy szkeptikusan álltam ehhez a maszkhoz.

  • A maszk jól átitatódott szérummal, kényelmesen el tudtam igazgatni az arcomon.
  • A szérum állaga pont jó, nem túl híg, nem csöpögött. A tasakban is maradt belőle egy kevés, azt a nyakamra, dekoltázsomra kentem föl.
  • Az illat enyhe, de nem tetszett: citromos mosogatószerre emlékeztetett. A használat során végig éreztem, majd egy órával később is, a kezemen.
  • A maszk hűsítette a bőrömet. Gondolom, ez adná az azonnali felfrissülés érzését. Én attól féltem, hogy az irritáció jele.
  • 30 perc után a maszk szinte száraz lett a bőrömön. Eltávolítása után az arcomon maradt egy nagyon vékony, ragadós réteg, de kb. 20 perc alatt ez is teljesen beszívódott.
  • Semmi lenyűgözőt nem tapasztaltam: puhább lett a bőröm, és ennyi. Pirosságnak, irritációnak szerencsére nem láttam jelét.

Másnapra három kisebb pattanásom nőtt. Talán az INCI elején található avokádóolaj lehetett a bűnös. Így, hogy semmilyen wow-élményt nem tapasztaltam a használat során, és pattanásaim is lettek, a 250 Ft-ot is pénzkidobásként könyveltem el.

2. helyezett: Dr. Chen kollagénes arcmaszk szőlőkivonattal és Q10-zel

DSCF3012

A Krémmánián még a Q10-mentes verzió van fenn. Szembetűnő, hogy a szőlőkivonat a második helyen van, hurrá, de az INCI-ben több furcsa, nem szabályos nevű összetevő is található. (Úgy láttam, ezek a sűrűséget szabályozzák.) A marketingígéret szerint viszont ez szinte egy csodamaszk.

  • A szérum mennyisége már szinte zavaróan sok: majdnem csöpögött a maszkból, és bőven maradt felesleg a tasakban: a nyakamra, dekoltázsomra, karomra és a kezemre is kentem. A kezem így pár percig ragacsos volt, aztán puha, sima lett.
  • A szérum illata nagyon erős, egyszerre idéz citrusokat és ragasztót. Kellemetlen.
  • A maszk kialakítása nem a legjobb: nagy, nem volt könnyű eligazgatni az arcomon.
  • 30 perc után még maradt szérum a maszkban, ezért kicsavartam: furcsa, habzó lé folyt belőle. Ezzel a maradékkal ismét bekentem a nyakam és a dekoltázsom.
  • Az arcomon vaskos, ragacsos, habzó réteg maradt. Az orrom, orcám még 10 perc múlva is ragadt, a homlokom már nem. A bőrömet ragyogónak és feltöltöttnek láttam.
  • Bizsergést, irritációt nem tapasztaltam.
  • A nyakam nem szívta be rendesen a szérumot, így az száradás után elkezdett peregni.

Másnapra nőtt egy nagy pattanás az arcomra. Nem tudom biztosan, hogy ez a maszk okozta-e, bár, mint írtam, egyik fátyolmaszk után sem kentem semmi egyebet. Abban viszont biztos vagyok, hogy soha többet nem veszek ilyen fátyolmaszkot, mert 750 Ft-ért sokkal jobbakat lehet rendelni Koreából.

1. helyezett: Balea Vital fátyolmaszk

DSCF3013

Ez a maszk teljesen megérdemelten kapja az első helyet, nem azért, mert két rosszabb mellől könnyű kiemelkedni. Az első használat után vettem még kettőt: az egyiket ajándékba, a másikat tartalékba, magamnak.

  • A Balea Aqua maszkhoz hasonlóan itt sem volt túl sok felesleges szérum a tasakban. A maszk anyaga, kialakítása jó, kényelmes.
  • A szérum textúrája sűrűbb, mint a másik kettőé. Enyhe, kellemes illatot éreztem. (Az INCI elején argánolaj, a végén parfüm található.)
  • A használat során enyhe bizsergést tapasztaltam. (Sokkal enyhébbet, mint amit az AHA vagy a C-vitaminos szérum szokott okozni.)
  •  30 perc után ez a maszk is sokkal szárazabb tapintású volt.
  • A bőrömön maradt egy vékony, enyhén ragacsos, nem kellemetlen réteg.
  • A pórusaimat kisebbnek, az arcomat összességében ragyogóbbnak láttam, a bőrömet feszesnek, feltöltöttnek és puhának éreztem. Számomra ez egyértelműen a wow-kategória.
  • Másnap sem ért kellemetlen meglepetés pattanások formájában.

Összességében a Balea Vital maszk nekem nagyon bevált. Az Aqua teljesen felejtős, a Cr. Chen pedig szerintem túlárazott. Az értékelés során szerettem volna elsütni a gyerekkoromban egy Hupikék törpikék albumon hallott dalszövegrészletet is, olyasmi volt a lényeg, hogy valaki két versenyző között lett bronzérmes egy versenyen. Nem túl fejlett a humorérzékem, de/épp emiatt ez még kicsiként is tetszett. Csakhogy nem akartam pontatlanul idézni, így viszont némi guglizás után kiderült, hogy egészen idáig félrehallottam a szöveget, a dalszövegíró kihagyta ezt a poént, és Hami bizony hét induló közül lett harmadik súlylökésben a törpolimpián. Azt hiszem, a továbbiakban nem is fogom annyira erőltetni ezt a humorosabb vonalat, végtére is a (tudatos) bőrápolás komoly dolog.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

 

Reklámok

Fátyolmaszkok versenye II.” bejegyzéshez 10 hozzászólás

  1. Ezek közül évekkel ezelőtt a dr Chent hasznàltam, egész jó volt, de akkor még a bőrömmel is kevesebb teendő volt. Nemrég kipróbáltam a Balea Aqua-t, hát nekem se jött be. Semmi wow élmény, viszont kicsit csípett és szerintem túl erős az illata, amúgy is minek bele az INCI első felébe parfüm? A Balea Vitalról jobb vèlemények vannak, csak most nincs dm a közelben így még nem volt alkalmam venni. Ami viszont tetszett, és vettem is párat tartalékba, a mülleres Cadea Vera marka H2O express maszk. Limitált kiadásként árulják. Nem csíp, és tényleg hidratál, puhít, feltölt. A koreai maszkoknak van jó híre, és igazából ugye ők ezeket rengeteget használják és sokféle van, jó áron, így most a legutóbbi ebay körön rendeltem tonymoly maszkokat is, kíváncsian várom, megérkezzenek.
    Tényleg, a Deciem csomagról van új infó?

    Kedvelik 1 személy

    1. A DECIEM-et egy órája megkaptam, hurrá-hurrá! 🙂
      A CV maszkokat véletlenül láttam pár hete a Müllerben, de nem vettem, mert talán 800 Ft körül volt egy darab, és úgy voltam vele, hogy annyiért hármat rendelek Koreából. A dr. Chen persze későbbi beszerzés volt, kíváncsi voltam, többet tud-e az áráért, mint a Balea Vital.
      Milyen Tonymolykat rendeltél?

      Kedvelés

      1. Wow, én a CV maszkot itt 325-ért veszem…lehet h már kiárusítják bár nincs kint semmi akciós cetli/tábla.
        Tonymolytól gránátalmásat rendeltem, ha jó lesz akkor kipróbálok mást is tőle.

        Kedvelés

        1. Ó, jaj, bocsi, rájöttem, hogy nem erre a maszkra gondoltam. A Müllerben volt, az biztos, és az ára 800 körül volt, de nem CV… Hanem valami ázsiai, My Hsin-Ni. Nem tudom, miért kevertem össze. A CV-ket is meg fogom nézni, ha egyszer Müllerben járok, a másik kiszemeltem pedig a Catrice cushion tus.
          Ezeknek a Tonymoly maszkoknak a csomagolásától éhes leszek. 😀 Feltéve, hogy az I’m Realről van szó. Nem akarok megint bakot lőni. 😀

          Kedvelés

          1. 😀 igen az I’m real maszkok azok. Te használtad már?
            A My Hsin-ni maszkokat is néztem én is, de picit drágának találtam. Nem is mindnek egyformán szép az INCI-je. Van vmi peptides abban DMDM hydantoin van parabének mellett. Ezeket én inkább elkerülöm.

            Kedvelés

            1. Nem, nagyon rövid az eddig próbált maszkok listája: egyszer vettem egy OST C21.5 vitaminosat, az az etalon, mert hihetetlenül szép volt utána a bőröm. (Viszont csöpögött a szérum a maszkból, ezért jegyzem meg mindig, ha más maszkból nem csöpög.) Volt egy teljesen felejthető, placentakivonatos nem olyan rég, és most ezek a DM-esek. A My Hsin-Nik közül engem a méhpempős érdekel egy kicsit,
              de annak a tartósítása sem biztos,
              hogy a legjobb (http://kremmania.hu/kremek/my-hsin-ni-q10-royal-jelly-double-lifting-mask). Szóval tényleg meg kell nézni az összetevőlistát, bár nem tudom, pontos-e minden esetben: van, ahol a víz szerepel utolsó helyen áll (aloe verás), van, ahol pedig egyáltalán nincs víz a listában (az általad említett peptides). Tényleg nem értek hozzá, de ez így szokatlan.

              Kedvelés

  2. Akkor nem csak beképzeltem, tényleg az Aqua volt a hunyó a bedurrant bőrömért! Gondoltam, hogy ő lesz, de valahol mertem remélni, hogy nem. Mondjuk ha nem lett volna tőle ez a 4-5 pattanás, akkor sem jött volna be, úgyhogy semmi gond.
    A Vital szuper, már ezer éve tartogatom a meglévőmet, mintha nem lenne a boltban még. 😀

    Ezért a sorozatért meg sok-sok puszi, imádom! 🙂

    Kedvelik 1 személy

    1. Örülünk, hogy tetszik a sorozatunk, és mindig jólesnek az ilyen kedves kommentek! ^_^
      Láttam, hogy van, akinek az Aqua is beválik, de a Vital szerintem tényleg sokkal jobb.
      Koreai maszkokat próbáltál már?

      Kedvelés

Kommentek

