Fátyolmaszkok versenye | Vendégposzt

Clara012 ezúttal egy felkapott szépségápolási trendről, a fátyolmaszkok használatáról ír. Újabb vendégposzt a Habos Kakaón, három, izgalmas összetevőlistás koreai maszk tesztjével!

 Fátyolmaszkokversenye

A tradicionális koreai, tíz lépésből álló, rétegezős bőrápolás hetedik lépése (a szérum után, a hidratálókrém előtt) a fátyolmaszk alkalmazása. Azonban a tesztelés során a maszkok egyéni teljesítményére voltam kíváncsi, így nem használtam melléjük más terméket, csak előttük egy tonikot, mivel a csomagoláson is így javasolták.

Alapvetően mindhárom maszk jó választás szerintem, csak én szívesebben költök olyan termékre, amelyet tartósabban és többször tudok használni, pl. a COSRX rizses vagy mézes maszk, illetve az OST C21.5 szérum. Ezeket a fátyolmaszkokat különböző vásárlások mellé kaptam ajándékba.

 

IMG_20170308_213118

3. helyezett: C20 Natural Vitamin 21.5 Enhancing Sheet Mask

Ezt a fátyolmaszkot próbáltam ki legelsőnek, ráadásul akkor jutottam hozzá, amikor három darabot adtak a C21.5 szérum vásárlása mellé. Nem vált kedvencemmé. Ennek részben az az oka, hogy már előtte is használtam a márka C-vitaminos szérumát, így az én bőrömnek ez meg sem kottyant. Hidratált, de nem annyira, mint a másik két maszk. Önmagában kevés volt a száraz bőrömre, a C-vitamin pedig nem egy alkalom alatt fogja rendbe rakni a bőrünket. A maszk bőségesen át van itatva szérummal, be tudtam vele kenni a nyakam, dekoltázsom, vállam. Ha belegondolunk, hogy egy maszk 2,5-3 dollár, a teljes szérum pedig 25 dollár, és három hónapra elegendő, akkor szerintem látszik, hogy annyira nem éri meg.

Érdekesség: Az összetevőlistában hiába keressük a C-vitamint vagy annak származékait, továbbá a tokoferolt, a leírás szerint ugyanis a szérum C- és E-vitamin-tartalma kétféle növényi kivonatból származik.

Beszerzés: eBay 

IMG_20170308_224636

2. helyezett: Etude House 0.2 Therapy Air Mask – Pearl

Ez a maszk volt a legfrissebb szerzeményen, szintén valamilyen vásárlás mellé kaptam ajándékba. Ha jól tudom, a három közül ez a legolcsóbb. Az ígéret, miszerint nagyon vékony a fátyolmaszk anyaga, igaz. Picit féltem is a széthajtogatásnál, hogy elszakad, de szerencsére nem volt vele probléma. Kellemes érzetű volt a bőrön, nagyon selymes a szövet anyaga, a C21.5 durvább tapintású ehhez képest. Természetesen ezt is bőségesen átitatták a szérummal, bőven jutott belőle a nyakamra, vállamra, dekoltázsomra. Sajnos ez a maszk nem illat- és alkoholmentes, enyhe, citromos törlőkendő szagra asszociáltam az illóolajok miatt. Nálam egyébként semmilyen problémát nem okozott, pedig érzékeny bőröm van, de azért ezt szerettem volna kiemelni. Ez lett a három közül a második helyezett az illatanyag és alkohol ellenére, mivel szuperül feltöltötte a vízhiányos bőröm, és ezzel valóban egy lépésben letudtam az esti rutint.

Beszerzés: eBay (három darab egy csomagban) | StyleKorean (egy darab) | Jolse (három darab egy csomagban)

thumb-mask_405x405

1. helyezett: Benton Snail Bee High Content Mask Pack

Ezt a maszkot a Benton Snail Bee lotion mellé kaptam. Jó pár hónap eltelt már, mióta használtam, így ez az összefoglaló nem lesz annyira részletes. Arra nagyon pontosan emlékszem, hogy a C21.5 maszk után nem voltam túl lelkes, de miután kipróbáltam ezt, egyből meggyőzött. Nagyon közel kerültem ahhoz, hogy vásároljak belőle több darabot, de utána lett fontosabb kiadásom, így ez elmaradt. De nagy szó hogy egyáltalán felmerült bennem a vásárlás gondolata. Szerintem ennek van a legizgalmasabb összetevőlistája: a névadó összetevőkön kívül tartalmaz még például

  • pigmentfolt-halványító arbutint,
  • egy szintetikus peptidet, amelynek hatása gyakorlatilag megegyezik az EGF-fel (friss cikk az EGF-ről a Tudományos Szépségen),
  • gyulladásgátló összetevőket, például azelainsavat
  • és növényi kivonatokat.

Nekem a fent említett lotion nagy kedvencem, így nem meglepő, hogy ez is nagyon tetszett a bőrömnek. Jól hidratált, és meg is nyugtatta az irritáltabb területeket. Emlékeim szerint önmagában is elég volt, nem éreztem azt, hogy még fel kell kennem valamit.

Beszerzés: eBay (öt darab egy csomagban) | Stylekorean  (egy darab) 

Véleményem a fátyolmaszkok használatáról

Nem igazán szeretem a fátyolmaszkokat, feleslegesnek tartom őket a saját rutinom mellett. Az a véleményem, hogy bármennyire is szuper összetevőket tartalmazó fátyolmaszkot használok, nem lesz olyan lenyűgöző hatása, mivel már amúgy is sok hasznos összetevőt megkap a bőröm nap mint nap. Rendszeres, heti többszöri használatuk pedig túl nagy terhet jelentene a pénztárcámnak és a környezetnek is.  Ettől eltekintve nem tartom rossz ötletnek, hogy valaki fátyolmaszkokat használjon, főleg akkor, ha egy lépésben le szeretné tudni az esti arcápolást, vagy kíváncsi rá, hogyan reagál a bőre egy új összetevőre.

Ti szeretitek a fátyolmaszkokat? Van kedvencetek?

Ha tetszett a bejegyzés, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Fátyolmaszkok versenye | Vendégposzt” bejegyzéshez ozzászólás

  1. én igyekszem minden héten beiktatni egy napot/estét, amikor szánok egy kis időt a fátyolmaszkozásra. én sem feltétlenül érzem amúgy szükségesnek, bár valahogy a használata utána mintha mindig szebb lenne a bőrképem, meg talán hidratáltabb az arcom (általában csak a hidratáló hatásúakból szoktam venni). Talán inkább magát a folyamatát élvezem, hogy amikor feltesezm, fél óráig nyugi van 😀 Meg ezzel szeretek a legjobban kísérletezni, 1000-1500 forintért lehet találni ebayen 3 db-os csomagokat, és így ki tudom élni a kísérletezős vágyaimat 🙂
    A Benton Snail Bee-t én anno 10-es csomagolásban vettem meg, annyi jót hallottam róla, és nem bántam meg, még mindig van belőle. Ő az igazi nagyágyú nálam 😀

    Kedvelik 2 ember

    1. Az szuper ha Neked így bevált relaxáláshoz, engem inkább idegesít hogy ott van az arcomon, a rétegzés nekem pihentetőbb 🙂 Én heti 1x fél óra arcmasszírozást szeretnék beiktatni, de eddig még nem sikerült, meglátjuk idén sikerül e 🙂

      Kedvelik 1 személy

Kommentek

