Day & Night – Két blogger, négy smink I.

Ilyen még nem volt! Bloggerek együttműködése a Habos Kakaón és a Szépség elsősegély blogon. 

day-night-parti

A Szépség elsősegély blogra néhány hete figyeltem fel, mégpedig a Beauty on a budget – Szuper termékek 4000 Ft alatt című bejegyzés miatt. Az oldalon nézelődve hamar észrevettem, hogy Stefi is élénken érdeklődik a koreai bőrápolás iránt, és folyton kutatja a megfizethető és jó sminktermékeket. Amikor a közelmúltban Stefi megkeresett, és elkezdtünk ötletelni egy kollaboráción, gyorsan eldöntöttük, hogy valamilyen sminkes együttműködést fogunk megvalósítani.

A sorozatot kétrészesre tervezzük: bemutatjuk, hogyan készítünk nappali és esti sminket elérhető árú, könnyen hozzáférhető termékekkel a kifinomultság és egyszerűség jegyében. Az első részben nálam nappali, Stefinél pedig esti sminket láthatsz.

I. rész

Habos Kakaó – Nappali smink

dscf3017

  1. lépés – Primer

A koreai Thefaceshop fizikai fényvédőt tartalmazó, színkorrekciós primerét sokáig nem igazán kedveltem, de ezen a télen valahogy egészen jól működik a bőrömön. Picit segít a pirosságon is, de leginkább azért szeretem, mert világosítja az alapozót, és nekem most szükségem van erre.

  1. lépés – Alapozás

A Bourjois 123 Perfect CC krémet még Estée Lalonde-nál láttam egy videóban nagyon régen. Megvettem, és nem bántam meg, annak ellenére, hogy az összetevőlista közel sem tökéletes. Szeretem ennek az alapozónak a könnyedségét, a gyenge-közepes fedését és az egészségesen ragyogó finisét. A 32-es árnyalatot használom most, a primerrel együtt pont jó lesz a szín.

  1. lépés – Szemhéjfestés

Alapként a RdeL Young szemhéjalapozót használom. Egy kis lapos ecsettel viszem fel vékonyan a teljes szemhéjamra, a szemöldökig, majd az Essence Contouring szemhéjpúder szettből a highlighterrel fixálom. Így könnyebb lesz satírozni a többi színt. A szett kontúrszínét fölviszem a mélyítővonalba és az alsó szempillák tövéhez, majd alaposan elsatírozom. Valójában már itt is meg lehet állni, de én most egy picit izgalmasabb verziót szeretnék. Ezért a W7 In the Nude palettámból feltapogatok a szemhéjam közepére egy rezesen fénylő színt, végül pedig összemosom a színeket és elsatírozom a széleket egy matt nude rózsaszínnel, szintén ebből a palettából.

jelolt-szinek

  1. lépés – Korrektor

A tégelyes Catrice Camouflage korrektorból ecsettel eldolgozok egy vékony réteget a szemem alatt, illetve egy pici kell a bőrhibáimra is.

  1. lépés – Fixálás

A Rimmel Stay Matte púderből az áttetszőt használom. Ezzel fixálom a korrektort a szemem alatt és a bőrhibákon, és az alapozót is a T-zónában.

  1. lépés – Szemöldök

Az Essence szemöldökceruzával adok színt és formát a szemöldökömnek.

  1. lépés – Szempillák

Az Essence The False Lashes Extreme Volume & Curl nem a kedvencem, de elhasználom. A tesztben is írtam, hogy azoknak, akiknek eleve hosszú, dús pilláik vannak, biztosan jobban beválna ez a spirál. Egy réteget viszek föl belőle.

  1. lépés – Ajkak

A H&M ajakápolóimat továbbra is nagyon szívesen használom a mindennapokban. (Teszt róla itt.) Most a Strawberry Blush-t viszem föl.

  1. lépés – Pirosítás

A Rimmel Lasting Finish pirosítót azért szeretem, mert nem illatosított, és azzal a halvány rózsaszínnel, ami nekem megvan, nem lehet túlzásokba esni, sőt még egy kicsit építgetni is kell.

sminkes-kollab-kollazs

Szépség elsősegély blog – Esti smink

Stefi bejegyzését itt olvashatod.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a Habos Kakaót és a Szépség elsősegély blogot is!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod, a Szépség elsősegély blogét pedig itt.

Reklámok

Day & Night – Két blogger, négy smink I.” bejegyzéshez 5 hozzászólás

  1. jaj lányok, ez nagyon szuper ötlet volt! 🙂 és nagyon csinos ez a smink. a púdert én is használom, de a gagyi csomagolás miatt kezd elegem lenni belőle 😦

    Kedvelés

    1. Köszönöm, nagyon kedves vagy! 🙂 A púder csomagolása nekem sem a szívem csücske, az előző darabomnak is ripityára tört a teteje. Erre most igyekszem jobban vigyázni.

      Kedvelés

Kommentek

