Makulátlan alapok – L’Oréal Infallible 24H-Matte alapozó | Teszt

A vékony rétegben felvitt, szépen eldolgozott alapozó nekem magabiztosságot ad a mindennapokban is. Nem arra törekszem, hogy látványos legyen jelenléte rajtam, hanem arra, hogy (majdnem) észrevétlenül legyen szép tőle a bőröm. Ez egyfelől bőrápolás kérdése is, hiszen az eleve szép bőrre szerintem felesleges túl magas fedésű alapozót kenni. Másfelől e téren nekem nagyon fontos a kompromisszummentes termék: ne rontson a bőröm állapotán és ne legyen kínszenvedés a használata. A L’Oréal Infallible 24H-Matte alapozót már másodszor vásároltam meg, mert elégedett vagyok vele. 

Makulátlan alapokAlapozóteszt

Tapasztalataim

Nem igénylem, és nem is várom el egy alapozótól, hogy 24 óráig tartson az arcomon, és még matt is maradjon, szóval a termék nevének ígéretével nem foglalkozom. Ennek fényében:

Pozitívumok:

  • Ez az alapozó nem tartalmaz denaturált alkoholt, sem parfümöt.
  • Nem okozott pattanásokat, mitesszereket.
  • A bőrpuhító anyagok és egy icipici antioxidáns mellett van benne szilikon, tehát a problémás helyeken (az orrom és az állam környékén) feltölti a pórusokat, szebb, simább bőrképet eredményez.
  • Nem szárad élettelenül mattra, főleg fényvédő fölött.
  • Nem zsírosodik hamar át, 3-4 óráig szép, bőrfényű marad rajtam. (Nem igazán szeretem lepúderezni az alapozóm. Így persze kicsit megkopik a nap végére, főleg az orrom környékén, de nekem ez még belefér.)
  • Nem szárít. De sosem használom “csupasz” bőrre kenve, mindig van alatta legalább tonik (nyáron) vagy hidratálókrém (télen).
  • A fedésének a megítélésében nem vagyok szakértő. Nekem elfedi a kisebb pirosságokat, bőrhibákat. A szemem alatti lila karikák sötétségét is enyhíti.
  • Jó az állaga: nem kezelhetetlenül folyékony, de nem is krémesen sűrű. Viszonylag gyorsan kell vele dolgozni, mert hamar szárad.
  • Többféle eldolgozási móddal is működik: nekem erősebb fedést ad a Real Techniques Expert Face Brush dupe-pal, az Ebelin sminkszivaccsal pedig könnyedebb, légiesebb a hatása.
  • Nyáron többször használtam úgy, hogy egy szilikonos hidratálókrémmel, a Mizon Hyaluronic Ultra Suboonnal kevertem össze, így egy nagyon könnyű, színezett hidratálót kaptam.
  • A mennyiség az átlagosnál több, 35 ml. Nekem hónapokig elég, igaz, nem használom minden nap.

 

dscf1076hdr
L’Oréal Infallible 24H-Matte alapozó

Negatívum:

  • Kicsi a színválaszték. Előző alkalommal a 11-es Vanillát vettem meg. Elhasználtam, de ez túl semleges/rózsaszín volt az én bőrtónusomhoz, bár kellően világos. Most a 22-es Radiant Beige-t használom, ez sárgás, vagyis a tónus jó, de maga a szín sajnos kicsit sötét.

 Összességében:

A szín tökéletlenségét azzal szoktam korrigálni, hogy a Thefaceshop fizikai fényvédőt tartalmazó, éppen ezért kicsit fehérre meszelő, színkorrekciós primerével kenem be az arcom. Nekem megér ennyi trükközést ez az alapozó, mert nagyon szeretem, és elégedett vagyok vele. Nem tudom high-end darabokhoz viszonyítani, de drogériás szinten szerintem a teljes árát is megéri.

Ha pedig pillekönnyű, és mostanában nagyon divatos kiszerelésű alapozót keresel, figyelmedbe ajánlom a Behind My Makeup blogon olvasott, igen meggyőző tesztet a L’Oréal cushion alapozójáról.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Reklámok

Makulátlan alapok – L’Oréal Infallible 24H-Matte alapozó | Teszt” bejegyzéshez 13 hozzászólás

    1. Remélem, szeretni fogod, és ügyesebb leszel a színválasztásnál, mint én. 🙂 Egyébként a Rossmannban is elég gyakran van rá legalább 25% kedvezmény, 2699 Ft-ért vettem legutóbb. A Glamour-napokon általában nem vásárolok.

      Kedvelés

  1. Ezt az alapozót csak nem régen fedeztem fel. Nem volt kedvem 10e Ft körüli áron venni, így kockáztattam* a drogériában. Nekem is a 22-es a legjobb színben, bár ici-picit sötét, de alaposan eldolgozva a nyakam közepéig egyáltalán nem tűnik fel. Szeretem, hogy sárga, mert ez normálisan néz ki az olívás bőrömön. Nem vagyok tini, de nagyon zsíros tud lenni a T-vonalam, az orcáimat meg jól hidratálom, így nem néz ki rosszul a kültakarómon. Egészen megszerettem. Jobban érvényesül rajta a matt felületén a fényesebb pirosító, amit jelenleg szeretek.

    *A kockáztatást úgy értem, hogy még mindig nem bízom túlzottan a drogériás kínálatban. Lehet sznobnak nevezni, de egy öregedő bőrön nem minden marad meg, vagy mutat jól, ami a fiatalabb korosztálynak készült. Viszont mostanában 1-2 igen jó és megbízható darabról hallottam, olvastam és van már jó tapasztalatom (a rosszabbak mellett), szerencsére.

    Kedvelés

    1. Az egész alapozóválasztás egy nagy hazárdjáték, a színválasztás pedig sajnos csak egy része ennek. A színkevergetés nagyon messze áll tőlem, nincs hozzá “szemem”, pedig lehet, hogy egy világosabb színnel együtt használva már teljesen elégedett lennék.
      Kérlek, ne tartsd magadban a tippjeidet! 🙂 És a pirosítóról is szívesen olvasnék. Szerintem egyáltalán nem sznobság a jó alapozó, inkább az a kegyelmi állapot, ha ezt a drogériában sikerül megtalálni.

      Kedvelés

Kommentek

