Új korrektor a házban – Krémmániások egymás közt

A Krémmániának van piactere is: a felhasználók jutalék fizetése nélkül adhatnak el, illetve vásárolhatnak itt, és csereberére is van lehetőség. Itt vettem a Bourjois pirosítómat, amely egy életre elég lesz, és így tudtam kipróbálni a Paula’s Choice Earth Sourced tonikból néhány mintát. Most egy Etude House korrektort találtam. Nem teszt következik, csak egy kis mesélés. 

kremmaniasok-egymas-kozt

Kívánságlistás volt már egy ideje ez a koreai korrektor is, de addig nem akartam megrendelni, amíg van itthon két másik (Bourjois Healthy Mix és tégelyes Catrice Camouflage). Egy alig használt példányt töredékáron viszont nem tudtam otthagyni. De az az izgalmas – számomra legalábbis -, hogy végül az egész vásárlásban az alku tárgya bizonyult a legkevésbé fontosnak. Ugyanis az eladóval, akivel korábban nem ismertük egymást, a személyes átvétel során kb. egy órán keresztül beszélgettünk szépségápolásról, koreai termékekről, nagy szívfájdalmakról, mint például a Babylove Ultra Sensitive Waschlotion megváltoztatott INCI-je. Pedig egyáltalán nem számítottam ilyesmire, talán azért is, mert a korábbi krémmániás vásárlásaim, bár teljesen rendben zajlottak, nélkülözték az efféle személyességet. A vásárlás mindig bizalmi kérdés, és én most maradéktalanul elégedett vagyok, hogy bizalmat szavaztam ennek a nagyon krémmániás eladónak.

etude-house-korrektor
Etude House Big Cover Tip Concealer

Hogy az új korrektor hogyan teljesít nálam, arról hamarosan be fogok számolni egy kevésbé szentimentális bejegyzésben.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Új korrektor a házban – Krémmániások egymás közt” bejegyzéshez ozzászólás

Kommentek

