Hogyan rendelj Koreából? – Az első csomagom a StyleKorean webshopból | COSRX Overnight Mask tesztek

A COSRX mézes maszkját még régebben kipróbáltam, de nem nyűgözött le a hatása, illetve nem szerettem a tégelyes, belenyúlkálós csomagolást. A rizsesre is kíváncsi voltam, de egy tégelyes krémért sokalltam az árát. Amikor karácsony előtt megláttam a StyleKoreannál a limitált, karácsonyi kiadást, amelyben összecsomagolták a két maszk tubusos verzióját, és 10-10 grammal megnövelték a beltartalom mennyiségét, csak egy kicsit haboztam – főleg a postaköltség láttán – aztán végül leadtam a rendelést.

stylekorean

Hogyan szoktam kozmetikumokat rendelni Koreából?

Leginkább az eBay-en keresztül. Megkeresem a legolcsóbb, ingyen postázó eladót, odafigyelek arra, hogy sok eladása és jó értékelése legyen (top-rated).

  • roseroseshoptól gyakran vásárolok, mert itt a legolcsóbbak a termékek, még sosem tűnt el semmi, és két-három héten belül eddig mindent megkaptam. Ez az eladó sosem küld termékmintákat, de ezt jelzi is.
  • Jó tapasztalataim voltak a newcre8ive azonosítójú eladóval is. Tőle érkeztek termékminták.
  • A bringbringshopnak van webshopja is, Jolse néven, de néha az eBay-en árult termékeik olcsóbbak. Innen általában elég sok minta érkezik egy relatíve kis értékű rendelés mellé is.

Az eBay-es árak mellett mindig ellenőrzöm a Jolse webshop árait is, mert náluk is van ingyen postás rendelés a fizetős opciók mellett, elég sok akció szokott lenni, és törzsvásárlói pontokat is lehet gyűjtögetni, illetve sok termékmintát raknak a dobozba. Velük is csak jó tapasztalataim vannak.

A StyleKorean webshopban sajnos nincs ingyen posta, a rendelés súlyától függ a postaköltség. A világ legtöbb országába postáznak Korea Posttal, EMS-szel, illetve DHL-lel. Amiért nagyon ajánlom őket, az az, hogy a nem túl magas postaköltségért cserébe regisztráltan (ajánlva) küldik a csomagot. (A postaköltség a csomag súlyától függ.)

Weight Korea Post Shipping Cost
0.10 kg 2.88 USD
0.25 kg 4.07 USD
0.50 kg 5.79 USD
1.00 kg 8.40 USD
1.50 kg 11.75 USD
2.00 kg 15.10 USD

Forrás: StyleKorean.

Vagyis kapunk követési számot/tracking numbert, amellyel tudjuk követni, hol jár éppen a csomag. Az ajánlott küldemény előnye számomra az volt, hogy a december 6-án leadott rendelésemet a csomagdömping és a magyar posta “összeomlása” ellenére karácsony előtt pár nappal megkaptam. (A szintén december 6-án leadott eBay-es rendelésemet csak januárban vehettem át.) A COSRX-csomagom így 25 dollárba került postával együtt. (Illetve egész pontosan még lejött belőle 5% kedvezmény, amely mindenkinek jár az első vásárlásakor.) Amikor megláttam, hogy kicsit később a Jolse is árulni kezdte ezt a karácsonyi COSRX-csomagot, először azt hittem, hogy elkapkodtam a vásárlást, és kár volt a postáért fizetni. De gyorsan kiderült, hogy ők ingyen postával  (regisztrálatlanul) 25 dollárért adták a csomagot, vagyis nem vesztettem semmit.

unboxing-kollazs
Az első StyleKorean-rendelésem kicsomagolása

A csomagot alaposan kibélelték buborékos fóliával, így semmi esélye sem volt a sérülésnek. A rendelésem mellé kaptam ajándékba egy fátyolmaszkot, amelyet még nem próbáltam ki. Nem azért, mert placenta-, vagyis méhlepénykivonatot tartalmaz, hanem azért, mert mindig megfeledkezem róla. (Ha érdekel titeket ez az összetevő, a Tudományos Szépségen olvashattok róla egy érdekes összefoglalót.) A szivárványszínű füzet nagyon tetszik, bár egy icipicit kislányos az ízlésemnek. Egyelőre az íróasztalomon várja, hogy használatba vegyem.

dscf1054

Tesztek

1. COSRX Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Mask

A COSRX Ultimate Nourishing Rice Overnight Spa Mask egy alkohol- és parfümmentes krém. Többféle hidratáló és bőrpuhító összetevőt, illetve gyulladáscsökkentőt tartalmaz az INCI első helyén álló rizskivonat mellett. Többféle módon is lehet használni: lemosható maszkként, hidratálókrémként, illetve éjszakai maszkként. Ez utóbbi annyit jelent, hogy a koreaiak egy soklépéses rutin végén, amikor már szérum és hidratálókrém is van a bőrükön, még fölkennek valamilyen maszkot egy vékony rétegben. Szerintem a gyakorlatban, hacsak valaki nem mozdulatlanul alszik a hátán egész éjjel, a krém, így alkalmazva, a párnahuzaton fog kikötni. Én az esti rutinom utolsó lépéseként használom ezt a krémet, néha kenek alá másik hidratálót, de általában nem. Maszkként sehogy sem próbáltam.

dscf1058

Pozitívumok:

  • Tubusos kiszerelés.
  • Elvileg száraz bőrre ajánlják, de most télen az én immár normál faggyútermelésű, de enyhén vízhiányos bőröm is nagyon szereti, maradéktalanul beszívja.
  • A krém állaga egyáltalán nem nehéz.
  • Az eredmény puha, feltöltött bőr. (Persze nem árt mellé a hialuronsav, egy jó tonik, szérum és mindennek alapjaként a kíméletes lemosó sem.)
  • Nem csíp, nem irritál, nem zsírosítja a bőröm, nem okoz mitesszereket.

Összességében:

Negatívumot nem tudok mondani, amit vártam ettől a krémtől, azt meg is kaptam. Szerintem ez egy jó termék, főleg tubusban, hiszen így sokkal higiénikusabb az adagolás. Nyáron nem hiszem, hogy fogom használni, de ősztől kezdve szerintem bárkinek nagyon jó lehet.

2. COSRX Ultimate Moisturizing Honey Overnight Mask

A COSRX Ultimate Moisturizing Honey Overnight Mask szintén alkohol- és parfümmentes. Összetételét tekintve ebben is van több hidratáló, bőrpuhító és gyulladáscsökkentő összetevő. Főként zsíros, pattanásos bőrre ajánlják. Többféle módon is lehet használni: lemosható maszkként, hidratálókrémként, illetve éjszakai maszkként. Ha valaki allergiás a propoliszra, az inkább ne kenje magára ezt a krémet, ugyanis ez áll az INCI első helyén. Amikor kb. egy éve használtam ezt a krémet, ez volt az éjszakai hidratálóm, nem kentem alá más krémet, csak tonikot és hámlasztót. Nem szerettem meg, nem hidratált eléggé, és néha csípő érzést, kipirosodást tapasztaltam. Kicsit féltem, hogy most is ez fog történni, de semmi ilyesmit nem tapasztaltam. (Valószínűleg az lehetett a gond, hogy akkoriban túl sokat hámlasztottam a Paula’s Choice 2%-os BHA liquidjével, és ez készítette ki a bőröm. Jelenleg csak heti egy AHA- és heti egy BHA-hámlasztás van a rutinomban.) Most csak nappalra használom ezt a krémet, és teljesen elégedett vagyok vele.

dscf1060

Pozitívumok:

  • Tubusos kiszerelés.
  • A géles-vizes állagú krém gyorsan felszívódik, nem tapasztalok irritációt.
  • Tonikkal, hialuronsavval és fényvédővel együtt használva nagyon puha, sima a bőröm, de nem zsíros.
  • Nem okozott pattanásokat, mitesszereket.
  • A bőröm téli vízhiányát kiválóan enyhíti.

Összességében:

A rizses maszkra sokkal kíváncsibb voltam, mint erre, de végül is így csomagban nem volt rossz ajánlat. Melegebb időben is el tudom képzelni a használatát. Nagyon száraz bőrre ez a krém, főleg önmagában, valószínűleg kevés, de vízhiányosra, rétegezve, nekem nagyon jó.

A karácsonyi limitált csomag olyan formában, ahogy én vettem, már nem kapható, de a StyleKoreanon most vannak egészen jó csomagopciók, ha a COSRX márka mellett a Benton is érdekel.

  • COSRX tubusos rizses krém + Benton Aloe BHA tonik (Ez a tonik volt az első koreai termékem, nosztalgiával gondolok vissza rá. Gyulladt, pattanásos bőrre egy jól összeállított rutinban hasznos lehet az aloe vera és a szalicilsav miatt.)
  • COSRX tubusos mézes krém + Benton arclemosó (Ezt az arclemosót nem próbáltam. Krémmánián többen arra panaszkodtak, hogy szárította a bőrüket. A rozmaringkivonat sem a legjobb választás érzékeny bőrre. Ez a csomag inkább annak lehet hasznos, aki használta már és nagyon szerette az arclemosót, mert így elég olcsón hozzájuthat.)

Ha pedig csak a Benton márka érdekel, és szereted a csiga-méh termékcsaládot, ebben a csomagban olcsóbban vásárolhatod meg a skint, a lotiont és egy kézkrémet.

thumb-cumcsksset13_405x405

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Hogyan rendelj Koreából? – Az első csomagom a StyleKorean webshopból | COSRX Overnight Mask tesztek” bejegyzéshez ozzászólás

Kommentek

