Nassolás a fürdőszobában? – Yves Rocher Körte és Kakaó csomag | Teszt

Nem hiszem, hogy képes lennék csokoládéban fürdőzni. Őszintén szólva a csokoládés masszázst is pazarlásnak tartom – már ha valódi csokoládét kennek az emberre. Szeretem a bőröm, törődök vele, szívesen ápolom bármi mással (pl. van itthon egy placenta-, azaz méhlepény-kivonatot tartalmazó, koreai fátyolmaszkom, még gyűjtöm az ihletet a kipróbálásához) a csokoládét viszont megenni szeretem. Szóval ezt a meccset én nyertem, nem a bőröm. De mi a helyzet akkor, ha egy egész kollekciónyi csokoládéillatú termék vár a fürdőszobában minden este? Elárulom: ezt a meccset a bőröm nyeri. Hogy milyen arányban? Az a bejegyzésből kiderül.

nassolas-a-furdoszobaban

Többször írtam már arról (a Facebookon és a blogon is),  mennyire elbűvöltek az Yves Rocher-ból származó karácsonyi ajándékaim: a Voile D’Ambre parfüm és a körtés-kakaós csomag, amely egy testápolóból, egy folyékony szappanból egy radírozós tusfürdőből áll. Az Yves Rocher-nál minden télen adnak ki limitált testápolási kollekciót. Korábban nem próbáltam a márkától semmit, főleg amiatt, hogy az elmúlt két évben igyekeztem illatmentes fürdő-és testápolási termékeket használni. (Az “illatböjt” megtöréséről itt és itt írtam.) Nem tudom elképzelni, hogy egy ennyire domináns illatú termékcsaládot használjak minden nap, ezért váltogatni szoktam az itthoni készlet többi darabjával.

dscf1044hdr

Tapasztalataim:

Yves Rocher Kakaó és Körte testápoló

Karácsony óta ez a téli guilty pleasure testápolóm, abban az értelemben, hogy nem foglalkozom az INCI-vel. Az illat valahogy kétfelé válik: amikor bekenem magam, a kakaót/keserűcsokoládét érzem intenzíven, a bőrömön viszont az édes-savanykás körteillat marad meg jobban.

Pozitívumok:

  • A termék krémgélszerű állaga is nagyon tetszik: a színével együtt így a házi, főzött vaníliakrémre emlékeztet, amikor kinyomom a flakonból. (Az illata nem vaníliás egyáltalán.)
  • Gyorsan beszívódik, nem hagy zsíros, ragacsos, tapadós felületet maga után, szóval nagyon könnyed érzetű a bőrön.

Negatívum:

  • Nagy hidratálást nem kell tőle várni (igaz, nem is ígér ilyesmit a termékleírás), azoknak, akiknek száraz a bőre, még szinten tartásra sem biztos, hogy elég ebben a hidegben.

Összességében:

Az én piperepolcomon kuriózum egy (több) olyan termék, amelynek az illata egy az egyben édességet idéz fel (a Boci körtés étcsokoládét), és élményszámba megy emiatt a használata. Szeretem, szívesen kenem magamra. Kár, hogy utána leküzdhetetlen vágyat érzek az édességevésre (a bőröm:én – 1:0).

Yves Rocher Kakaó és Körte folyékony szappan

Összehasonlítottam az kakaós-körtés tusfürdő összetevőlistáját az ennek a folyékony szappannak a flakonján találhatóval, és kiderült, hogy a kettő teljesen megegyezik, csak a kiszerelés különbözik. Ezért úgy döntöttem, tusfürdőként fogom elhasználni.

Pozitívumok:

  • Nem szárít jobban, mint egy szulfátos Balea.
  • A pumpával könnyű adagolni.
  • Az állaga kellően, de nem kezelhetetlenül sűrű.
  • Nagyon tetszik az illata, inkább az étcsokoládét érzem ki belőle, a körtét kevésbé.

Negatívum:

  • A finom illat szinte azonnal el is illan a bőrről, tusolás után már nem érzem. (Ezen persze segít a kakaós-körtés testápoló.)

Összességében:

Természetesen nagyon száraz és érzékeny bőrűeknek ez a termék nem való, sem szappanként, sem tusfürdőként, de aki szereti pl. a körtés Boci étcsokoládét, és nem érzékeny a bőre, az tehet vele egy próbát (a bőröm:én – 2:0), ha még hozzájut valahol.

dscf1047hdr

Yves Rocher Kakaó és Körte radírozós tusfürdő

Pozitívumok:

  • Nem szárítja jobban a bőröm, mint bármelyik másik SLS/SLES-tartalmú tusfürdő.
  • Örülök, hogy ez a termék is inkább tusfürdőként, semmint bőrradírként funkciónál, mert a sok, pici szemcse szerencsére nem karcol, karistol. Látványra teljesen olyan, mintha kakaóport szórtak volna egy tubus mézbe.
  • Krémesebb habja van, mint a folyékony szappannak.
  • Jól kezelhető a termék állaga, nem túl sűrű, nem túl folyékony.
  • Szeretem a tubusos kiszerelést a testradíroknál (a TBS tégelye nem a szívem csücske a zuhanyzóban). A kiöntőnyílás mérete is megfelelő.

Összességében:

Negatívumot nem tudok mondani, azt leszámítva, hogy sokak szerint a fizikai bőrradír mindenféle formában elavultnak számít. (Az arcomon én is csak kémiai hámlasztókat használok.) Azzal pedig szerintem el is bukik a véleményezési rendszerem, hogy nem tudom eldönteni, vajon pozitívumnak vagy negatívumnak számít-e az, hogy muszáj tusolás előtt fogat mosnom, ha valahogy el akarom kerülni a későesti édességevést. A bőröm:én – 3:0.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Reklámok

Nassolás a fürdőszobában? – Yves Rocher Körte és Kakaó csomag | Teszt” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommentek

