Jó és olcsó tonik a drogériából? Garnier Essentials Sensitive Nyugtató Tonik Vitaminnal | Teszt

A koreai COSRX tonikról szóló bejegyzésem végén is említettem annak a magas valószínűségét, hogy meg fogom venni ezt a “mindenmentes” (alkoholt és parfümöt nem tartalmazó) Garnier tonikot. Így is történt, mert kíváncsi voltam, vajon van-e olyan jó egy nyugati tonik, mint egy keleti. Elöljáróban annyit: azt hiszem, jó vásárt csináltam. 

Lehetetlen- Jó tonik a drogériából

Összetétel:

A termékleírásban szerepel, hogy ez a tonik tisztít, illetve csillapítja a bőr húzódását. Szerintem a tonik nem tisztításra való, azt a lemosók végzik el. És ha elég kíméletesek vagyunk (illetve a lemosónk elég kíméletes), akkor a bőrnek sem kellene húzódnia arcmosás után. Egyébként szerintem az összetevőlista sem azt támasztja alá, hogy ezt a terméket tisztításra kellene használni. Hidratáló, bőrpuhító és gyulladáscsökkentő összetevők, illetve kétféle növényi kivonat is található benne, utóbbiaktól a toniknak számomra nagyon kellemes virágillata van.

Használat:

A tonik vízszerűen folyékony, ennek ellenére nem szoktam vattapamacsra pazarolni, inkább óvatosan a tenyerembe öntöm, és onnan “pacsmagolom” fel az arcomra reggel és este, arctisztítás után.

Pozitívumok:

  • A tonik gyorsan beszívódik, nem hagy maga után ragacsos érzetet.
  • Nem irritált eddig.
  • Érezhetően hozzájárul a bőröm hidratáltan tartásához.

Negatívum:

  • A csomagolás a szokásos garnieres. Nem könnyű úgy önteni a tenyerembe, hogy ne menjen mellé, illetve ne pazaroljak. A COSRX-éhez hasonló fújós kiszerelés sokkal praktikusabb lenne. Szerencsére nem dobtam ki a centellás flakont, így abba fogom áttölteni ezt a tonikot.
dscf1083hdr

Egy jó drogériás tonik: Garnier Essentials Sensitive Nyugtató Tonik Vitaminnal

Összességében:

800 forintot bőven megért nekem ez a tonik. Azt kapom tőle, amit vártam. Nagyon lassan fogy, de ha egyszer a végére érek, szerintem újra fogom venni. Örülök, hogy nem kell rendelni, könnyen beszerezhető. Természetesen nem csodaszer önmagában, de egy jól összerakott rutinban lehet helye. Amit megspóroltam azzal, hogy nem COSRX tonikot vettem 3000-4000 forintért, most inkább egy jó szérumba fektettem. (Most ingyenes szállítással és a PROMOJAN kód beírásával 5 dollár kedvezménnyel az iHerbről. A kód január 31-ig érvényes. Ha még sosem rendeltél innen, de szeretnél, olvasd el ezt a bejegyzésemet is.)

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Jó és olcsó tonik a drogériából? Garnier Essentials Sensitive Nyugtató Tonik Vitaminnal | Teszt” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Jaj őt én is nagyon szeretem! Nekem ő az első tonikom, így nem én vagyok a jó delikvens az összehasonlításokhoz de szerintem, amit ígér azt maximálisan be is váltja. Nagyon sokszor van rá akció, így 600-ért maximálisan megéri megvásárolni. 🙂

    Kedvelik 1 személy

    1. A La Viktoire blog írója ajánlotta a Balea “mindenmentes” (és szintén nem túl drága) tonikját is, én azt sem ismertem addig. De lehet, hogy nem is fogom kipróbálni, mert én is maximálisan elégedett vagyok ezzel a Garnierrel.

      Kedvelés

Kommentek

