COSRX Centella Water – hidratáló, alkoholmentes tonik Koreából | Teszt

Írtam már korábban a koreai tonikokról röviden: e folyadékok feladata nem a tisztítás, hanem a hidratálás, illetve a bőr pH-jának helyreállítása arcmosás után. (Persze, ha nem szappannal mosunk arcot, hanem valamilyen kíméletes lemosóval, akkor eleve nem lehet nagy baj pH-szempontból.) Szerintem a tonikok nem nélkülözhetetlen darabjai egy alaprutinnak, de mivel elhasználtam ebből a COSRX Centella Waterből egy flakonnal, leírom a tapasztalataimat.

COSRX Centella Water - Teszt

A COSRX Centella Water Alcohol-Free Toner ázsiai gázlóból készült kivonatot tartalmaz az INCI második helyén, amelyet szövetregeneráló és gyulladásgátló tulajdonsága miatt pattanásos bőrre ajánlanak. Ezen kívül raktak a tonikba bőrpuhító panthenolt, sebgyógyító allantoint és vízmegkötő nátrium-hialuronátot. Elég ígéretes kombinációnak tűnik, engem valamiért mégsem győzött meg. Pattanásaim nincsenek, én csak azt vártam ettől a toniktól, hogy segít a bőröm hidratáltan tartásában, és hozzájárul a mitesszereimtől való megszabaduláshoz. Valószínűleg nem választottam elég körültekintően, mert nem igazán éreztem különbséget a bőröm állapotában akkor sem, amikor rendszeresen használtam ezt a tonikot, és akkor sem, amikor hosszabb időre leálltam vele.

A tonik állaga vízszerű, gyorsan megszárad a bőrön, ragacsos érzet hátrahagyása nélkül. Természetesen nem kell leöblíteni, hanem szinte azonnal haladhatunk tovább a rutinunkkal. Nagyon kényelmes egyébként a COSRX tonikjainak fújós-spriccelős kiszerelése, mert meg lehet spórolni a vattapamacsot: a terméket fújhatjuk egyenesen az arcunkra (arclemosás után), vagy a tenyerünkbe, így az arcunkra simíthatjuk. Sokáig elég egy flakon, nekem hónapokig tartott elhasználni, vagyis a gazdaságosságra sem lehet panasz. Valószínűleg a nagyon zsíros, pattanásos bőrön látványosabb eredményt produkálhat ez  a termék, a megfelelő rutinba illesztve. Ebay-link itt található a termékhez.

Nekem most ezek a tonikok szerepelnek a kívánságlistámon:

Esélyes, hogy a Garniert fogom megvenni, mert ezt nem kell rendelni, vagyis könnyen hozzájuthatok, és kíváncsi is vagyok erre a tonikra, hiszen sajnos egyáltalán nem általános jelenség, hogy a drogériák polcán alkohol- és parfümmentes tonikot találjunk.

A tonizálás témakörében a Krémmánia blogon olvasható egy részletes összefoglaló, termékajánlókkal is, belinkelem ide.

A reggeli rutinomról szóló bejegyzést itt találod.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Reklámok

COSRX Centella Water – hidratáló, alkoholmentes tonik Koreából | Teszt” bejegyzéshez 6 hozzászólás

  1. jelenleg én is egy cosrx terméket használok, az aha/bha toner-t, nekem gyulladáscsökkentés terén nagyon bejött, bár csak a bha hámlasztó és a c vitaminos szérum előtt használom.
    egyébként a balea med utra sensitive tonikja is mindenmentes, ha jól emlékszem, arra is érdemes rápillantani 🙂

    Kedvelés

    1. Ezt a tonert én is megvettem kb. két éve. Egyet elfújkáltam, hámlasztó előtt (C-vitaminos szérumot akkor még nem használtam), de nem vettem észre, hogy szebb lett volna tőle a bőröm. Viszont az egyik testvérem nagyon szereti, ő nem hámlaszt, neki ez is elég a bőre tisztán tartásához. Azóta már ritkábban hámlasztok, C-vitaminos szérum is került a rutinba, szóval lenne éppen helye nálam, de ahhoz kicsit drágák ezek a tonerek, hogy flakonszámra tartsam őket itthon. A Garniert közben megvettem, ha jól emlékszem, 800 Ft-ért, úgyhogy ez elég verhetetlen ár, és eddig a hatása is tetszik. Megnéztem a Baleát is KM-en, köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmem, eddig nem ismertem.

      Kedvelés

      1. ez mondjuk teljesen jogos. egy kicsit én is sokallom a kb. 4ezer forintos árat erre a célra, elég, ha minden más ennyibe kerül azok közül kb, amit használok. komolyan, értékesebb a kencegyűjteményem, mint a ruhatáram 😀 😀 szóval valószínű ha ez elfogy, én is valami drogériásra nevezek be, a gyulladáscsökkentést meg az egyéb termékekre hagyom

        Kedvelés

Kommentek

