{Vigyázz! Kész! Posztolj!} – Amit sosem fogadnék meg

Nem szoktam fogadalmakat tenni újévkor, ezért azon sem szoktam gondolkozni, mi az, amit nem fogadnék meg. Amikor megkaptam a mai Vigyázz! Kész! Posztolj! felhívását,  először nem is akartam benne részt venni, hiszen teljesen irrelevánsnak éreztem az egész témát. De aztán eszembe jutott, hogy bizony van valami, amit sosem fogadnék meg. Figyelem, Gombóc Artúria vallomása következik!

vkp-uj-hivatalos-kep

A családom és a barátaim nagyon jól tudják, mennyire szeretem a finom édességeket, különösen a csokoládét, leginkább a keserűt. A barátom inkább a tej-, illetve fehércsokoládét pártolja, nálam jöhet minden, aminek 60% fölött van a kakaótartalma. De a tejcsokival sincs bajom. A fehér viszont nekem olyan semmilyen. Hiányzik belőle a lényeg.

Ismerek olyan embereket, akik egy tábla csokoládét vagy doboz bonbont képesek hosszú hetekre beosztani. Én nem így működöm. Egy délután alatt is képes vagyok könnyedén eltüntetni tíz deka csokit. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy amikor két éve nyáron minden héten futottam kétszer-háromszor, maximum egy mogyorókrémes Túró Rudi csúszott le, és az sem naponta. Olyan is történt évekkel ezelőtt, hogy több hónapig egyáltalán nem ettem csokoládét, sem más édességet vagy süteményt. De nem tudnám teljesen és örökre kiiktatni a csokoládét az életemből. Már csak az őszi-téli kuckózás miatt sem: a kedvenc fotelem, egy puha takaró, egy könyv és egy csésze tea vagy (habos) kakaó mellé esszenciális kiegészítő egy kis csokoládé. (A forró csokoládé mellé még én sem eszem plusz csokoládét.)

chocolate-183543

És szerintetek mi történik akkor, ha az ember egyszerre Gombóc Artúria és szépségápolás-mániás? Az, hogy körtés-kakaós Yves Rocher-csomagot kap karácsonyra ajándékba a barátjától. (Facebookon volt is erről egy kis előkarácsonyi bejegyzés, itt.) Aki egyébként korábban még sosem járt az Yves Rocher-ban, de a – számomra is – hatalmas kínálatból könnyedén kiválasztotta a csokoládéhoz legközelebb álló illatú termékeket, az előre borítékolhatóan kialakuló függőségem miatt még törzsvásárlói kártyát csináltatott, és nagylelkűen átengedte nekem az ezzel járó kuponokat is. Gondolom, nem csodálkoztok, ha azt mondom, el voltam bűvölve és le voltam nyűgözve.

dscf1044hdr
Yves Rocher körtés-kakaós csomag

Nem akarom a termékteszt irányába elvinni ezt a bejegyzést, így nem most mutatom be részletesebben az ajándékba kapott folyékony szappant, radírozós tusfürdőt, illetve testápolót. De annyit tudnotok kell, hogy ennek az egyébként limitált kiadásnak az illata a körtedarabos Boci étcsokoládé ízét idézi fel, olyan intenzíven, hogy a bennem élő Gombóc Artúria azonnal édességért kiált. Tusolás után. Fogmosás után. Késő este. Gondolom, most már érthető, miért nem szeretném soha megfogadni azt, hogy örökre lemondjak a csokoládéról.

A Vigyázz! Kész! Posztolj!-kihívás a Pillecukor blog írójának kezdeményezésére jött létre, melynek célja, hogy a csatlakozó bloggerek egy adott témáról azonos időben fogalmazzák meg véleményüket. A mostani téma Suz’ntől, a Suz’n világa blog írójától származik. A kihívásban résztvevők bejegyzéseit a kék békára kattintva érheted el.

Reklámok

Kommentek

