Benton Snail Bee High Content Lotion -Teszt

2016 áprilisa óta használom a Benton Snail Bee High Content Lotiont. A 150 ml-es, pumpás  flakonból ezekben a napokban ügyeskedtem ki az utolsó  cseppeket. Az elmúlt több mint nyolc hónap alatt volt időm és lehetőségem kitapasztalni ennek a koreai krémnek a működését és hatását.

Benton Snail Bee High Content Lotion - Teszt

Ígéretek, összetevők

A gyártó ígéretei között szerepel a hidratálás, bőrtónusjavítás, illetve a bőröregedés elleni harc. Többféle bőrprobléma kezelésére alkalmas: túlérzékenység, bőrszárazság, pigmentfoltok, pattanások, egyenetlen bőrfelszín és túlzott faggyútermelés. A krém nem tartalmaz parabéneket, ásványi olajat, denaturált alkoholt, szteroidokat, benzophenon, szintetikus parfümöket és mesterséges színezékeket sem, vagyis a legkritikusabb INCI-elemzőnek is megfelelhet. A Krémmánia blogon készült összetevő szerinti elemzés is erről a krémről (itt olvasható), mivel én ehhez nem értek különösebben, ezért nem is részletezem. A lényeg annyi, hogy ez a krém csiganyálkát és méhmérget tartalmaz kulcsösszetevőként. A nem túl nagyszámú kutatás alapján a csiganyálka segítheti a bőr vízfelvevését és -megtartását, a méhméreg pedig egyrészt baktericid hatású, másrészt segíti az izmok ellazulását, így hátráltatja a ráncok kialakulását. A két kulcsösszetevőn kívül egyebek mellett

  • gyulladáscsökkentők (→ túlérzékenység ellen)
  • baktericid növényi kivonatok (→ pattanások ellen)
  • hidratáló összetevők (→ bőrszárazság ellen)
  • B3-vitamin/niacinamid (→ folthalványító hatás, pattanáshegek ellen)

is került a krémbe. Vagyis a nagyszabású ígéretek mögött egy jól összerakott krém áll. Persze, aki allergiás a méhcsípésre, az véletlenül se kenje ezt magára.

Tapasztalataim

Én a gyártó által felsorolt bőrproblémák közül az egyenetlen bőrfelszínnel mindig küzdök a tág pórusok miatt, nyáron túl sok faggyút termelt a bőröm, idén ősszel és télen pedig inkább normál-kombinált irányba tolódott el, így többféle szempontból is elemezni tudom a tapasztalataimat.

Tavasszal és nyáron csak éjszakára használtam ezt a krémet, mert a fényvédővel együtt túl sok lett volna, télen nappalra is kentem. Reggel egy pumpálásnyit, éjszakára kettőt-hármat.

Pozitívumok:

  • A csomagolás praktikus, a pumpás adagoló higiénikus használatot tesz lehetővé.
  • A krém géles állagú, a bőrömre kenve elsőre mégis picit nehéznek tűnt, de aztán pillanatok alatt felszívódott.
  • A bőröm minden használat után puha, feltöltött és hidratált lett, de nem lett zsírosabb.
  • Irritációt, pattanásosodást nem tapasztaltam, mitesszereket sem okozott.
  • Pattanásfoltjaim gyakorlatilag nincsenek már, ez talán a rendszeres kémiai hámlasztás eredménye is, de valószínűleg ez a krém is hozzájárult.

Negatívum:

  • A bőröm egyenetlenségén szerintem nem segített, a pórusaim ugyanolyan méretűek, mint korábban.

Összességében: A Benton Snail Bee High Content Lotion sem tesz önmagában csodát semmilyen bőrrel. (Ránctalanítást pedig szerintem felesleges várni tőle, inkább megelőzni érdemes a ráncok kialakulását a mindennapos fényvédőzéssel.) De szerintem ez egy nagyon jól összerakott krém, mert a marketingígéreteket pedig megtámogatják az összetevőlista elemei, és a termék valóban többféle bőrtípusra és problémára használható. Nagyon megszerettem. Azért nem vettem újra, mert időközben másfélszeresére emelték a termék árát. De ha nagyon fog hiányozni, rászánom a pénzt, mert ettől jobb hidratálót eddig nem használtam. Itt található ebay-link a termékhez.

A reggeli arcápolási rutinomról szóló bejegyzést itt találod.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Benton Snail Bee High Content Lotion -Teszt” bejegyzéshez ozzászólás

  1. én még 2015 őszén vettem, és nagyon megszerettem, minden nap használtam az esszenciájával együtt. nyáron akartam újravenni, és mikor megláttam, hogy a 3 ezer helyett most már hatezer forintot kérnek el érte ráadásul 120 ml-es lett a 150 helyett, akkor azt mondtam, hogy ez túlmegy a lélektani határaimon 😀 kár érte nagyon…

    Kedvelés

    1. Szívemből szóltál! Ráadásul, ahogy nézegettem ebay-en, az eladók sem mindig jelzik egyértelműen, hogy a régi, 150 millis verziót árulják közel hatezerért, vagy az újat. De én a kedvenc fényvédőm áremelkedésén is kiégtem… (A’pieu Pure Block SPF45 , 1500 helyett 3000 körül kapható immár.)

      Kedvelés

  2. lassan már olcsóbb lesz, ha egy paula’s choice teljes termékcsaládot veszek meg kb. 2015 őszén még kb minden benton, cosrx termék 3 ezer körül mozgott, ma már 4-5 ezer alatt semmit nem találsz tőlük, és bár így is nagy kiszerelésű termékekről beszélünk, diákként még mindig nem lettem marha gazdag 😀 szóval nagyon remélem, hogy ennél jobban már nem emelkednek az árak 😦

    Kedvelés

Kommentek

