Ha tudják, hogy krémmániás vagy… – Karácsonyi ajándékok

A családom tisztában van vele, mennyire szeretem a kencéket, krémeket, mindenféle szépségápolással kapcsolatos dolgot, illetve a szép bizsukat, azon belül is a fülbevalókat. Ebben a bejegyzésben megmutatom, milyen beauty-ajándékokat kaptam 2016 karácsonyán. Nem részletes tesztet írok, hiszen mindent csak pár napja használok. Inkább az első benyomásokra koncentrálok.

Ha tudják, hogy krémmániás vagy...

IMG_20161229_120735számozással.jpg
Karácsonyi beauty-ajándékok.
  1. AVON Planet Spa Heavenly Hidration arcmaszk: krémgélszerű az állaga, az illata olyan “zöld”, olívás. Elvileg húsz percig kellene az arcon hagyni, hogy beszívódjon, nekem kb. öt percbe telt, nem is nagyon volt mit lemosni.
  2. AVON Planet Spa Caribbean Escape Luxus arcmaszk: nagyon krémes, lemosható maszk finom, egzotikus gyümölcsillattal. Apró radírozószemcsék (elvileg gyöngyporból) vannak benne, szerintem ez inkább egy nagyon krémes fizikai arcradír, semmint maszk.
  3. AVON Anew Ultimate nappali arckrém SPF 25: erős illatú, nagyon gazdag, vajas textúrájú arckrém. Szerintem csak alkalmanként fogom használni, ha épp nagyon száraznak érzem az arcom. (Mindegyik AVON-os ajándékomra vonatkozik, hogy közel sem makulátlan az összetevőlistájuk, ezért csak óvatosan fogom őket próbálgatni.)
  4. Essence The Little X-Mas Factory liptint: először azt hittem, körömlakk. Teljesen megegyezik ugyanis a kiszerelés, egy kis ecsettel kell felvinni a színt az ajkakra. Cseresznye és mentol íze van, picit bizsergeti a számat. (A mentol irritatív hatása helyi vérbőséget okoz, emiatt teltebbnek tűnhetnek egy rövid időre az ajkak.) Nem túl erős a szín, több réteget alkalmazva sem fed erősen. Olyan, mint egy szájfény állagú ajakápoló.
  5. SIX két részből álló fülbevaló: első látásra beleszerettem. Nagyon tetszenek mostanában azok a fülbevalók, amelyeknek van egy, a fülcimpa mögé rakandó részük, amely a fülcimpa alá lóg, és ez ilyen. Szeretem az arany-barna színösszeállítást. A fülbevaló apró, de nem túlságosan. Filigrán, elegáns darab.
  6. Babyliss Curl Secret automatikus hajgöndörítő: hihetetlen ez a kütyü! Pillanatok alatt és nagyon egyszerűen tudok tartós loknikat készíteni vele. Háromszor használtam eddig, nagyon tetszik.
img_20161229_120717hdr
AVON, Essence, SIX, Babyliss. A képet én készítettem.

Ha tetszett, amit olvastál, Bloglovinnal is követheted a blogot!

A Habos Kakaó Facebook-oldalát itt találod.

Kommentek

