Öltözködés – Négy téli kedvenc

Sapka, sál, kesztyű és egy gyönyörű csizma. Szeretem úgy válogatni a kiegészítőimet, hogy többféle stílushoz is passzoljanak. Amiket most megmutatok, hosszabb idő alatt gyűjtöttem össze, mindegyiknek megvan a helye és a története a gardróbomban. 4téli

dscf1011
Kedvenc téli kiegészítőim. A képet én készítettem.

Az összeállításban a sál a legrégebbi darab. Ezt Romániából hozta nekem anyukám. Nagyon szeretem, mert puha, meleg, elég hosszú ahhoz, hogy háromszor körbe tudom csavarni a nyakam körül, de nem annyira széles, hogy ne férjen bele egy magasabb nyakú kabát kivágásába. Szövetkabáttal és parkával is hordom, a mintája miatt megtöri az egyszínű szövetek monotonságát.

A bordó H&M bőrkesztyűt két éve kaptam az egyik testvéremtől. Szerintem elegáns darab, és pont annyira feltűnő, amennyire én szeretem. Hiszen egy szürke vagy fekete kabát mellett ez nagyon pici színes felület, de mégiscsak színes, nem kirívóan, de jelen van. Nőies és kifinomult.

A bojtos, kötött sapkát tavaly vettem a C&A-ban. Akkor már régóta szerettem volna egy puha, meleg, picit, de nem túlzottan bohókás sapkát. Hétköznapi szaladgálós szettekkel szinte mindig ezt hordom.

A fekete bőrcsizmát tél elején találtam a Humanic-ban. Napokon keresztül kutattam egy boka fölé, de nem térdig érő, fekete, egyszerű, kifinomult lábbeli után. Nem tudom, hova tettem a szemem, mert csak másodjára vettem észre ezt a gyönyörűséget. Azonnal megtetszett rajta a finom díszítés, a filigrán forma és az, hogy bár fűzős, a fel- és levételt oldalt cipzár segíti. Kb. két cm-es a sarka. Nagyon kényelmes ez a cipő, és gyönyörű! Teljesen az én stílusom. Eddig csak nadrággal hordtam, de el tudom képzelni kisruhás-kardigános és rakott szövetszoknyás szettben is.

És egy kis kívánságlista a végére: idén szeretnék beszerezni egy nagy, plédszerű sálat. Talán púderszínben. Ezek nagyon tetszenek.

plaid-scarf-kollazs
Képek: Pinterest. A kollázst én készítettem.

Bloglovinnal is követheted a blogot!

Reklámok

Kommentek

