Szépséges és elegáns ajakápolók – H&M ajakbalzsamok tesztje

Szívesen használok színezett ajakápolókat, mert bár sokszor újra kell kenni őket a nap során, nem igényelnek annyi figyelmet, mint egy rúzs. Amikor legutóbb az H&M-ben jártam, megláttam a Lip Saviour Balmokat 1990-ről 700 Ft-ra leértékelve. Három szín volt készleten: az In The Buff, a Strawberry Blush és a Sepia Tint. Arra gondoltam, két legyet ütök egy csapásra, ugyanis a mostani ajakápolómat egyáltalán nem szeretem, rossz vétel volt, egyébként pedig régóta keresek áttetsző finisű halványrózsaszín és korallos-barackos rúzsokat elérhető áron. Jó ötlet volt.

h&m

Megvettem a babarózsaszín, picit kékes tónusú In The Buffot és a barackszínű, inkább sárgás tónusú Strawberry Blush-t.

dscf1032
Teljesen kitekerve – ennyi 3 gramm.
dscf1034
Színminták

Pozitívumok:

  • A csomagolás nagyon tetszik: a fekete-fehér papírdoboz arany betűkkel elegáns hatást kelt.
  • A fekete tubus erős műanyagból van, kupakja jól zár, a táskába dobálást is kibírja.
  • Egy vékony rétegben nem sokat fednek, inkább csak fényt adnak (tartalmaznak csillámpalát, de szerencsére nem hatalmas, hivalkodó csillámok formájában), többszöri áthúzás után viszont már nagyon tetszik nekem az eredmény, pont ilyen diszkrét színezésre vágytam.
  • Az ápoló hatással is elégedett vagyok: a textúra nem vaskos vagy zsíros, inkább könnyű, olvadós, nem igazán ragacsos. Az összetevőlista elején többféle emolliens mellett méhviasz és shea vaj található. A C-, A- és E-vitamin az INCI végén szerepel, szóval ezeknek túl nagy hatása valószínűleg nincs.
  • Az illatuk vaníliás, nem túl erős szerencsére.

Negatívum:

  • Hogy milyen színt takarnak a fantázianevek, azt csak a papírdobozon jelölik, színes csíkkal. A tubuson nincs hasonló színjelölés, hanem egy matricán szerepel az árnyalat neve.

dscf1029

Összességében:

Télen-nyáron szoktam ajakápolót használni. A vásárlásaimat általában kétféle, egymást kizáró irányelv határozza meg: 1. Nem kell, hogy színes és illatos legyen, csak tegye rendbe a kicserepesedett ajkaimat. 2. Ápoljon annyira, hogy ne száradjon tovább a szám, és adjon egy kis színt az ajkaimnak, hogy egy egyszerű, mindennapi nude vagy no makeup jellegű sminkhez már ne kelljen rúzst használnom. Örülök, hogy megvettem ezt a két ajakbalzsamot, mert a 2. irányelvnek maximálisan megfelelnek. Teljes áron nem vettem volna meg őket, de az akciós árukat szerintem megérik, mert multifunkciósak, jól használhatók a mindennapokban, a no makeup sminkek kedvelői akár rúzs helyett is feltehetik, és szép, elegáns darabok.

Bloglovinnal is követheted a blogot!

Reklámok

Szépséges és elegáns ajakápolók – H&M ajakbalzsamok tesztje” bejegyzéshez 4 hozzászólás

Kommentek

