Négy csinos megoldás fázó fülre

Nagyon fázós vagyok. Örülök, hogy divat a réteges öltözködés, de ha nem lenne az, akkor is muszáj lenne melegen tartani magam, szóval ez nálam csak részben divatkérdés.fázós fülek

Sál ősztől tavaszig szinte mindig van a nyakamban, szerintem egy jól megválasztott darabbal a legegyszerűbb összeállítást is fel lehet dobni. A kesztyű is elengedhetetlen hideg időben. Nekem nagyon egyszerű, egyszínű darabjaim vannak, ezeket nem szeretem annyira variálni. A fejem, füleim védelme már picit bonyolultabb kérdés. Ott van egyrészt a hiúság:

“Most komolyan kócoljam össze a nagy nehezen elkészített loknikat egy sapkával?”

Azt is megfigyeltem, hogy a sapkás időszakban gyorsabban zsírosodik a hajam, ez sem tölt el túl nagy örömmel.

De ezen a két, részben komolytalan ellenérven túl mást nem tudok felhozni a téli fejfedők ellen. Hiszen azon a nyilvánvaló tényen túl, hogy védjük a fülünket és a hajhagymákat a hidegtől, egy karakteres darab az egész outfitünket meghatározhatja, így adva elegáns, bohókás vagy vagány felhangot adva annak. A mai bejegyzésben négy olyan kollázst mutatok meg, amelyben a sapka/kalap a szett hangsúlyos eleme, melléjük pedig színben és/vagy hangulatban illő természetfotókat választottam.

winter
Puha, bojtos, fekete-fehér, vagyis variálható – Ilyen a tökéletes szaladgálós sapka számomra
winter2
A kalapviselést még csak nyaraláskor próbáltam ki, a hétköznapi viseléséhez egyelőre nem vagyok elég bátor. Ez a kép nekem a copfba font haj miatt tetszik különösen. Eddig valamiért úgy gondoltam, a kalap csak kiengedett hajjal mutathat jól.
winter3
Klasszikus darabokból építkező, franciás hangulatú szett – egyszerű és sikkes. Nekem egy púderrózsaszín barettem van, szürke, derékban megkötős szövetkabáttal hordom.
winter4
Egy semleges színű, finom mintájú sapka még bojttal a végén is lehet csinos, nagyvárosi módra: sok feketével és piszkos bézses/ tompa teveszínű kabáttal. A papírpoharas kávé nem kötelező elem.

Ha esetleg leragadtatok a sapkaviselés és a szépen elkészített frizura összeegyeztethetetlenségén (jut eszembe, a háromszor körbetekert sálak sem barátai ebből a szempontból a hosszú hajnak), akkor ajánlom, nézzétek meg ezt a Youtube-videót. Nem világmegváltó ötletek, nem is biztos, hogy mindenkinek jól állnak, hiszen nem mindenkinek van olyan babaarca, mint Kayley Melissának, de egy-két ötletet el lehet lesni. Én már mindhárom stílust kipróbáltam a napokban, és persze a szalagos fonott copf a kedvencem, de örülök, hogy picit kimozdultam a komfortzónámból.

Képek: Pinterest. A kollázsokat én készítettem.

Bloglovinnal is követheted a blogot!

Reklámok

Kommentek

