Az én The Body Shop Fuji Green Tea kollekcióm – Avagy miért szegtem meg az illatböjtöt?

Névnapi meglepetésként kaptam ősszel egy The Body Shop csomagot. Előtte sosem próbáltam még ettől a márkától semmit, először a viszonylag magas árak, aztán amiatt, hogy úgy döntöttem, igyekszem parfümmentes termékeket használni arc- és testápoláshoz. Ez az illatböjt működött is közel két évig (ahogy ezt már részletesen leírtam ebben a bejegyzésben), de szerintetek ellen lehet állni egy olyan ajándéknak, amelyet úgy választottak Nektek, hogy megnézték, milyen oldalakat kedveltek Facebookon? Az illatböjt vége

Merthogy a barátom édesanyja így tett. Mindenképp meg szeretett volna lepni, így végiggondolta, a The Body Shop hatalmas kínálatából vajon melyik illatcsalád illik a legjobban hozzám, elmesélte, hogy véleményeket is olvasott, és összeállított nekem egy gyönyörű ajándékcsomagot.

dscf1005
The Body Shop Fuji Green Tea testradír, testvaj és testápoló

Kaptam egy testradírt, egy testvajat és egy testápolót. Azt hiszem, kezdem érteni a hype-ot a TBS-termékek körül. Ez az illat frissítően zöld, enyhén édes, nagyon könnyű, de intenzív. Teljesen azonosulni tudok vele. Most pedig lássuk, melyik darab lett a kedvencem!

The Body Shop Fuji Green Tea Testápoló

A praktikus pumpás flakonba egy könnyű, gyorsan felszívódó, szinte gél állagú testápolót töltöttek. (Az enyémre azt írták, gel-lotion, a honlapon szereplő body lotion helyett.) A hidratáló hatása még télen is elég, ha nincs nagyon kiszáradva a bőröm, de szerintem ezt nyáron lehet a legjobb használni a frissessége miatt. Tetszik, hogy egy “csőrvédőt” is adtak a flakonhoz, így biztonságosan tudom utaztatni a falkont, mert biztosan nem nyomódik be a bőröndben a pumpa. Az INCI-elemzéshez én nem értek különösebben, az látszik, hogy többféle emolliens (bőrpuhító összetevő) és növényi olaj van a testápolóban, és ezek hatása érezhető is. A csodás illatnak pedig sajnos az az ára, hogy legalább ugyanennyi illatanyag is található a termékben.

The Body Shop Fuji Green Tea Testradír

Őszintén megmondom, ez a darab tetszik a legkevésbé a három közül. A radírozó szemcsék elég nagyon, picit karcolnak, viszonylag kevés úszkál belőlük egy elég híg, áttetsző zselében. A tégelyes kiszerelés nekem nem praktikus a zuhanyzóban, jobban tetszene a flakonos, bár ez tagadhatatlanul elegánsabb, de nem szeretek belenyúlni a zselébe vizes kézzel. Ha az összetevőket megnézzük, látszik, hogy az INCI legelején is van illatanyag, ami nem a legjobb hír, hiszen a testradírt úgyis lemosom, nem ettől akarok illatozni. Összességében szerintem nem egy nélkülözhetetlen darab.

The Body Shop Fuji Green Tea Testvaj

A testvajra voltam a leginkább kíváncsi, és ez lett a kedvencem is. Azt olvastam a Krémmánián erről a testvajról, hogy picit könnyebb az állaga, mint a márka többi, ikonikus testvajának. Nekem nincs összehasonlítási alapom, de azt tapasztaltam, hogy tényleg vajasan olvadós a formulája, könnyen felszívódik ez is (persze picit lassabban, mint a géles testápoló), nagyon jól hidratál, az illata pedig sokáig körülölel, és ez este, zuhanyzás után nagyon jól tud esni. Az összetevők között itt is többféle növőnyi olajat és emollienst láthatunk a viszonylag sok illatanyag mellett. Úgy vettem észre, hogy a mostani téli tusfürdőim (itt írtam róluk részletesebben) közül az intenzíven málnás Balea Magic Fairytale-lel működik együtt a legjobban ez a testvaj. (A másik két, orientálisabb tusfürdő után inkább illatmentes darabot használok, a Balea Med Ultra Sensitive Totes Meer Testápolót, de csak jobb híján, és mert nem akarom kidobni. Ugyanis nagyon sokáig kell kenegetni, míg végre beszívja a bőröm, mégsem hidratál eléggé. Két előnye van, hogy nem drága, és hogy nem raktak bele illatanyagot.) dscf1004

Összességében: háromból két termék nekem bevált, és örülök, hogy használhatom őket. A testápoló és a testvaj finom illata és csodás állaga egy kis luxust csempész a mindennapjaimba. Úgy érzem, megérte megszegni az illatböjtöt.

Bloglovinnal is követheted a blogot!

Reklámok

Az én The Body Shop Fuji Green Tea kollekcióm – Avagy miért szegtem meg az illatböjtöt?” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommentek

