Kérsz egy adag izlandi zuzmót?

Az inspirálódást vásárlás és tett követte. Szombat délután még nem tudtam pontosan, mit szeretnék, de elindultam a közeli hobbyboltba. Vettem pár apróságot, többek között egy méter vékony bőrzsineget. A Rossmannban találtam elefántcsontszínű tömzsi gyertyákat. 

Kérsz egy adag izlandi zuzmót-

Itthon eldöntöttem, hogy a második képen látható díszítéshez hasonlót fogok készíteni úgy, hogy a barna zsineggel átkötöm a gyertyákat.

adventi-kollazs-szamozva
Képek: Pinterest. A kollázst én készítettem.

A második gyertya és a harmadik hurok után jól látszott, hogy az egy méter zsineg kevés lesz. Mivel vasárnap nincs nyitva a hobbybolt, így ma tudtam beszerezni a hiányzó mennyiséget. Éppen az óriás tobozok között válogattam, amikor észrevettem egy doboznyi zöld valamit, amit szépen zacskókba porcióztak. A felirat elárulta, hogy izlandi zuzmót tartok a kezemben. Azt hiszem, én vagyok nagyon lemaradva, de eléggé meglepődtem, hogy ilyet is lehet már kapni. Mindenesetre vettem egy zacskóval, mert így nem kellett mohát gyűjtögetnem.

Már csak azt kellett kitalálnom, milyen tálcára kerüljenek a gyertyák. A Pepco kínálatát átnézve eszembe jutott ez a “képkeretből tálcát” poszt. Mármint nem a fúrós-faragós része, csak a puszta alapötlet. Merthogy nekem nem megy annyira jól ez a think outside the box, de igyekszem fejlődni. Szóval vettem egy sima fehér képkeretet, hozzá dekorszalvétát, ezt itthon beleszabtam a keretbe, összepattintottam a keretet, rápakoltam az összes, immár hurokkal ellátott gyertyát, elrendeztem a gyönyörű, üde zöld zuzmóból egy keveset a gyertyák előtt, és kész is. Nekem nagyon tetszik, mert egyszerű, letisztult, mégis különleges. Jó, tudom, mindenki ezt mondja a saját kreációjára.

dscf0981
Szerintem ez a bőrzsineges hurkolás jó megoldás a fémgyűrűk helyettesítésére.
dscf0980
Az izlandi zuzmó üde zöld, az illata pedig furcsán ecetes. Lehet, hogy kapott valamilyen vegyszeres kezelést, hogy tovább friss maradjon?

Nem tudom, milyen gyorsan fog kiszáradni a zuzmó így, de maradt még bőven a zacskóban, így ki fogom tudni cserélni a “hervadtabb” példányokat.

A fotókat én készítettem.

Bloglovinnal is követheted a blogot!

Update:

“A Habos Kakaó Blog írója izlandi zuzmót használt fel a modern adventi koszorújához, amelyen nekem a vasárnapokat jelölő karikák ötlete tetszett meg igazán. Ilyet azelőtt még sehol sem láttam”.

– írja a http://sajatotthonprojekt.cafeblog.hu/ szerzője. Nagyon boldog vagyok, hogy bemutatták az olvasói munkák között az adventi díszítésemet, itt. Nézzétek meg a többiekét is!

Kérsz egy adag izlandi zuzmót?” bejegyzéshez egy hozzászólás

Kommentek

